standaard kerst dusquote:Op woensdag 6 december 2006 14:36 schreef Nesle het volgende:
Ben ik ook weer es
Wij vieren eerste kerstdag met ik weet niet hoeveel mensen en dan gaan we altijd gourmetten
En tweede kerstdag ga ik uit
Nu welquote:Op woensdag 6 december 2006 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er is een chocolade-topic in CUL weet je dat?
Noem is een paar orginaliteitetentjes dan?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:39 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
neuh, maar ben wel graag origineel.
Wie vieren hier kerst in Grunn?
Ik niet. Maar Oud en Nieuw welquote:
Lekker..stoofperen met chocoladesausquote:Op woensdag 6 december 2006 14:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nu wel![]()
Wilde sowieso nog in CUL kijken en verder zoeken op internet. Maar m'n kookboeken zijn ook goed. Iedereen zal versteld staan van m'n creatie![]()
ik ook, wat ga je doen?quote:
Een vriendin geeft een feest.quote:
Standaard Oud en Nieuwquote:Op woensdag 6 december 2006 14:48 schreef Jayhawk het volgende:
Wij gaan ons bezatten bij iemand thuis![]()
Vorig jaar viel ik om half 12 in slaapquote:Op woensdag 6 december 2006 14:53 schreef Neleos het volgende:
Heeft iemand van jullie nou ook wel eens zin om op oudejaarsavond gewoon om 11 uur naar bed te gaan?![]()
Nee eigenlijk nietquote:Op woensdag 6 december 2006 14:53 schreef Neleos het volgende:
Heeft iemand van jullie nou ook wel eens zin om op oudejaarsavond gewoon om 11 uur naar bed te gaan?![]()
Die staat bij ons op de carport. En dit is echt waarquote:Op woensdag 6 december 2006 14:53 schreef Soempie het volgende:
Hee Nes, hebben jullie zo'n lichtgevend rendier in de tuin?
Ben benieuwdquote:Op woensdag 6 december 2006 14:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
Die staat bij ons op de carport. En dit is echt waar
Ik zal zo rond de kerst wel een fotootje maken want dan zullen de lampjes weer elke avond aan zijn.
Wat vindt je moeder er van?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:56 schreef Nesle het volgende:
[..]
Die staat bij ons op de carport. En dit is echt waar
Ik zal zo rond de kerst wel een fotootje maken want dan zullen de lampjes weer elke avond aan zijn.
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:28 schreef Neleos het volgende:
[..]
Maar we beginnen al om 10 uur. Dan ben ik om 9 uur 's avonds straalbezopen. en ik moet daarna nog 2 maanden afstuderen.![]()
Nee, nouja. Die mensen moeten mijn afstuderen ook nog beoordelen he. Dan kan ik niet helemaal bezopen gaan lopen doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 15:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus van een dag drinken heb je 2 maanden last?
Of ben je bang dat er te veel hersencellen afsterven?![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:06 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nee, nouja. Die mensen moeten mijn afstuderen ook nog beoordelen he. Dan kan ik niet helemaal bezopen gaan lopen doen.![]()
De kans dat je baas je straalbezopen gaat beoordelen is ook vrij groot natuurlijkquote:
Bereid je maar vast voorquote:
Mijn moeder, mijn zus en ik vinden het afschuwelijk. Mijn pa helemaal geweldig. Maar we laten hem maar want hij heeft er wel altijd veel tijd in gestoken. Dat is dan wel weer cutequote:Op woensdag 6 december 2006 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat vindt je moeder er van?![]()
Echt weer iets voor mannen, die afschuwelijke lichtslangen.![]()
Ach, misschien winnen jullie De mooist versierde straat van Nederland.quote:
Ja maar wij zijn de enige in de straatquote:Op woensdag 6 december 2006 15:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, misschien winnen jullie De mooist versierde straat van Nederland.
Heeft ie toch nog eer van z'n werk![]()
Inderdaad al die overdreven gezelligheidquote:Op woensdag 6 december 2006 15:34 schreef Mark_V het volgende:
Bah, ik heb echt een hekel aan kerst. Al dat overdreven gezellig doen enzo, en mooi zitten en pootjes geven, vervelende lichtjes overal. Wreed korte dagen, niks voor mij..... geef mij maar het voorjaar...
Ik had altijd al een hekel aan kerst, maar sinds ik de afgelopen twee jaar rond kerst mijn relatie op de klippen heb zien lopen, vind ik het helemaal een kutfeest. Naja, dit jaar single, dus misschien is het opeens wel superleuk enzo
Dan moet hij flink uitpakkenquote:Op woensdag 6 december 2006 15:34 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn de enige in de straat![]()
Heeft ie al gedaan, het hangt allemaal al weerquote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Inderdaad al die overdreven gezelligheid![]()
Bij ons gelukkig ook nietquote:Op woensdag 6 december 2006 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
bij ons is het gelukkig helemaal niet zo.
'verplicht gezellig doen'![]()
Ach, misschien herinneren jullie je dat night of the proms verhaal van mijn familie nog, zo'n familie heb ik dus.... prima mensen, liefste moeder op de wereld enzo, maar het moet altijd gezellig en gemoedelijk gaan, ik heb daar weinig mee....quote:Op woensdag 6 december 2006 15:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
bij ons is het gelukkig helemaal niet zo.
'verplicht gezellig doen'![]()
Nee...vertelquote:Op woensdag 6 december 2006 15:44 schreef Mark_V het volgende:Ach, misschien herinneren jullie je dat night of the proms verhaal van mijn familie nog,
quote:Op woensdag 6 december 2006 15:44 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Misschien komt het ook omdat ik wat ouder ben dan jullie en mijn ouders misschien 1x per anderhalve maand zie...
Ik wel. Hij moest mee met zijn ouders, maar dan moest hij "gezellig doen" terwijl hij er enorm tegenop zag.quote:
Beetje naar allebei, maar ik denk dat de HBO-stijl beter bij me past. Op de uni had ik vaak het idee "waar gįįt dit over en wat heeft het met de rest te maken?" Bij HBO is dat blijkbaar veel minder en is het veel duidelijker waar je mee bezig bent.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:29 schreef macondo het volgende:
Hawai Tim, kijk je nu naar universiteit of hbo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |