Mail eens naar forum@fok.nlquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:44 schreef Bog het volgende:
ik wil weer onzintopics kunnen openen
wil een of andere mod mij even unbannen?
bij voorbaat dank
Wat die fiets zegt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:44 schreef Bog het volgende:
ik wil weer onzintopics kunnen openen
wil een of andere mod mij even unbannen?
bij voorbaat dank
ja maar mijn email waar ik me mee had aangemeld is verlopenquote:
er wordt al aan gewerkt:quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:19 schreef Bog het volgende:
[..]
ja maar mijn email waar ik me mee had aangemeld is verlopen
mag ik t dan met een hotmailtje proberen?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:03 schreef Snakey het volgende:
Ik heb het net bij de FA's neergegooid.![]()
een baggertopic op vrijdagavond is ok, maar dan wel een die openstaat voor iedereen en niet alleen een vast kliekje. dus geen vaste naam met serienummer en avatars in de OPquote:Op zaterdag 16 december 2006 04:46 schreef TwyLight het volgende:
Remlof, komop he. elke reeks heeft vaste bezoekers.
doe please eens niet zo zielig.
ik vind je maar een kutmod
ach dat slaat nergens op van mij part gaan die avatars weg. dat was gewoon om het topic wat op te leuken, en er staan echt vet veel avatars in de OP en je hoeft maar te vragen of je komt er in dus.quote:Op zaterdag 16 december 2006 04:48 schreef remlof het volgende:
[..]
een baggertopic op vrijdagavond is ok, maar dan wel een die openstaat voor iedereen en niet alleen een vast kliekje. dus geen vaste naam met serienummer en avatars in de OP
i know, i knowquote:
Maar maar maarquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:26 schreef jogy het volgende:
Sjees, pak gewoon een slowchattopic in de avond en ga daar lekker wild. het is niet alsof er te weinig zijn hoor. en zo komen er nog wat nieuwe mensen in ook die niet afgeschrikt worden door de regeltjes enzo. hou je het dus interessant.
Ik weets man, ik heb het ook gehad hoor. R.I.P. [@@@]quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |