Wat een NSB-erquote:
hoeveel waarschuwingen heb ik nog?quote:Op zondag 17 december 2006 13:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat een NSB-erLapt hij je er zo bij
![]()
Nou dit word vast je laatstequote:
quote:Op zondag 17 december 2006 13:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nou dit word vast je laatste![]()
maak dan ook een topic reportquote:Op zondag 17 december 2006 21:11 schreef iamredleader het volgende:
zeg Remlof, volgende keer graag ongeveer 96 posts eerder dichtdoen hoor!
Maakt dat echt wat uit? ik had een keer een screen gezien waar zowat elk topic wel een report hadquote:
dat is alleen als cerror in een kutbui isquote:Op zondag 17 december 2006 21:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Maakt dat echt wat uit? ik had een keer een screen gezien waar zowat elk topic wel een report had
*klik* ---> spam ---> Gijsjes topicquote:Op maandag 18 december 2006 12:31 schreef Snakey het volgende:
Jah, gijsjes zijn héél eng. Kun je je beter niet mee inlaten, voor je weet gooien ze je voor de leeuwen.![]()
Misschien je eerst even inlezen voordat je jezelf voor lul zetquote:Op maandag 18 december 2006 12:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
*klik* ---> spam ---> Gijsjes topic
als ie het had gemeend had ie wel "sterfst"gezegdquote:Op maandag 18 december 2006 15:42 schreef murp het volgende:
mogen doodverwensingen tegenwoordig?
[..]
![]()
zeker omdat het Pony-Lover is... ik heb niets met vriendjes politiek en er moet wat aan gedaan wordenquote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
als ie het had gemeend had ie wel "sterfst"gezegd
nee hoor, niks vriendjespolitiek, maar ik kijk wel naar de context. en besides, het is al weg...quote:Op maandag 18 december 2006 15:56 schreef murp het volgende:
[..]
zeker omdat het Pony-Lover is... ik heb niets met vriendjes politiek en er moet wat aan gedaan worden![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
nee hoor, niks vriendjespolitiek, maar ik kijk wel naar de context. en besides, het is al weg...
dat zei ik alquote:Op maandag 18 december 2006 15:58 schreef murp het volgende:
hmmmszz jullie hebben het al weggemoffeld...![]()
Open een topic in FB en maak jezelf onsterfelijk..quote:Op maandag 18 december 2006 15:58 schreef TwyLight het volgende:
zeker weer 1 van remlof's kontmaatjes!!!!!!!!!
Dat was ik, ik moest jullie als kleine meisjes uit elkaars haren trekken, dus om jullie de schaamte te besparen heb ik het maar weggehaald.quote:Op maandag 18 december 2006 15:58 schreef murp het volgende:
hmmmszz jullie hebben het al weggemoffeld...![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 13:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Misschien je eerst even inlezen voordat je jezelf voor lul zet![]()
verdomme, nu heb ik geen bewijs van een doodverwensing, ik ben er helemaal kapot van en ik zal denk ik straks niet kunnen slapenquote:Op maandag 18 december 2006 16:07 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat was ik, ik moest jullie als kleine meisjes uit elkaars haren trekken, dus om jullie de schaamte te besparen heb ik het maar weggehaald.![]()
what about: het is was pure bagger?quote:Op maandag 18 december 2006 17:08 schreef koemleit het volgende:
wat is er mis met het andersom topic?
quote:Op maandag 18 december 2006 17:18 schreef murp het volgende:
wat een kuttopic
Het baggerclub voor zeehondjes fans!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
dat nee hoor erachterquote:Op maandag 18 december 2006 17:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
SterfVerlinker
Nee hoor
![]()
In je nek.quote:Op maandag 18 december 2006 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ga ook lief doen, dan krijg ik misschien wel gratis drank![]()
quote:
beetje mijn topic verkrachtenquote:Op maandag 18 december 2006 22:18 schreef BlauweBaviaan het volgende:
Sorry Snakej.
Gewoon iedereen boos maken zodat ze allemaal bier over je heen gooien en dan snel je t-shirt uitwringen boven een glasquote:Op maandag 18 december 2006 21:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
als je dan gooit keer ik me snel om, dan komt t in mn mond![]()
Welk topic?quote:Op maandag 18 december 2006 22:19 schreef murp het volgende:
[..]
beetje mijn topic verkrachten
bedankt snakey
quote:Op maandag 18 december 2006 22:19 schreef murp het volgende:
[..]
beetje mijn topic verkrachten
bedankt snakey
quote:
Precies wat de sluitpost zegt.quote:Op maandag 18 december 2006 22:23 schreef _The_General_ het volgende:
Wat is er mis met dit topic ?
IJsmeis.zip
Het is gewoon niet meer leuk. Wat voor onderbouwing wil je?quote:Op maandag 18 december 2006 22:26 schreef _The_General_ het volgende:
Onderbouwing graag. Je sluitpost zegt vrij weinig.
Wat we zien is een originele benadering van de woorden ijsmeis . zip
Nee man, dan schieten de GC mods de ONZ mods dood. En je kan vast niet zonder onz.quote:Op maandag 18 december 2006 22:59 schreef murp het volgende:
kan dit topic verhuisd worden naar GC?
Wie hier post....
daar wil ik meer mensen bereiken....
please?????
nee, je heb ook wel gelijkquote:Op maandag 18 december 2006 23:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee man, dan schieten de GC mods de ONZ mods dood. En je kan vast niet zonder onz.![]()
Ze hebben vast nog wel een paar nieuwe modsquote:Op maandag 18 december 2006 23:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee man, dan schieten de GC mods de ONZ mods dood. En je kan vast niet zonder onz.![]()
Vind je het gekquote:Op maandag 18 december 2006 23:03 schreef boem-dikkie het volgende:
ik kan nieuwe mod wordenal heb ik dat al 3 keer geprobeerd en werd het nooit wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |