Ow najah dan zet ik dus geen jokers in en geef ik de beurt doorquote:
omdat mijn ouders niet zo heten, en zijn broers wel.quote:Op maandag 18 december 2006 17:21 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
waarom zouden zijn broers dezelfde namen hebben als je ouders?
quote:Op maandag 18 december 2006 17:22 schreef remlof het volgende:
murp heeft gelijk, dit is inderdaad een kuttopic
Zonder ons was je geen modjequote:Op maandag 18 december 2006 17:22 schreef remlof het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2006 17:20 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ze heten an en aal ANAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!;;!;!;1;1;1;111
murp is vervelendquote:Op maandag 18 december 2006 17:22 schreef remlof het volgende:
Moar seal clubbing amiright?quote:Op maandag 18 december 2006 17:19 schreef switchboy het volgende:
Weten jullie wat dit topic mist?
I LEAVE FOK! FOR 5 MINUTES AND THIS IS WHAT HAPPENS?quote:Op maandag 18 december 2006 17:23 schreef switchboy het volgende:
[afbeelding]
Als je baggeraars loslaat
ach heb je weer wat te doen.quote:Op maandag 18 december 2006 17:22 schreef remlof het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2006 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
Hé trouwens, heeft het geweldige nieuws jullie al bereikt dat Jochem de Bruin gaat trouwen en in Zweden gaat wonen met dat chickie uit de reclame. Daardoor is hij noodgedwongen te stoppen met het maken van reclames voor de Rabobank.
Maar is dat dan een goede reden om met reclame maken te stoppen? Volgens mij zit er meer achter.quote:Op maandag 18 december 2006 17:24 schreef LudoSanders het volgende:
Hé trouwens, heeft het geweldige nieuws jullie al bereikt dat Jochem de Bruin gaat trouwen en in Zweden gaat wonen met dat chickie uit de reclame. Daardoor is hij noodgedwongen te stoppen met het maken van reclames voor de Rabobank.
ZEG HEB JIJ NIKS TE DOEN OFZO ?quote:Op maandag 18 december 2006 17:25 schreef murp het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Jij zult vast snel moderator wordenquote:Op maandag 18 december 2006 17:25 schreef murp het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
![]()
Kreeg je weer niet genoeg aandachtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |