quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb hem dan ook met plezier voor je veranderd
Jij weet toch (hopelijk) wel waar dat van isquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:57 schreef remlof het volgende:
[..]
bedank dominique.90, WanEnOonlie, Broekpaling en Roflpantoffel maar
Ik had dat plaatje al gezien, maar ik heb het geen moment geassocieerd met dat drama in Hoogerheide. Misschien ben ik naief?quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:52 schreef Canisfire het volgende:
Ik weet dat het een leuk topic is maar dat jongetje in brabant is nog maar net begraven:
Alternatieve kindertekeningen
Deze kan wel maar dan pas over een paar maanden graag.
Lijkt me toch duidelijk. Jongetje in een klas lokaal + dief met een mes in zijn handen.quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had dat plaatje al gezien, maar ik heb het geen moment geassocieerd met dat drama in Hoogerheide. Misschien ben ik naief?
Tjah als je er over na zou denken dan zou je er aan kunnen denken... Maar om nou te gaan censureren omdat iemand het ongepast vind ....quote:Op zaterdag 9 december 2006 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had dat plaatje al gezien, maar ik heb het geen moment geassocieerd met dat drama in Hoogerheide. Misschien ben ik naief?
Artistieke vrijheid (:') eigenlijk ben ik gewoon /b/ gewend), maar als ie weg moet dan haal ik hem wel weg hoorquote:Op zaterdag 9 december 2006 01:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Lijkt me toch duidelijk. Jongetje in een klas lokaal + dief met een mes in zijn handen.
Gaat er duidelijk over.
Bedoel je niet Fok Dialoog Da's wat specifieker.quote:Op zondag 10 december 2006 10:43 schreef yvonne het volgende:
Onzin voor je leven! Absoluut een TTT-waardig heren en dame!
Welnee, deze kan best.quote:Op zaterdag 9 december 2006 01:32 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Artistieke vrijheid (:') eigenlijk ben ik gewoon /b/ gewend), maar als ie weg moet dan haal ik hem wel weg hoor
Ik sta dan ook bekend om mijn riskante gevoel voor humor
I'm the fucking comedian, and life's a fucking joke.
(The Watchmen)
Edit; mods? Answer plz
Oh, maar jij bent dan ook nogal naïef...quote:Op zondag 10 december 2006 14:54 schreef remlof het volgende:
[..]
ik vond dat ik het al beantwoord had met te zeggen dat ik de associatie niet meteen legde
welk topic heb je het over?quote:Op zondag 10 december 2006 17:23 schreef zoalshetis het volgende:
lieve remlof,
maak niet alles kapot, dat is niet conform humaniteit. we willen ook graag lachen.![]()
liefs,
zoalshetis
agossiequote:Op zondag 10 december 2006 22:57 schreef murp het volgende:
remlof, wat ben jij streng, ik durf haast niet meer te posten
Ik heb er geen last van hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |