neequote:Op woensdag 6 december 2006 15:04 schreef Jekoos het volgende:
Mag ik hier wel baggeren zonder ban te krijgen?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:49 schreef SiemeN het volgende:
TNT.
ADV. Althans, volgende week dinsdag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:18 schreef Odysseuzzz het volgende:
TPG.
Mčn dat is een topic uit 2004, open maar een nieuwe in Film, Tv & Radio en laat deze lekker achter in de vergetelheidquote:Op woensdag 6 december 2006 23:26 schreef belsen het volgende:
Zouden jullie Wendy het buurmeisje willen gummen en willen verplaatsen naar TV, daar hoort het toch meer thuis...
Oké.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Mčn dat is een topic uit 2004, open maar een nieuwe in Film, Tv & Radio en laat deze lekker achter in de vergetelheid
die staan sticky achter de schermenquote:Op donderdag 7 december 2006 12:29 schreef SiemeN het volgende:
Ik kan de vorige drie delen van adoreer *hier* SiemeN's penis nergens meer vinden. Tips, suggesties?
wat krijg je dan ??quote:Op donderdag 7 december 2006 15:28 schreef remlof het volgende:
en als je kuttopics opent...
anders ga je eerst aan je eigen humor werken ?quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:31 schreef EL_REY het volgende:
zorg dat je erbij komt!!! bij de defensie, bij de defensie
kut op trouwens, de TT is ook slecht..
kom op mensen dat kan beter!!
als je het niet hebt kan je er ook niet aan werken dikke....quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
anders ga je eerst aan je eigen humor werken ?
t is dat jij t zegtquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:36 schreef EL_REY het volgende:
[..]
als je het niet hebt kan je er ook niet aan werken dikke....
het zit gewoon niet in me...
Laat die jongen nou even zijn paar posts hebbenquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Laat die jongen nou even zijn paar posts hebbenEen FB zonder het gezeur gezeik gezanik van hem is geen echte
![]()
Nog even en hij moet ook in de OP als vast lid van het FB - panelquote:Op vrijdag 8 december 2006 09:47 schreef SiemeN het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, EL_REY heeft al jaren een zeer constant niveau in zijn posts. Dat dit niveau wat laag ligt laten we even buiten beschouwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |