Ik zit erover te denken, omdat ik 's zomers toch vaak al naar London ga. Kan ik het net zo goed combineren.quote:Op vrijdag 8 december 2006 21:49 schreef desolato het volgende:
maar sommige van jullie zitten er dus ook over na te denken naar Muse @ Wembley te gaan? :p
De kaartjes zijn omgerekend ongeveer 55 euro dacht ik en dan ook nog vliegen erbij ...
Ik heb al beetje zitten kijken, bij de charters enzo, je denkt dat je er wel goedkoop uitkomt,
maar al die extra kosten die er nog bij zitten te komen .. hmm .. óf flink sparen, of ik moet
het laten varen ;o
Mja, wat vinden jullie,
is het het echt waard? (voor 2 personen 1 weekendje heen en weer, tickets + vliegen en overnachting etc ..)
Het schijnt dat ze niet alles in 1 keer in de verkoop gooien...dus er is nog hoopquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:14 schreef Breuls het volgende:
Hm, verkoop start morgen al. Da's natuurlijk in een kwartier uitverkocht...
Oh?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik m'n moeder mee zou vragen stond ze nu al met der koffertje op Schiphol...![]()
Maar tis idd serieus lastig om een medestander zo gek te krijgen dat hij/zij met je meereist naar iets wat alleen JIJ heel mooi vindt.... Ik spreek uit ervaring![]()
Ah okay, want het is nu 20 minuten na de start van de verkoop.quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:16 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze niet alles in 1 keer in de verkoop gooien...dus er is nog hoop![]()
Jij snapt mij best wel!quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:19 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Oh?![]()
Mja, ik heb het geld er nou ff niet voor allemaal maar over 2 weekjes wel. En als der dan nog kaarten zijn en ik vind medestanders en.. en... goed, het zal wel weer bij een droom blijven. Maar toch nog klein beetje hoop enzo. En of het de moeite waard is? 100% zeker weten inderdaad! Londen is sowieso een errug mooie stad vind ik, dus het zou voor mij ook niet bij dat concert blijven.
Das toch snel gegaan. In '03 kon ik mijn staankaartjes nog rustig paar weken na start voorverkoop halenquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:32 schreef Breuls het volgende:
Ja, ik hoor net op de radio dat 68.000 tickets in 35 minuten zijn verkocht.
Nee zitten in Wembley is niet vergelijkbaar met zitten in Den Bosch...quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Voor de 16e zijn er nog steeds wel kaarten heur, alleen zit...maar da's niet erg voor deze keer![]()
Nee...zucht....ik wil zooooooo graag...quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:25 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Nee zitten in Wembley is niet vergelijkbaar met zitten in Den Bosch...
Ja! Misschien mag je wel op de koffie bij tante M., gezellig keuvelen saampjes!quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee...zucht....ik wil zooooooo graag...![]()
Eerst een fijn concertje in het geweldige Wembley...en dan nog ff naar het huis van mijn grote liefde Freddie M.
Het zou zo leuk kunnen zijn....
Ik zou het goed doen op een DVD....quote:Op zaterdag 9 december 2006 15:50 schreef Innuendo het volgende:
[..]
Ja! Misschien mag je wel op de koffie bij tante M., gezellig keuvelen saampjes!![]()
Volgens mij is de kans ook groot dat de DVD hier opgenomen wordt! (Zou me niet meer dan logisch lijken).
Al een besluit genomen inmiddels?quote:Op zaterdag 9 december 2006 13:21 schreef Breuls het volgende:
voor de 17e zijn nog wel kaarten.
Twijfel, twijfel..
Ik gok gewoon menselijke interesse...quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:35 schreef Breuls het volgende:
Not yet, why?
Menselijke interesse!quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:35 schreef Breuls het volgende:
Not yet, why?
Dat zou heel erg tegek zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:17 schreef Megalomaniac het volgende:
Wow!!! Dat is snel gegaan!!
Nou dat zal wel een chille DVD worden dan!!
Hopelijk ook een geweldige setlist en wat extra geintjes met effecten enzo.
Je staat wel in fucking Wembley, kun je het niet zo tam maken als in Den Bosch ofzo.
Heb trouwens gehoord dat ze Nederland nog es aandoen volgend jaar.
Waarschijnlijk Pinkpop, maar das nog niet zeker.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
En wie zit er 16 juni in Wembley!!!!!
![]()
Ikke!!!! Dankzij mijn lieve zusje![]()
Jaloers ...quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
En wie zit er 16 juni in Wembley!!!!!
![]()
Ikke!!!! Dankzij mijn lieve zusje![]()
PM je emailadres maar even.quote:Op zondag 10 december 2006 11:47 schreef TheArowana het volgende:
Hee jongens, even offtopic weer, maar ik heb volgens mij een beetje crappy versie van de Grand Omega Bosses Edit. naar beneden geladen. Zou ik contact mogen opnemen met iemand die in het bezit is van een goede (officiële?) versie om hem toegestuurd te krijgen?
Mijn dank zou eeuwig en groot zijn.
Daar doelde ik ook helemaal niet op, eerder op het feit dat dit soort dingen veel meer leven in the UK. Heb er zelf een aantal maanden gewoond en toen ook zulke dingen ervaren met concerten die als een trein uitverkocht waren.quote:Op zondag 10 december 2006 12:28 schreef Leonos het volgende:
Festivals spelen veel meer bands en dus gaat de kaartverkoop ook sneller.
Is niet echt te vergelijken...
Leuk!quote:Op zondag 10 december 2006 17:18 schreef desolato het volgende:
Uiteindelijk toch kaartjes gekocht voor de zondag, dus daar ga ik dan heen, gezellig met mn moeder ;p (Eigenlijk had ik haar helemaal niet 'over hoeven te halen', want ze vond het meteen goed :'] )
Zwaai je wel ff dan?quote:Op zondag 10 december 2006 17:31 schreef Innuendo het volgende:
![]()
Ikk... hebbb... ook kaartjes! Whoohoo, ik kan niet wachten! Ik ga ook op de 16e samen met nog iemand, dus misschien zie ik jullie nog!
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |