Even tussendoor hoor...quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals in BB. Je geeft geen mening, je probeert JOUW mening aan iedereen op te dringen en dat maakt jou heel irritant.
Maar dat ik zo over je denk, wist je al.
Ik weet niet hoe close ze met haar nichtje is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:16 schreef happyme28 het volgende:
Jessssssus die NL. Waarom zegt Nena niets. Ze is zooooo bescheiden. Deze moet gewoon naar haar gaan.
Zo vat jij het dan misschien op en dat is jouw probleem. Verder heeft niemand er blijkbaar problemen mee, dus het ligt echt aan jou. Het gaat hier over wie die 4 uur moet krijgen en ik meld dat ik vind dat Bart dat moet krijgen. Is dat een mening opdringen of gewoon een mening weergeven? Als jij het mening opdringen vindt, dan kun je met jou erbij dus NOOIT een discussie voeren, want dat is dan volgens jou ten alle tijden 'een mening opdringen'.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals in BB. Je geeft geen mening, je probeert JOUW mening aan iedereen op te dringen en dat maakt jou heel irritant.
Maar dat ik zo over je denk, wist je al.
Heel irritant ja.quote:
Ik zeg niets, maar iedereen loopt nog over gedane zaken te zeveren, en NL is er al lang klaar mee...quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:21 schreef ruby het volgende:
[..]
Heel irritant ja.
Dat is zeker zijn manier van communiceren...![]()
Het meerendeel is gewoon aan het kijken of het iemand gegund kan worden maar NL gunt niemand iets en Bart gunt alleen zichzelf iets.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zeg niets, maar iedereen loopt nog over gedane zaken te zeveren, en NL is er al lang klaar mee...
Behalve dan dat ik het uitspreek. Sommigen lezen gewoon over je woorden heen. Ik reageer er gewoon op. Zijn er meeeeeeeer dan genoeg die jou "grappig" en aanwezig vinden, maar in een deuk liggen om je bekrompenheid....quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo vat jij het dan misschien op en dat is jouw probleem. Verder heeft niemand er blijkbaar problemen mee, dus het ligt echt aan jou. Het gaat hier over wie die 4 uur moet krijgen en ik meld dat ik vind dat Bart dat moet krijgen. Is dat een mening opdringen of gewoon een mening weergeven? Als jij het mening opdringen vindt, dan kun je met jou erbij dus NOOIT een discussie voeren, want dat is dan volgens jou ten alle tijden 'een mening opdringen'.
Nogmaals, je bent denk ik de enige die dit vind.... Misschien ligt het eraan dat jij het niet eens bent met mijn mening en het daarom niet goed kunt verdragen. Maar ik hou er verder over op. Dis is en blijft een discussieboard, dus ik blijf weergeven hoe ik over bepaalde situaties denk. Als jij dan vindt dat ik mijn mening opdring, dan is dat echt jouw probleem.
Kun je niet weer naar BB ofzo gaan? Het was hier zo prima voordat jij de boel weer kwam verzieken. Jammer dat je dat zelf niet door hebt trouwens.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Behalve dan dat ik het uitspreek. Sommigen lezen gewoon over je woorden heen. Ik reageer er gewoon op. Zijn er meeeeeeeer dan genoeg die jou "grappig" en aanwezig vinden, maar in een deuk liggen om je bekrompenheid....
Maar dat is voor SC.....
Belachelijke motivatie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Bart moet natuurlijk altijd die 4 uur krijgen. Die jongen zit in een super beroerde situtaie, ongeacht wat iedereen zegt of denkt. Ze zijn stapelgek op elkaar maar kunnen nooit of te nimmer lichamelijk worden. Frusterender kan haast niet denk ik.
Hoezo gunnen... Iedereen wil die 4 uur hebben, en iedereen heeft er evenveel recht op... Klaar. En wie vind dat je het aan iemand anders moet geven omdat deze opeens meer recht hebben omdat ze kinderen hebben of even met het paardenmeisje willen bonken, en daarmee verwacht dat iedereen mee moet gaan is niet wijs.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Het meerendeel is gewoon aan het kijken of het iemand gegund kan worden maar NL gunt niemand iets en Bart gunt alleen zichzelf iets.
Iedereen heeft er evenveel recht op, maar dan kom je er niet uit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:29 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hoezo gunnen... Iedereen wil die 4 uur hebben, en iedereen heeft er evenveel recht op... Klaar. En wie vind dat je het aan iemand anders moet geven omdat deze opeens meer recht hebben omdat ze kinderen hebben of even met het paardenmeisje willen bonken, en daarmee verwacht dat iedereen mee moet gaan is niet wijs.
Ik vind dat echt regelrechte onzin om van mensen te eisen dat ze het iemand anders gunnen.
Scanman, wees de wijste, niet meer reageren, houd het vanzelf op.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je niet weer naar BB ofzo gaan? Het was hier zo prima voordat jij de boel weer kwam verzieken. Jammer dat je dat zelf niet door hebt trouwens.![]()
Leuk hoe je weer totaal aan de inhoud van mijn bericht voorbij gaat. Maar daar kun je denk ik niets aan doen verder.
Ik heb alleen maar gezegd dat jij subjectief was op de COS. En verder heb ik me niet door iemand zien aangevallen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je niet weer naar BB ofzo gaan? Het was hier zo prima voordat jij de boel weer kwam verzieken. Jammer dat je dat zelf niet door hebt trouwens.![]()
Leuk hoe je weer totaal aan de inhoud van mijn bericht voorbij gaat. Maar daar kun je denk ik niets aan doen verder.
Dat is juist het dilemma.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Iedereen heeft er evenveel recht op, maar dan kom je er niet uit.
Ze zijn zooooo dom, dat ze straks hier niet unaniem uitkomen en dan nog maar 2 x 12 uur over hebben en geen 4 uur. In plaats van 3x 12 uur en wel 4- uur. Ze gooien lekker 16 uur vrijheid door de plee.
Nee NL en Bart zijn echt slim bezig.
Misschien bedoelt LS zoiets?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Bart moet natuurlijk altijd die 4 uur krijgen. Die jongen zit in een super beroerde situtaie, ongeacht wat iedereen zegt of denkt. Ze zijn stapelgek op elkaar maar kunnen nooit of te nimmer lichamelijk worden. Frusterender kan haast niet denk ik.
Zit wat in. On topic maar weer dusquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:33 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Scanman, wees de wijste, niet meer reageren, houd het vanzelf op.![]()
Zou niet weten waarom dat einde discussie zou zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:36 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dat is juist het dilemma.
Je kan niet unaniem beslissen als iedereen er evenveel recht op heeft.
Einde discussie...
quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:16 schreef spookvrouw het volgende:
Mevrouw heeft er GEEN zin in, hoezo de boel dwarsbomen. Ze snap het niet, goh, wat een verrassing.
Ligt het trouwens nu aan mij, of kunnen ze geen van allen normaal Nederlands praten, zonder al dat wannabee engels ertussendoor?
* spookvrouw is daar te oud voor denk ik.
Arme Natasia, ze krijgt ook nooit wat voor elkaar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:42 schreef Gert het volgende:
Nu komt de aap uit de mouw: Nataasia wilde niet meeloten omdat ze beledigd was dat de vier uur niet meteen aan háár gegeven werden.![]()
Sorry hoor, als ik evenveel recht er op heb, waarom zou ik het aan iemand anders gunnen? Omdat deze kindjes heeft? Die liefdadigheids eis liet iedereen achter toen ze binnestapte.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Zou niet weten waarom dat einde discussie zou zijn.
En dat is het dus ook niet.
Er zijn genoeg motivaties denkbaar waarom iemand zou besluiten het aan iemand anders te gunnen. Het kan taktiek zijn, of "gewoon" menselijkheid bijvoorbeeld.
Ik heb de plasmaboy niet gehoord... hoe zit het met 12 uren en 4 uur?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Iedereen heeft er evenveel recht op, maar dan kom je er niet uit.
Ze zijn zooooo dom, dat ze straks hier niet unaniem uitkomen en dan nog maar 2 x 12 uur over hebben en geen 4 uur. In plaats van 3x 12 uur en wel 4- uur. Ze gooien lekker 16 uur vrijheid door de plee.
Nee NL en Bart zijn echt slim bezig.
Maar zo werkt (wat mij betreft gelukkig) de menselijke natuur niet. Dat blijkt wel uit het feit dat iedereen Nena wel 12 uur gunt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:48 schreef Sonique het volgende:
[..]
Sorry hoor, als ik evenveel recht er op heb, waarom zou ik het aan iemand anders gunnen? Omdat deze kindjes heeft? Die liefdadigheids eis liet iedereen achter toen ze binnestapte.
Die 12 uur staan helemaal los van deze 4 uur. Omdat iedereen Nena 12 uur gunnen, betekend dat natuurlijk niet dat alles meteen richting Nena moet gaan...quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar zo werkt (wat mij betreft gelukkig) de menselijke natuur niet. Dat blijkt wel uit het feit dat iedereen Nena wel 12 uur gunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |