ja en dat heeft Bart zelf niet kunnen bedenken? Bij hun eerste 'date' wilde Lesley niet komen omdat Bart al zat te twijfelen of ze wel echt was. Daarna is het nog 100 x besproken en nu komt Stephan, weken later, weer met zo'n nietszeggende opmerkingquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Misschien probeert Stephan Bart duidelijk te maken dat Lesley een actrice is..
Kan het mis hebben hoor...
volgens mij waren dat neppunten uit zijn surprisequote:Op dinsdag 5 december 2006 22:24 schreef Sonique het volgende:
NL geeft Ilona 150 punten. 'ik ben de slechtste niet.
Eat that Bart.
Surprise van Bart was te zwak, NL gooit z'n backup in de ring.
Bart
Een wannabee-actrice ja....quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:31 schreef Sonique het volgende:
[..]
Misschien probeert Stephan Bart duidelijk te maken dat Lesley een actrice is..
Kan het mis hebben hoor...
Snap wel dat meerdere dit willen natuurlijk, alleen het moet unaniem dus willen ze gaan handelenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ja vind ik dus ook! maar niemand denkt in eerste instantie aan bart! jammer..
Ach, Bart is ook niet altijd even leuk bezig. Dus ja...tough shit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ja vind ik dus ook! maar niemand denkt in eerste instantie aan bart! jammer..
ja maar snap wel dat ze het niet zomaar geven. Voor anderen kan dit ook belangrijk zijn he..maar ze gaan er voorlopig toch niet uitkomen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Bart moet natuurlijk altijd die 4 uur krijgen. Die jongen zit in een super beroerde situtaie, ongeacht wat iedereen zegt of denkt. Ze zijn stapelgek op elkaar maar kunnen nooit of te nimmer lichamelijk worden. Frusterender kan haast niet denk ik.
Nee hoor... Het waren drie munten..quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:35 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij waren dat neppunten uit zijn surprise
Volgens mij knipoogde NL naar NAtasia, maar ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:39 schreef Gigageil het volgende:
Whahahaha , dit betekent oorlog tussen Natte en Natasse![]()
Die waren ook wel heel erg intiem inderdaadquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
Misschien is het uitstapje wel iets voor Brian en zijn moeder.
Jij bent hier ook scanman op z'n best. Je mening opdragen aan iedere streamer. Ik snap niet waarom jij je niet voor zo'n programma gaat opgeven.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Bart moet natuurlijk altijd die 4 uur krijgen. Die jongen zit in een super beroerde situtaie, ongeacht wat iedereen zegt of denkt. Ze zijn stapelgek op elkaar maar kunnen nooit of te nimmer lichamelijk worden. Frusterender kan haast niet denk ik.
Uhhh even wegen.... Bart wil Neuken...Nena wil naar haar nichtje met leukemie die misschien niet lang meer te leven heeft.... uuhhhh moeilijkquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Welnee, hij zit m.i juist in een bevoorrechte situatie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Mwah, waarom? Hij ziet haar bijna elke dag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef scanman01 het volgende:
Denk het wel. Iemand die in "Su" zit, zal minder snel even een uurtje langskomen als er weer 150 contactpunten bij elkaar zijn gespaard.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:56 schreef avonne het volgende:
Wat Natasia betreft... wat maakt het nou uit of Wilgo in Suriname of in Lutjebroek zit? Dat maakt geen enkel verschil.
Ze willen haar wel 12 uur geven, denk ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:58 schreef Lady-night het volgende:
Waarom gunt niemand Nena dat ze naar haar nichtje kan. Lijkt me wel de meest doorslaggevende reden.
Ik geef hier mijn mening weer, net als iedereen. Daar is een discussieboard voor gelukkig. Als het je niet aanstaat, moet je gewoon heel snel weer maken dat je weg komt hier. Zonder jou is het hier een paar maand heel erg prima gegaan zonder gezeik van wie dan ook. Iedereen ventileert zijn of haar mening. Kun je dat niet aan, ga dan gewoon weg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij bent hier ook scanman op z'n best. Je mening opdragen aan iedere streamer. Ik snap niet waarom jij je niet voor zo'n programma gaat opgeven.
Ken jij het woord objectief?
Zo kun je het ook zien ja. Ik denk er anders over en vind dat Bart en Lesley in een zwaar hopeloze situatie zitten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Welnee, hij zit m.i juist in een bevoorrechte situatie.
Bovendien verbiedt niemand hem om wat verder te gaan met Lesley.
Daar kiest hij zelf voor.
De anderen kunnen hun geliefden niet of nauwelijks zien, itt Bart.
Dan hoeven ze die camera's niet eens mee te nemen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:45 schreef Gert het volgende:
Misschien is het uitstapje wel iets voor Brian en zijn moeder.
Zoals in BB. Je geeft geen mening, je probeert JOUW mening aan iedereen op te dringen en dat maakt jou heel irritant.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik geef hier mijn mening weer, net als iedereen. Daar is een discussieboard voor gelukkig. Als het je niet aanstaat, moet je gewoon heel snel weer maken dat je weg komt hier. Zonder jou is het hier een paar maand heel erg prima gegaan zonder gezeik van wie dan ook. Iedereen ventileert zijn of haar mening. Kun je dat niet aan, ga dan gewoon weg.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |