Ben jij erg intelligentie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef Gigageil het volgende:
Daar is dus intelligentie voor nodig.....errug lastig als je dat niet bent ....![]()
Tja wel als je het verhaal erachter kentquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef Nostalgist het volgende:
Een kast ! Humor....
hmm 'in de kast, uit de kast, maar zeker snel op de kast'quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef happyme28 het volgende:
Maar die surprise van NL is ook erg mooi hoor. Dat zag ik al toen hij 'm aan het maken was. Kort maar krachtig gedicht. Eigenlijk iets te kort naar mijn idee.
Terwijl ik dat helemaal niet vind, ze laat veel gebeuren en over haar heen komen, maar je kunt ook te ver gaanquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:59 schreef Sonique het volgende:
[..]
hmm 'in de kast, uit de kast, maar zeker snel op de kast'
prik
de suprise vind ik wel leuk het gedicht weer minder.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:58 schreef happyme28 het volgende:
Maar die surprise van NL is ook erg mooi hoor. Dat zag ik al toen hij 'm aan het maken was. Kort maar krachtig gedicht. Eigenlijk iets te kort naar mijn idee.
Denk seizoen 1 van prison breakquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:00 schreef Sonique het volgende:
wat was het nou, ging zo snel dat kado
Bedoelde ik ook hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:59 schreef n1ek het volgende:
[..]
Tja wel als je het verhaal erachter kent![]()
Prison Break dvd boxquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:00 schreef Sonique het volgende:
wat was het nou, ging zo snel dat kado
die wilde ze geloof ik hebben, (of was dat Eveline, dat weet ik niet meer)quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:02 schreef Nostalgist het volgende:
Prison Break..... Wel allemaal doorbedachte kado's....
papiamento, lijkt mequote:Op dinsdag 5 december 2006 21:03 schreef Nostalgist het volgende:
Deels in het spaans......leuk !
Meen je niet.....quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:07 schreef elsie het volgende:
Bart heeft hulp nodig voor het stinkbommetje volgens mij ?![]()
Die van Bart voor Ilona als laatste..quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:06 schreef Nostalgist het volgende:
Gitaar is erg mooi, ja. Mensen zijn ook erg positief....... Nu komt Brian's surprise geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |