Waarom doet ie dan zo moeilijk?quote:
Nena heeft dit gemaakt, Brian had Evelinequote:Op dinsdag 5 december 2006 20:37 schreef Nostalgist het volgende:
Brian heeft het voor Natas gemaakt. Ze is nog blij om de mooie letters....
quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:38 schreef Nostalgist het volgende:
Ze maakt er weer een showtje van.....Ze wordt toch wel wat geirriteerd.....
goeie vraag misschien dat hij denkt dat het echt is ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:36 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Waarom doet ie dan zo moeilijk?
Voor wie was het ook alweer ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:39 schreef Sonique het volgende:
Bart gaat problemen krijgen met z'n gedicht...
Vond ik idd ok!quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:39 schreef happyme28 het volgende:
Goed gedicht van Nena hoor, hier en daar een steekje maar wel netjes en een hoog waarheidsgehalte.
Ai.....quote:
Hij vertelde vanavond dat hij zijn gedicht minder hard had gemaakt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:39 schreef Sonique het volgende:
Bart gaat problemen krijgen met z'n gedicht...
nog steeds harder dan de restquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij vertelde vanavond dat hij zijn gedicht minder hard had gemaakt.
En moet ook echt ALLE marsen enzo openmaken voor de kaart...quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:46 schreef Kinga het volgende:
geweldige surprise dit.... mens is op dieet en dan volle bak vol chips en chocola voor haar neus krijgen
Ik hoop voor hem dat hij nog steeds niet te hard is, want hij maakt daar geen vrienden mee, en eigenlijk totaal ongepast.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hij vertelde vanavond dat hij zijn gedicht minder hard had gemaakt.
Denk dat het wel als filmpje op de site zal komen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef Lady-night het volgende:
Zijn die gedichten in zijn geheel nog terug te lezen, kom net binnen, helaas gemist de eersten
Ik neem alles opquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:50 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Denk dat het wel als filmpje op de site zal komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |