In één keer goed!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:10 schreef seekfaM het volgende:
Pavel Nedved
Ik vind het eigenlijk wel een beetje raar dat je lastige voetbalvragen altijd in één keer goed lijkt te hebben. En sommige andere vragen ook (dr Njet).quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:17 schreef seekfaM het volgende:
vraag in aanmaak
RoofingBurmer +1quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:20 schreef RoofingBurner het volgende:
Kapla?
*zucht* sommige dingen onthou je, o.a ik rare dingen, die ik ooit gehoord hebquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel een beetje raar dat je lastige voetbalvragen altijd in één keer goed lijkt te hebben. En sommige andere vragen ook (dr Njet).![]()
We zijn hier niet stupide, you know.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:23 schreef seekfaM het volgende:
[..]
*zucht* sommige dingen onthou je, o.a ik rare dingen, die ik ooit gehoord heben sommige dingen alle soaps enzo, dat interreseert me niet, dus geef ik er ook geen antwoord op..
Nee, da's niet de juiste benaming. BTW, dit is een stortbak:quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:34 schreef Yurithemaster het volgende:
Stortbak?
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:40 schreef RoofingBurner het volgende:
Je kunt behalve voor beton een dergelijk geval ook gebruiken voor het storten van grind, schelpen etc.
Denk aan de inhoudsmaat. Alhoewel dit bij dit plaatje niet opgaat. Je hebt namelijk verschillende maten.
nope, vergeet de trechter.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:48 schreef Lienekien het volgende:
Een kuubtrechter.
Gelukkig niet, zeg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:50 schreef wyccie het volgende:
Ja, Mark wel, maar wij zijn Mark niet
Ik wacht op een damesvraag.
Ik wil het antwoord eigenlijk wel weten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:52 schreef RoofingBurner het volgende:
Hier komen we niet verder mee. Ik ben door mijn hints heen. Zullen we hem laten staan? Dan doe ik een stukkie tekst en vraag ik naar degene die het meesterwerk heeft geschreven.
quote:baby i've been here before
i've seen this room and i've walked this floor
i used to live alone before i knew you
i've seen your flag on the marble arch
but love is not a victory march
Zal ik het in je oor fluisteren?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil het antwoord eigenlijk wel weten.
Ik begin spontaan te ovuleren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:57 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Zal ik het in je oor fluisteren?![]()
Mooi dat is dus wél Algemene Kennis.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:56 schreef wyccie het volgende:
Leonard Cohen
De versie van Jeff Buckley is de mooiste, kippenvel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Mooi dat is dus wél Algemene Kennis.
Het is toch niet de afkorting van 'Luchtige Bertus' hé.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:06 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar wat betekent het?
Bert betekent ook iets.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:10 schreef Lienekien het volgende:
Heldere Bert.
Ik heb alleen geen idee wat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Bert betekent ook iets.
(Luce is hier licht.)
Me Tong.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:14 schreef RoofingBurner het volgende:
Me neither.
Heb ik het 30 jaar verkeerd gehadquote:
Niet getreurd, dat is de andere uitleg die men er ook wel aan geeft.quote:
Bronquote:Lucebert (luce = licht, bert = helder) was het pseudoniem van Lubertus Jacobus Swaanswijk.
Je zei "Heldere bert"!quote:
Iets zegt me dat dit de nieuwe vraag is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:34 schreef tong80 het volgende:
De Gym is niet alleen voor gymnastiek
Kutvraag.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je zei "Heldere bert"!![]()
Als ik helder volgens jouw bron goed moet rekene, zou Don_Tom het punt moeten krijgen. (Maar ik vind juist twee keer licht zo leuk)
Jaja, ik ga al in een hoekje zittenquote:
Wie weet hoe lang het nog duurt voordat dit topic weer eens voor hem aan de beurt is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:36 schreef broer het volgende:
[..]
Iets zegt me dat dit de nieuwe vraag is.
Tja, nu krijg je ze niet van mij, 't is net wat erger is he...quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jaja, ik ga al in een hoekje zitten![]()
En sorry, Don_Tom. Ik laat het punt nu zoals het is. Anders krijg ik geen nachtzoentjes meer van Tong.
Nou, Tong is de topposter op Fok. Hij is God.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:42 schreef Don_Tom het volgende:
Tja, nu krijg je ze niet van mij, 't is net wat erger is he...
Als de manier waarop Hij hier met de vragen omgaat kenmerkend is voor zijn handelen, dan stop ik accuut met bidden.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:47 schreef wyccie het volgende:
Hij is God.
Ketter!quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:49 schreef broer het volgende:
Als de manier waarop Hij hier met de vragen omgaat kenmerkend is voor zijn handelen, dan stop ik accuut met bidden.
Wat was de voornaam van de Russische president in DR. Strangelove ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:49 schreef wyccie het volgende:
Over films, Kubrick.
Zou ook kunnen ik heb in mijn hoofd de president.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:58 schreef Lienekien het volgende:
Ben je niet in de war met de Russische ambassadeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |