Al dat geld dat er al jaren in is gepompt is toch veel meer dan die 10 miljard?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:35 schreef JJasperO het volgende:
dan nog moet je bek openvallen van het feit dat je wereldwijd met 10 miljard euro per jaar het hele hongersprobleem, en daarmee vele anderen, kunt oplossen.
Geloof je het zelfquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:35 schreef JJasperO het volgende:
het feit dat je wereldwijd met 10 miljard euro per jaar het hele hongersprobleem, en daarmee vele anderen, kunt oplossen.
En daar spreekt iemand die het heeft begrepen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:38 schreef Dementor het volgende:
Geef ze geen vis maar leer ze vissen.
Een beetje moeite om de zaak te regelen is toch niet teveel gevraagd hoop ik voor je?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:37 schreef -skippybal- het volgende:
Zal best ja, maar daar zit niet bij berekend dat er daar een aantal fijne "leiders" zijn die alles in eigen zak doen...
Geef ze in de tussentijd vast wat vis, zodat er niet om de 5 seconden een kind sterftquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:38 schreef Dementor het volgende:
Whatever, neem eerst maar een realistisch wereldbeeldquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:39 schreef JJasperO het volgende:
[..]
Een beetje moeite om de zaak te regelen is toch niet teveel gevraagd hoop ik voor je?
En ziedaar iemand die het dus niet snapt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:40 schreef JJasperO het volgende:
[..]
Geef ze in de tussentijd vast wat vis, zodat er niet om de 5 seconden een kind sterft
Dat beeld is dat er hard hulp nodig is, ook mbt tot het punt dat jij noemt.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:40 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Whatever, neem eerst maar een realistisch wereldbeeld
Wat ik wel snap is dat er geen gelijke kansen zijn en de armoede alleen maar opgelost wordt als de rijkdommen eerlijk worden verdeeld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En ziedaar iemand die het dus niet snapt.
En wat vind jij eerlijk dan? Iedereen evenveel?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:42 schreef JJasperO het volgende:
[..]
Wat ik wel snap is dat er geen gelijke kansen zijn en de armoede alleen maar opgelost wordt als de rijkdommen eerlijk worden verdeeld.
Niks. Maar ik doe tenmiste iets door dit onder de aandacht te brengen. Ik pak het liever structureel aan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:42 schreef ozzyat105 het volgende:
en wat heb jij inmiddels overgemaakt jjaspero?
Iedereen gelijke kansen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En wat vind jij eerlijk dan? Iedereen evenveel?
En hoe wil je dat gaan realiseren? En gelijke kansen op wat? Een miljoen?quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:44 schreef JJasperO het volgende:
[..]
Niks. Maar ik doe tenmiste iets door dit onder de aandacht te brengen. Ik pak het liever structureel aan.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:44 schreef JJasperO het volgende:
[..]
Niks. Maar ik doe tenmiste iets door dit onder de aandacht te brengen. Ik pak het liever structureel aan.
Maar wie koopt die hengels danquote:Op dinsdag 5 december 2006 19:38 schreef Dementor het volgende:
Ze hebben grondstoffen zat.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Maar wie koopt die hengels dan![]()
![]()
Gelijke kansen op onderwijs!!quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En hoe wil je dat gaan realiseren? En gelijke kansen op wat? Een miljoen?
Kun je met alleen grondstoffen dan glasfiber hengels maken?quote:
Allemaal heel nobel en lief idealistisch.quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:48 schreef JJasperO het volgende:
[..]
Handelsbarrieres opheffen, mondiale regering die waakt over armoede en maatregelen treft, fatsoenlijke ontwikkelingshulp zodat er structureel een self-supporting infrastructuur wordt opgebouwd...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |