abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 december 2006 @ 22:56:46 #151
107144 Pido
pi_44523573
Give In To Me? Bijzonder, en geen Earth Song. Vette shit van TMF. Respect up!
pi_44544557
jammer dat stranger in moscow en earth song er niet bij zaten..
voor de rest thumbs up voor tmf!!
pi_44544742
Ik zie regelmatig een top 11 at 11 of iets dergelijks op mtv van michael jackson maar dat was inderdaad de eerste keer dat het op TMF was...en het is inderdaad geen top 10 maar gewoon 10 nummers.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_44561763
quote:
Michael Jackson and Broderick Morris, CEO, Positive Productions Announce Date Change and an Additional “Fan Appreciation Day.”

Tokyo, Japan -- Pop star Michael Jackson and Broderick Morris, CEO, Positive Productions, have mutually agreed today to postpone the Tokyo Christmas Celebration, planned for December 19, 2006, at the Tokyo Studio Coast, to March 2007.

Both men agreed to the change in order to add a second separate event, a “Fan Appreciation Day,” on March 9, 2007, for Japanese fans, and fans in other parts of the world who wish to attend, noted Morris, who added that they selected the March 9th date because it is referred to in Japan as San Ku, which means, “Thank You.”

The Corporate VIP Event, which Mr. Jackson will meet, greet and take photos with attendees, be held the day before on March 8, 2007.

“I will be attending these special events on March 8th and 9th in Tokyo, Japan,” said Michael Jackson. “Tokyo is such a wonderful place, and I look forward to speaking to my friends and fans at both events. My fans have been so loving and supportive of me, and I am honored to attend an event to thank them for the love and support they have shown to me, and my family, throughout the years,” Jackson added.

“We want to be as inclusive as possible to all of Michael’s fans,” explained Morris. “They have supported him throughout his career, and this is a unique
opportunity for him to thank them. We both wanted to make sure that the events were planned in a way as to include as many of Michael’s friends and fans as possible.” Morris said persons holding tickets for the Christmas event will receive priority consideration for the new dates. Purchasers of tickets can also return those tickets for a full refund.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 19 december 2006 @ 10:08:44 #155
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_44562005
quote:
My fans have been so loving and supportive of me, and I am honored to attend an event to thank them for the love and support they have shown to me, and my family, throughout the years,” Jackson added.
Haha, wat een eikel. Kom op zeg...
quote:
Tickets for today’s event - which did not include a performance - ranged from $425 to $3,300.
Dus je mag straks in maar $3300 betalen zodat hij aan jou kan laten zien hoeveel ie je waardeert...

Grootheidswaan hij lijdt eraan.
Zolang er geen medicijnen voor zijn moet je 'm laten gaan.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_44567231
Voor dat geld moet hij wel gaan optreden vind ik.

Misschien is hij dat ook van plan en stelt hij het daarom uit? Zou iig goed zijn voor het opkomende album.
pi_44570748
Niet zo raar ook dat het niet vaak is. Ik denk dat wij zo'n beetje de enige kijkers waren, de gemiddelde TMF-kijker van 13 denkt "He bah Michael Jackson, ik wil Evanescnenenenc"
pi_44570992
Zolang er mensen zijn die $3000,- willen neerleggen voor een kiekje met Jacko zou ik zeggen: doen, lekker cashen
pi_44571054
Nee hoor, volgens http://www.kijkonderzoek.nl keken 29.000 mensen. En dat is best veel voor TMF, als je ziet dat er maar 2 programma's hoger halen.
pi_44571577
De populariteit van MJ nog best wel mee, als je ziet dat 4 van de 12 mensen (15-25 = 2 mensen, 26+ = 2 mensen) van X-Factor (jaja, wie volgt het nog meer? ) MJ rekent als zijn/haar favo artiest.
  dinsdag 19 december 2006 @ 17:48:59 #161
28167 matthijst
pi_44574771
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 15:43 schreef DrDentz het volgende:
Zolang er mensen zijn die $3000,- willen neerleggen voor een kiekje met Jacko zou ik zeggen: doen, lekker cashen
Probleem lijkt dat die mensen er dus niet zijn

Of dacht je dat ze het cancelden omdat het zo druk was?
pi_44575151
Het is niet gecanceld, maar uitgesteld.. dat zou wel het enige medicijn zijn tegen z'n 'grootheidswaanzin'; als gewoon niemand dat geld wil neerleggen. Maar zolang er weer mensen komen zal het alleen bevestigend voor hem werken
pi_44575416
Op 't MJNO forum heb ik toch al zat gekke gasten gezien die $3000 hebben gespaard en dat willen uitgeven aan dat feestje.
pi_44575874
Dus blijft de hamvraag; Wie is er gekker, Michael Jackson of z'n fans? Hij buit ze in ieder geval wel lekker uit de laatste tijd Eerst al met die peperdure site die zomaar uit de lucht ging
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:39:12 #165
28167 matthijst
pi_44576236
Dit lijkt me waarschijnlijker: "MICHAEL JACKSON’s highly hyped Christmas appearance in Tokyo today has been nixed after the insanely high ticket prices kept Wacko Jacko’s Japanese fans at bay. The musical weirdo was scheduled to do a meet-and-greet today, but his spokesgal told MSNBC that Wacko Jacko will instead appear at a “Fan Appreciation Day” in March. Tickets for today’s event - which did not include a performance - ranged from $425 to $3,300."

Want waarom zou je een al succesvol evenement cancellen, om er een extra dag aan toe te voegen? Wanneer zou JIJ liever naar zoiets gaan: met de kerst, waar je al tijden naar uitkijkt, of 4 maanden later? Juist: klinkt als een zwetsverhaal om te kijken of er nog wat extra tickets verkocht kunnen worden....
pi_44576895
Hmm, volgens mij gaat het nog steeds door, maar nu op 8 maart. Het heet "Premium V.I.P. Party with Michael Jackson". Hij gaat alleen zelf niet optreden..
pi_44584012
Dit soort 'feestjes' doet ie al jaren. Je bent echt gek als je 3000 dollar gaat betalen om alleen een flits van Michael te zien. Sowieso vind ik dit toch weer een minpuntje voor Michael. Ga muziek maken en niet je fans 'belazeren'...
pi_44584380
Ik denk dat MJ serieus in geldproblemen zit *
quote:
'Jackson To Use Reality Show To Sell Neverland Ranch'

Cash-strapped MICHAEL JACKSON is planning to sell his famed Neverland Ranch on a US reality TV show. The sprawling estate, once perfectly maintained, has gone from magical fantasy land to ghost town since the singer deserted the California property in July 2005. Jackson is hoping to sell the ranch - with its abandoned zoo and amusement park - by featuring it on US cable network Bravo. The embattled star, who left the US after being cleared of child molestation charges, wants to sell the property for $50 million (GBP26 million) and is negotiating with the network to sell it on their reality show MILLION DOLLAR LISTING: HOLLYWOOD. A source tells US publication National Enquirer, "Michael needs cash - and fast. By making the show the exclusive agent for the Neverland sale, he can get some up-front money real quick. "The show will have exclusive access to Neverland and can do numerous segments about selling one of the most famous residences in the world. Michael is in a bad way. "He is running out of funds and appears distraught. He showed up at a meeting last week with his pants inside out! He's a mess."
* oftewel; hij kan niet leven van een paar duizend dollar per dag. Wanneer word ie toch 'ns verstandig?
pi_44584533
Misschien kunnen collega-artiesten een charity-single voor hem opnemen?
pi_44584606
'Artists for Michael'

No news is boring news, btw. Het is echt te saai rond onze MJ. Ik wou dat ik in de jaren 70 geboren was, en dat ik dus 82 - 87 had meegemaakt.
pi_44584651
pi_44584843
Nee man, dan was je nu een dikke dertiger
pi_44585185
Dan laat maar zitten ja.
  dinsdag 19 december 2006 @ 23:44:18 #174
107144 Pido
pi_44586330
Damn, wat zou ik graag zijn manager, psycholoog en adviseur zijn. Michael, kom op, gebruik dat verstand eens!
pi_44590657
quote:
He showed up at a meeting last week with his pants inside out! He's a mess.
Serieus, is er niemand van zijn eigen mensen die hem hier ff op kan attenderen alvorens hij naar zo'n meeting gaat

Het gaat niet zo goed met Michael de laatste tijd
  woensdag 20 december 2006 @ 10:07:07 #176
28167 matthijst
pi_44591136
Grappig dat je dat dan weer wel gelooft.
pi_44591460
Wat gelooft?
pi_44591989
Ik word af en toe zo moe van die kerel... Die beslissingen allemaal, zucht.

Er is op andere webistes nu een onwijze commotie over Ramone Baine en Grace waar ik niks van spa, iemand?

En wanneer heeft hij dan zo'n feest gedaan dat je zoveel geld moest neerleggen? Één keer om op Neverland te komen, 1000 dollar ofzo, vind ik niet zo gek. Was ook voor een goed doel. En je kon een keer een handtekening krijgen op Times Square, zonder geld.
  woensdag 20 december 2006 @ 11:08:39 #179
28167 matthijst
pi_44592607
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Wat gelooft?
quote:
He showed up at a meeting last week with his pants inside out! He's a mess.
pi_44592845
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:08 schreef matthijst het volgende:
[..]
[..]
Geloven is een groot woord

Mag ik btw niet kritisch kijken
  woensdag 20 december 2006 @ 11:20:45 #181
107144 Pido
pi_44592915
quote:
Op woensdag 20 december 2006 10:43 schreef MJboard het volgende:
Ik word af en toe zo moe van die kerel... Die beslissingen allemaal, zucht.

Er is op andere webistes nu een onwijze commotie over Ramone Baine en Grace waar ik niks van spa, iemand?

En wanneer heeft hij dan zo'n feest gedaan dat je zoveel geld moest neerleggen? Één keer om op Neverland te komen, 1000 dollar ofzo, vind ik niet zo gek. Was ook voor een goed doel. En je kon een keer een handtekening krijgen op Times Square, zonder geld.
Ja, na de WMA's was er een Fan Party, waarvan gezegd werd dat MJ zou komen. Heel veel mensen tickets gekocht, maar toen kwam 'ie toch niet. Raymone zei toen dat ze had gehoord van iemand dat het feest was gecanceld, maar dat was niet zo. Ze had ook geen contact opgenomen met de organisatoren (o.a. Paul, van mjnewsonline.com), maar met een 14-jarige fan ofzo (die weer had gezegd dat de tickets 100,- dollar waren, ook niet waar). Paul e.a. boos, Raymone komt met allemaal (slappe) excuses --> fan community boos.

Iedereen vindt Raymone een slechte manager en vindt dat Michael z'n team helemaal zou moeten vernieuwen met o.a. Frank Dileo (z'n manager in de jaren '80). Ik vraag me dus ernstig af hoeveel Michael nou van dit hele zaakje weet. Bar weinig volgens mij.
pi_44593286
Ok, bedankt voor het samenvatten. Er gaan zoveel topics over dat ik er niks van snapte.

Tuurlijk, management is belangrijk, heel belangrijk maar ik vind Michael zelf ook een slaapkop. Hij kan toch zelf ook lezen, hij kan toch ook praten en nadenken of de dingen goedlopen?
Ik zou toch echt geen geld betalen om hem te ontmoeten om zo bedankt te worden voor de steun. Wat een achterlijk iets. Hij zou meer bovenop de dingen moeten zitten, die snurker.
  woensdag 20 december 2006 @ 11:55:44 #183
28167 matthijst
pi_44593918
quote:
Op woensdag 20 december 2006 11:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Mag ik btw niet kritisch kijken
Van mij wel, hoe kritischer hoe beter...
  woensdag 20 december 2006 @ 12:00:22 #184
28167 matthijst
pi_44594072
Vraag me af of ie er echt niks van weet...
Di's toch dezelfde MJ die door iedereen geroemd wordt omdat ie zo'n "sluwe businessman" is?
pi_44594593
TVP
pi_44595073
Tha, hij heeft goede moves gemaakt maar dit lijkt nergens op. Met zijn leuzen van jaren terug; you ain't seen nothing yet.

Inderdaad, we hebben niks meer gezien. Vind het gewoon zo doodzonde! Die man kan zoveel, hij moet eens puur gaan optreden. Unplugged, hij dansen en zingen en een kleine live band erachter. Met een goede voorbereiding weet ik zeker dat dit geweldig wordt.
  woensdag 20 december 2006 @ 13:24:30 #187
107144 Pido
pi_44596425
Dat weten we allemaal, maar ja, hij doet 't niet. Mongooltje eigenlijk ook he...
pi_44597615
Tja, wat is dan zijn doel? Ik bedoel, wat denkt hij zelf dat aanslaat? Ik vond het erg verstandig dat hij een pauze nam na die uitspraak. Maar hij had terug moeten komen met een kicking optreden, zo zonde
pi_44601244
Zijn dagindeling: uitslapen, rusten, uitgebreid ontbijten, muziek schrijven/maken, tekenen, dutje doen, eten, slapen.. zoiets, denk ik. Echte doelen zal ie niet meer hebben. Af en toe een keer een nummer opnemen, voor de rest een goede vader zijn en dat was het.

Alleen met de juiste mensen om hem heen zal ie ooit nog iets gaan doen met z'n talenten (ik noem een Quincy Jones, Frank DiLeo, Greg Phillinganes.. vrienden en mensen die om hem geven).
pi_44609251
Hmmz.... ik koop wel gewoon zo'n Bad-promo stand up en ga daarmee op de foto. Ziet ie er ook iets beter uit
pi_44609913
http://video.accesshollywood.com/player.html?dlid=51194

AH: Our show was with you guys in Europe, with Michael.

Will: Yeah, in Ireland.

AH: How'd it go?

Will: It went great, you know we're gonna get back up with each other before Christmas and in 2007 we'll be working in January, February and finish what we started. I'm excited.

AH: How into it was Michael with the whole project?

Will: Um. I don't know because I think I was more excited than he was. I think my excitement blinded me. But you know, he must be real excited because he called me today, you know. We talked today and last week.

AH: You talked about the music and the project?

Will: Yeah, just about what we'll do when we get back together, you know.

AH: Tell me about the sound. We got a little taste of it while we were over there but you guys were still a long way.

Will: I think we should, what I would like for the sound to continue to go towards is just mature and lush melodies as opposed to having him competing in what today's -- in today's minimalism. You know, music with like a [imitates sound] whatever that is, I think we need to smack them upside their heads with just a real lush production and beautiful melodies and push the boundaries of what music is. I think he can do that.

AH: Did he sing at all while you were over there?

Will: Still. It's amazing, you know, he sounds better than he did -- you know I don't know what he sounded like before he recorded 'Billie Jean' and 'Off the Wall' and all these songs, but, his voice in person sounds even better than how does recorded then.

AH: People are gonna be pretty thrilled by this.

Will: Yeah. I can't wait to finish it, it's gonna be great. And for me it's cool you know with the nominations from the Grammies, producer of the year, and at the same time working with Michael Jackson. You couldn't ask for a better setup. Things should be great.

AH: Alright thank you, thanks for your time.

Will: I appreciate it.
pi_44610043
Ik ben ook excited. Teddy Riley schijnt aan te schuiven in 2007 en dan moet het album toch eens afkomen
pi_44620436
Hm, wat zal de release datum zijn, zomer 2007?

En met 'You ain't seen nothing yet', de befaamde uitspraak op de WMA's van 2000. Tja, Michael dacht dat ie een geweldig album aan het maken was
  donderdag 21 december 2006 @ 11:32:37 #194
28167 matthijst
pi_44622846
Michael snapt niet dat hij niet zo relevant meer is...
Bij een (sorry) Madonna, kan ik me nog voorstellen dat die naast haar standaard pakketje ouwe fans ook weer nieuwe fans oogst met elke plaat die ze uitbrengt...
Bij MJ zie ik dat niet zo snel meer gebeuren; 't is tegenwoordig toch vooral die freaky pedo die zich heeft laten bleken en eruit ziet als een vrouw.....
pi_44623552
Maar ik denk dat hij dat imago ook wel van zich af kan schudden als hij zich alleen maar concentreert om de muziek.

.. en dus niet met Bubbles op een persconferentie komt.
pi_44623658

Hoe heet z'n lama ook al weer?

Bubbles.

Hier lijkt het ook al alsof hij een huidprobleem heeft..

Heeft die panter een naam?

Ahhhhhhh..

Z'n olifanten.

Ik kan geen plaatjes van z'n slang vinden.
pi_44628845
Huh, vanwaar al die dierenfotos opeens?

Oke.. hier heb je die slang:

wat een ziekelijk groot ding .. die lama had ie volgens mij Madonna genoemd [omdat de lama ook blond is]
pi_44628996
Muscles heette die slang!

(sorry voor die dierenplaatjes ineens.. XD)
pi_44629066
Lionel Richie:
quote:
Apparently he and mike were supposed to write the song (We Are The World) in 1 evening but took 2 days coz he go totally freaked out when he saw muscles crawling around the room, that he just ran out.. lol... and took 2 days to get back..
  donderdag 21 december 2006 @ 22:31:34 #200
28167 matthijst
pi_44642409
Vroegah had je die dierencollectie als knuffelbeesten...
Helaas destijds niet in Nederland kunnen vinden....
Was wel geinig geweest om nu nog zo'n slang te hebben...
Muscles idd... De lama heette dacht ik Llouie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')