Nogmaals; die titel is gegeven door Elizabeth Taylor in 1989 ofzo, tijdens een awards-show.quote:Op woensdag 6 december 2006 16:10 schreef Semisane het volgende:
King of Pop...is dat niet gewoon de "titel" die MJ zich zelf heeft aangemetenomdat hij het niet kon verkroppen dat Bruce Springsteen begin jaren 80 King of Rock werd genoemt en niemand MJ een "nick-name" wilde geven.
![]()
Persoonlijk vond ik in de jaren 80 Prince toch stukken interesanter wat muziek betreft. Stukken vernieuwender en uitdagender dan wat MJ ooit heeft geproduceerd. Kan eigenlijk enkel "Off the Wall" waarderen
Liz heeft dus WEL humor!quote:Op woensdag 6 december 2006 16:26 schreef DrDentz het volgende:
ze zei eigenlijk: "King of Pop, Rock & Soul"..![]()
![]()
maar wie weet, misschien heeft hij deze titel wel van te voren voorgelegd ofzo.. hij gebruikt 'm iig wel in clips enzo
ik vind hem ook, bij gebrek aan een duidelijke opvolger, de demissionaire King of Pop
Mooi gezegd. Mee eens. Er is nooit een waardige opvolger gekomen .:)quote:demissionaire King of Pop
quote:Op woensdag 6 december 2006 17:59 schreef nipeng het volgende:
Mooi gezegd. Mee eens. Er is nooit een waardige opvolger gekomen .:)
quote:Op woensdag 6 december 2006 18:48 schreef matthijst het volgende:
Praktisch elk album wel helemaal draaibaar, op BOTD na...
Beste nummers, per album:
Rock With You, Human nature, Another Part Of Me, Who is it, You Are Not Alone, Don't Let Go Of My Hand Whatever Happens denk ik zo![]()
HAHAHAHAHAquote:Op woensdag 6 december 2006 15:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat ik je idool ben. Topic #16 heeft een prachtige OP
2Bad vind ik echt een briljant nummer. Ken je de Ghosts-version?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:48 schreef matthijst het volgende:
Praktisch elk album wel helemaal draaibaar, op BOTD na...
Beste nummers, per album:
Rock With You, Human nature, Another Part Of Me, Who is it, You Are Not Alone, Don't Let Go Of My Hand
Slechtste:
Burn This Disco Out , Beat It, [geen], Heal The World , 2Bad (kutnummer, ongelooflijke kutrap van Shaq), 2000 Watts
Beat It is niet slecht, alleen niet briljant, en al heeeel vaak gehoord. Slechtste van Thriller, hmm, lastig, denk The Girl Is Mine.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:18 schreef DrDentz het volgende:
Smaken verschillen he.Ben ik dan de enige die Beat It wel goed vindt? Als slechtste van Thriller zou ik dan P.Y.T. noemen; de demo op de Ultimate Collection vind ik veel beter. Ook vaag; dat is opeens een heel ander nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |