Je was te voorbarigquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:21 schreef Californian_dreamer het volgende:Survival game
daar gaan we dan
Enthousiasme zeikwijfquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:41 schreef Fir3fly het volgende:
Als mod zou je toch moeten weten wat de regels zijn, Peer.
Jawelquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:56 schreef BVO het volgende:
Je mag niet driemaal 5 minpunten geven.
quote:Je geeft 3 personen twee pluspunten of twee minpunten, waarvan bij minimaal 2 personen minpunten gegeven moeten worden. Je mag dus wel 3x minpunten weggeven, maar niet 2x of 3x pluspunten.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:56 schreef BVO het volgende:
Je mag niet driemaal 5 minpunten geven.
Wel dusquote:Je geeft 3 personen twee pluspunten of twee minpunten, waarvan bij minimaal 2 personen minpunten gegeven moeten worden. Je mag dus wel 3x minpunten weggeven, maar niet 2x of 3x pluspunten.
Goeiequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:57 schreef sbientje het volgende:
1 vraagje, mogen alleen mensen uit de oorspronkelijke lijst stemmen? dat wordt me uit de OP niet helemaal duidelijk
Heb de aantallen verbeterd!quote:
en nouquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heb de aantallen verbeterd!
Nu nog ff CDP op de goede plaats en je bent klaarquote:Op woensdag 6 december 2006 14:19 schreef Natalie het volgende:
Ik had al zo'n gevoel dat ik iets verkeerd deed. Aangepast. Thanks.
Hoe heb ik dat nu weer gedaanquote:Op donderdag 7 december 2006 13:31 schreef BVO het volgende:
Ik heb Erik teruggebracht van 21 naar 19, PeRi heeft daar een kopieerfoutje gemaakt denk ik.
Dat was ie vorig jaar in het begin ook nietquote:Op donderdag 7 december 2006 13:29 schreef BVO het volgende:
++ SpecialGuest Voor alle infoposts en het minder zuur en vevrelend zijn dan de vorige keer.
Je lijkt Woellie wel, die gaf ook alleen minpunten aan mensen die haar minpunten gavenquote:Op donderdag 7 december 2006 14:18 schreef Californian_dreame... het volgende:
PeRi: -2, je bent een leuke user/mod, maar je gaf mij 5 minpunten...
Ja, maar je user icon blijf ik ranzig vinden.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Geef ik CrazyDutchPunk +2, gaat die mij -2 geven. Hoe bedoel je genaaid.![]()
quote:Op donderdag 7 december 2006 23:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je lijkt Woellie wel, die gaf ook alleen minpunten aan mensen die haar minpunten gaven!
So true.quote:Op donderdag 7 december 2006 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, maar je user icon blijf ik ranzig vinden.
Ja, gemeen hequote:Op donderdag 7 december 2006 23:13 schreef Californian_dreame... het volgende:
maar echt, de vergelijking met Woellie...
Moeten ze maar meer postenquote:Op vrijdag 8 december 2006 23:49 schreef BVO het volgende:
Zowel Peppi (!) als Tom (
!) -- geven als opruimstem
![]()
![]()
.
Doe het nu dan, anders vergeet je het vandaag weerquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
omdat ik geestelijk wel aanwezig ben, en dat is ook wat waard.
net als hier?quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:46 schreef Fir3fly het volgende:
En dan ik.
Heb ik later alsnog gedaanquote:Op zaterdag 9 december 2006 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
net als hier?
!- XFA User Survival Game! #1 -!.
Ondankbare bitches hier.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:59 schreef Zhenar het volgende:
Wtf?! Tom begint eindelijk meer te posten en nu wordt hij eruit gegooid?!![]()
Je krijgt je kans nog wel in de tweede USGquote:
waaromquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:51 schreef BVO het volgende:
Jemag maar 2 minpunten geven he, gee 5 meer.
Je ligt er bijna uit.quote:Op zaterdag 9 december 2006 18:54 schreef babette21 het volgende:
Ja!! Ik schijn met 'n spelletje mee te doen!!
praat me bij
Maar je mag zelf nog wel meestemmen!quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:02 schreef Knipoogje het volgende:
WTF? Ik doe mee aan een toernooi waarvan ik niet eens wist dat ik er aan meedeed en wordt als eerste eruitgestemd?
Nou weet ik meteen waarom ik niet aan Idols meedoe of Robinson. Stemmen verlopen voor mij nooit gunstig
Ja dag, ik kan niet tegen mijn verlies. Ik wil niets meer met dit topic te maken hebbenquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:15 schreef SpecialGuest het volgende:
Maar je mag zelf nog wel meestemmen!![]()
Ja nadat ik je minpunten had gegeven zag ik je ineens overal posten.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:26 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ik zie,, ik zie wat jij niet ziet!![]()
Toen Serge uit Idols werd gestemd, mocht hij toen nog iedere live show mee zingen?quote:Op zondag 10 december 2006 00:02 schreef alwaysthebest het volgende:
Als je eruit gestemd bent mag je zelf nog wel stemmen hoor.
quote:Op zondag 10 december 2006 00:00 schreef Cee het volgende:
Edit:
nou in deze post stond dus m'n lijstje maar ik zie dat die geweldige Zhenar me er uit heeft gebonjourd.
ZHENAR BEDANKT.
![]()
quote:Op zondag 10 december 2006 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen Serge uit Idols werd gestemd, mocht hij toen nog iedere live show mee zingen?
Neen, gelukkig niet.
Dus ik stem niet mee. Ik ga de volgende ronde wel weer proberen.
Goede redenering trouwensquote:Op zondag 10 december 2006 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Toen Serge uit Idols werd gestemd, mocht hij toen nog iedere live show mee zingen?
Neen, gelukkig niet.
Overigens, toen Serge eruit werd gestemd, mocht hij nog wel SMS'en hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 00:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Neen, gelukkig niet.
quote:Op zondag 10 december 2006 00:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Svensational -2 Spellingchecker, wat een opstapje
Dan moeten ze net zo lang -2 -2 -2 -2 blijven typen totdat hun vingers er van af vallen en degene bij wie dat het laatst gebeurt, wint.quote:Op zondag 10 december 2006 00:10 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Goede redenering trouwens![]()
Maar hoe moet dat nou als er nog maar 2 over zijn?![]()
![]()
Een soort van deathmatchquote:Op zondag 10 december 2006 00:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moeten ze net zo lang -2 -2 -2 -2 blijven typen totdat hun vingers er van af vallen en degene bij wie dat het laatst gebeurt, wint.
bvo + 2 dusquote:Op zondag 10 december 2006 13:18 schreef BVO het volgende:
BVO - 29
SpecialGuest 25
Lynx666 - 23
shiNinG_staR - 23
Tha_Erik - 23
CrazyDutchPunk - 21
alwaysthebest - 21
Zhenar - 21
PeRi - 19
charmed_angel - 19
Natalie - 19
Fir3fly - 19
Svensational - 19
sbientje - 17
Californian_dreamer - 16
superhero87 - 15
--Globe-- - 15
Marble - 13
Andiyan - 13
babette21 - 7
quote:Op zondag 10 december 2006 16:37 schreef babette21 het volgende:
-2 C_d... ik vind je nu al bijna even vervelend als vorig jaar. Tip: neem 'n voorbeeld aan SG
quote:Op zondag 10 december 2006 19:13 schreef Natalie het volgende:
't Is toch 2 keer 2 minpunten, en 1 keer 2 pluspunten?
Dan klopt de tellingen hierboven weer niet, vrees ik.
quote:Je mag dus wel 3x minpunten weggeven, maar niet 2x of 3x pluspunten.
klopt nog wel hoor.quote:Op zondag 10 december 2006 19:13 schreef Natalie het volgende:
't Is toch 2 keer 2 minpunten, en 1 keer 2 pluspunten?
Dan klopt de tellingen hierboven weer niet, vrees ik.
Babette staat al hééél lang niet meer bovenaanquote:Op zondag 10 december 2006 21:12 schreef Zhenar het volgende:
Marble -2 dan staatBabette
niet meer bovenaan
![]()
Vind ik niet, dat is beter dan iemand minpunten geven omdat jij ook van hem/haar minpunten kreeg.quote:Op maandag 11 december 2006 10:03 schreef PeRi het volgende:
het met iemand oneens zijn is een lame reden om minpunten te geven.
Dat zeker ook. Maar ik geef haar geen minpunten om die reden, want daar doel jij nu op. Maar echt omdat ik het een echt lame vindquote:Op maandag 11 december 2006 10:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vind ik niet, dat is beter dan iemand minpunten geven omdat jij ook van hem/haar minpunten kreeg.
Neuh daar doel ik niet op, sommige anderen doen datquote:Op maandag 11 december 2006 10:24 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat zeker ook. Maar ik geef haar geen minpunten om die reden, want daar doel jij nu op. Maar echt omdat ik het een echt lame vind.
Uhuhquote:Op maandag 11 december 2006 16:03 schreef BVO het volgende:
Sta ik een keer boven aan, gaan mensen me --´en omdat ik bovenaan sta!
ik vind nadeche ook ok... maar ik ga iemand er niet uit stemmen om die redenquote:Op maandag 11 december 2006 19:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zal er nu wel weer snel uitgestemd worden door de Nadeche fans.
Had je meer mee moeten posten Dizertjequote:Op maandag 11 december 2006 22:12 schreef Dizer het volgende:
Edit: Ik mag niet meestemmen, want dit jaar doe ik kennelijk niet mee.
quote:Op maandag 11 december 2006 22:16 schreef babette21 het volgende:
jij mag morgen voor mij stemmen Diz, want dan ben ik er niet
Tuurlijk. Ik begin nu voo rhet eerst te posten. Had het druk en zoquote:Op maandag 11 december 2006 22:17 schreef PeRi het volgende:
[..]
Had je meer mee moeten posten Dizertje. Maar misschien met USG versie 2?
Ohquote:
Exitverhaaltjequote:Op dinsdag 12 december 2006 16:09 schreef PeRi het volgende:
Californian_dreamer - 0 Aan elke droom komt een eind, dus ook aan deze Californische droom. Alsof je wakker schrikt uit een diepe slaap, met het gevoel dat je een stukje uit de lucht valt, zoals iedereen dat wel kent, schrik jij wakker en je realiseert je dat eigenlijk heel XFA maar een droom is. Een nachtmerrie. Je komt te vroeg aan je einde. Alhoewel… wat is te vroeg? Kan je wel te vroeg uit een waanbeeld komen? De realiteit is dat je eruit ligt. Tot in een volgende droom.
Ik ben niet boos hoor, ik ben alleen verdrietigquote:
quote:Op woensdag 13 december 2006 00:01 schreef Andiyan het volgende:
-- Zhenar, omdat je SHO users altijd voortrekt.
Mocht Marescha nog steeds meezingen nadat ze weggestemd wasquote:Op woensdag 13 december 2006 19:29 schreef Californian_dreame... het volgende:
ik mag toch nog steeds stemmen?
Nee, maar ze mocht nog wel stemmen per smsquote:Op woensdag 13 december 2006 19:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mocht Marescha nog steeds meezingen nadat ze weggestemd was?
Het was ook maar een grapje n.a.v. een post van Ceequote:Op woensdag 13 december 2006 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Bij de vorige survivalgames mocht iedereen toch nog wel meestemmen?
Of niet?
Ik weet het niet meer.
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje n.a.v. een post van Cee.
Oorspronkelijke lijst, dus de lijst waarmee we begonnen zijn.quote:Je mag alléén stemmen als je in de oorspronkelijke lijst staat
Vriendjes worden?quote:Op woensdag 13 december 2006 19:30 schreef Californian_dreame... het volgende:
-2: Zhenar, heb ik niet zo veel mee
Ik jou ookquote:Op woensdag 13 december 2006 20:29 schreef shiNinG_staR het volgende:
+2 Zhenar: ik vind Zhenar wel tof.
Wat is er mis met SHOquote:Op woensdag 13 december 2006 19:54 schreef Lynx666 het volgende:
-- charmed_angel, niet zo SHO'ig stemmen...
Dit zal vast niet de laatste keer zijn vermoed ikquote:Op woensdag 13 december 2006 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
- Fir3fly - In het begin was ik het vrijwel altijd met je eens, maar nu vind je Sharon geen x-factor habben en dat kost je nu punten.
Wie weet, als je iets tofs gaat doen, of anderen iets ontofs verandert alles natuurlijk.quote:Op woensdag 13 december 2006 21:02 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dit zal vast niet de laatste keer zijn vermoed ik.
quote:Op woensdag 13 december 2006 19:54 schreef Lynx666 het volgende:
++ Natalie, reddingspoging
-- charmed_angel, niet zo SHO'ig stemmen...
-- CDP, met je oneliners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |