jamaar dat is toch juist de bedoeling..quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:27 schreef karr-1 het volgende:
Het is de zoveelste partij die de reiziger de dupe laat worden van iets waar de reiziger niets aan kan doen. Kinderachtig noem ik het.....
Hoezo? Ik wil m'n beklag juist doen bij de chauffeurs. Flikker een eind op met een baangarantie tot je 65equote:Op dinsdag 5 december 2006 16:34 schreef baNEEL het volgende:
ga je beklag maar doen bij de connectionpersoon die gaat over het ding waar die mensen voor staken..
zou ik zeggen dan..
Sorry ik studeer liever dan dat ik van m'n magazijnswerk een Golfje koop, een nick van een geweer neem en een UI van een vervuild kutlandquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:04 schreef M180 het volgende:
1985... koop een auto loser.
What he saidquote:Hoezo? Ik wil m'n beklag juist doen bij de chauffeurs. Flikker een eind op met een baangarantie tot je 65e
En studeren en auto's kopen gaat niet samen ofzo? Fiets meenemen in de trein dan ookg een optie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:06 schreef -skippybal- het volgende:
Sorry ik studeer liever dan dat ik van m'n magazijnswerk een Golfje koop, een nick van een geweer neem en een UI van een vervuild kutland![]()
dat is inderdaad wel een goeie ja..quote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
In Zwolle gingen buschauffeurs altijd gratis rijden als ze wouden staken. Daar heb je inderdaad wel je baas mee (geld) en kweek je juist goodwill bij de reizigers (gratis).
Zouden ze hier ook een keer moeten doen. Niks geen staken, gratis rijden zeg ik je !
Dat is wel een goede oplossing maar in Utrecht werkt dat niet omdat daar zoveel studenten wonen die toch een OV-jaarkaart hebben...quote:Op woensdag 6 december 2006 14:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
In Zwolle gingen buschauffeurs altijd gratis rijden als ze wouden staken. Daar heb je inderdaad wel je baas mee (geld) en kweek je juist goodwill bij de reizigers (gratis).
Zouden ze hier ook een keer moeten doen. Niks geen staken, gratis rijden zeg ik je !
Wat is hier nu mis meequote:De garanties voor het personeel zijn:
• geen gedwongen ontslagen door de verkoop van de aandelen GVU
• geen gedwongen ontslagen gedurende de verlengde concessie tot 2012
• behoud CAO GVU en huidige arbeidsvoorwaarden
• behoud trendvolgerschap CAO Sector Gemeenten
• behoud pensioenregeling bij ABP en B3-status
• GVU blijft juridische entiteit GVU NV met eigen naam en logo
• de organisatiestructuur van GVU wijzigt niet
quote:Op woensdag 6 december 2006 14:24 schreef PDOA het volgende:
De tram staakt toch niet, want die is toch van Connexxion?
quote:Chauffeurs van het streekvervoer staken niet, maar reizigers moeten er wel vanuit gaan dat ze uit loyaliteit geen mensen afzetten en oppikken binnen de stadsgrenzen.
Daar ga ik niet vanuit. Ik neem voor de zekerheid een baksteen mee, want als ik er één door de ruit keil dan stopt ie heus wel!quote:
Ja echt geweldig. Heb ik maar vast een vrije dag genomen, blijkt straks weer dat het niet nodig is.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:34 schreef koen_pijl het volgende:
Staking Utrecht gaat waarschijnlijk niet door
Ja! ik ook!quote:Op woensdag 6 december 2006 19:47 schreef its_me_ het volgende:
Stiptheidsacties,[..] vind ik prima.
Of NOG later, als ze het idd op dat kort geding laten aankomen...quote:Op woensdag 6 december 2006 19:52 schreef koen_pijl het volgende:
Ook kut dat we het pas morgen om 9 uur weten.
Reken er maar niet op. Ik Woon op de Uithof, en ik reken er dus niet op zeg maar. Ik moet om 7:05 de deur uit, en ik kan het gewoon niet gokken, dus. Zelfs ALS de staking afgeblazen wordt, of verboden, dan heb je vast wel nog de rest van de dag last van wilde acties. Ik heb morgen gewoon fucking huisarrest door dat rattenvoerquote:Op woensdag 6 december 2006 19:56 schreef koen_pijl het volgende:
Zou connexxion echt niemand oppikken bij bijvoorbeeld Rijnsweerd Zuid en Uithof?
lijkt me wel? ik denk dat ze alleen in het centrum niet stoppen.. maja je weet et maar nooitquote:Op woensdag 6 december 2006 19:56 schreef koen_pijl het volgende:
Nou ja ik moet om 9,10 mijn deur uit. Ik kijk om 5 over 9 op internet. Rijden de bussen ga ik naar school, rijden ze niet dan blijf ik thuis en staat er niks over dan ga ik ook neit, want dan zit ik daar straks vast.
Zou connexxion echt niemand oppikken bij bijvoorbeeld Rijnsweerd Zuid en Uithof?
Dan moet je maar de kroeg in vanavond. Kut voor jequote:Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja nou ja goed, ik wens je alle succesmaar ik heb dus vandaag al vrijgenomen, kan niet meer terug
Het lijkt me dat ze nergens stoppen waar normaal een GVUbus stopt?quote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef Joesse het volgende:
[..]
lijkt me wel? ik denk dat ze alleen in het centrum niet stoppen.. maja je weet et maar nooit
Ssssst stil nouquote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dan moet je maar de kroeg in vanavond. Kut voor je
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, ik wens ook jou alle succes dus, maar hoe denk je dat de drukop de taxi's zal zijn, als er geen bussen rijden?
Tofquote:Op woensdag 6 december 2006 20:52 schreef Molluck het volgende:
Er wordt toch net op de radio gezegd dat het niet doorgaat?
Mooi. Hoef ik tenminste ook die poederbrief niet op de bus te doen.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:34 schreef koen_pijl het volgende:
Staking Utrecht gaat waarschijnlijk niet door
Uitgegeven: 6 december 2006 19:19
Laatst gewijzigd: 6 december 2006 19:20
UTRECHT - De door Abvakabo FNV geplande staking door werknemers van busmaatschappij GVU in Utrecht donderdag gaat waarschijnlijk niet door. Dat heeft een woordvoerster van de vakbond woensdag gezegd.
GVU heeft inmiddels mondeling toegezegd garanties voor het personeel, de continuïteit van het bedrijf en de kwaliteit van de dienstverlening op papier te zetten. De officiële papieren moeten donderdagochtend om 9 uur in bezit zijn van Abvakabo.
Als de GVU zich aan deze afspraak houdt, blaast de vakbond de staking af. Hierdoor zal dan ook het door GVU aangespannen kort geding niet doorgaan.
Connexxion en de GVU hebben niet zoveel waardering voor de passagiers en het personeel, dat is het probleem.quote:Op woensdag 6 december 2006 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind het toch wel vreemd dat er een staking is gepland, aangezien Connexxion en GVU goed met elkaar samenwerken in de regio Utrecht en het GVU bij het verkopen van de aandelen aan Connexxion voorlopig zijn huidige identiteit behoudt.
De sneltram en de lijnen tussen Utrecht en Wijk bij Duurstede kosten Connexxion ook het meeste geld. Het komt al geregeld voor dat er geen bussen rijden, bussen overvol etc. Hoop dat dit met de nieuwe dienstregeling verbeterd wordt. Hoe kom jij trouwens aan je informatie?quote:Op donderdag 7 december 2006 00:15 schreef Colnago het volgende:
[..]
Connexxion en de GVU hebben niet zoveel waardering voor de passagiers en het personeel, dat is het probleem.
Het is zelfs zo dat Connexxion bezig is om een apart bedrijf te creëren waar Utrecht zuid, de sneltram, Wijk bij Duurstede en nog een paar gebieden onder gaan vallen en dan mag jij raden wat daar de bedoeling van is.
Ondertussen heeft Connexxion geen reserve bussen en chauffeurs meer en dat kun je dan weer merken als er weer eens een rit uitvalt.
Ik kreeg een brief van Connexxion waar dat in stond, een beetje dat randstadbusverhaal wat ze ook in Rotterdam wilden doen.quote:Op donderdag 7 december 2006 00:22 schreef its_me_ het volgende:
[..]
De sneltram en de lijnen tussen Utrecht en Wijk bij Duurstede kosten Connexxion ook het meeste geld. Het komt al geregeld voor dat er geen bussen rijden, bussen overvol etc. Hoop dat dit met de nieuwe dienstregeling verbeterd wordt. Hoe kom jij trouwens aan je informatie?
Ja, nou ja, ik heb lekker uit kunnen slapen iigquote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 20:29 schreef iamredleader het volgende:
Deze mag wel dicht, de staking ging niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |