Voorgaande topics:quote:Op zaterdag 22 juli 2006 16:07 schreef Roi het volgende:
Als al die boeren met hun dorpjes topics gaan openen dan kan deze enige échte stad natuurlijk niet ontbreken.
veel als in hoeveelheid, of in keus? Beetje banketbakker heeft toch aardig wat liggen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:08 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Overigens, ik ben op zoek naar een winkel met veel marsepein. Iemand enig idee waar ik dit in Amsterdam kan vinden? Ben de halve stad al afgesjouwd..
zouden meer mensen moeten doenquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:48 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
goed man, barmhartig
Keus inderdaad, bankbetbakker is wel een idee.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
veel als in hoeveelheid, of in keus? Beetje banketbakker heeft toch aardig wat liggen.
bier?quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:36 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Claudia_x ook hè. En IR. Voeg ze toe. En en en en.. zoveel. Gadve4rdamme.
Zin om naar de Admiraal de Ruijter te komen in West?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
My city...ik zit nu al twee dagen te verpieteren in mijn kamertje in Zeeburg...
Yipeee!!! Amsterdam...
If I could, I would..quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:12 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Zin om naar de Admiraal de Ruijter te komen in West?![]()
Ja zouden ze overal een voorbeeld aan moeten nemen. Amsterdam is echt een sociale stad met een hart voor mensen die in de problemen zitten. Ergens anders doen ze vaak veel minder voor iemand. Dus, ja, daar zouden ze wel wat van kunnen in de rest van het land, van barmhartigheid.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
zouden meer mensen moeten doen
Netjes! Ik zou het ook niet weten eigenlijk.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:33 schreef japeke het volgende:
1tje staat voor de pest. eentje voor vuur/brand??? en de derde.... geen idee!
Bron: Wikipediaquote:Het wapen van Amsterdam bestaat uit drie Andreaskruisen, die verticaal onder elkaar staan. Ditzelfde vindt men terug op de Amsterdamse vlag, maar dan liggend. De betekenis van de kruizen is onbekend, maar historici gaan ervan uit dat het staat voor de drie plagen die Amsterdam getroffen hebben, nl. het water, het vuur en de pest. Ook wordt het wapen van de familie Persijn (heer Jan Persijn is genoemd als stichter van "die plaatse" de huidige Dam) aangevoerd als inspiratie voor de drie Andreaskruizen. De drie kruizen vindt men terug op allerlei gebouwen, in vele logo's en ook op de Amsterdammertjes. Een andere theorie is dat de drie kruizen staan voor drie doorwaadbare plaatsen. Amstelveen heeft hetzelfde wapen met 4 kruizen, Ouder-Amstel (Duivendrecht en Ouderkerk aan de Amstel) met 5 kruizen.
Ik eigenlijk ook!quote:Op woensdag 6 december 2006 13:34 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik vind heldhaftig, vastberaden en barmhartig beter klinken als symbool voor de Andreaskruizen.
Jij woont er niet eens manquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:00 schreef Guiduuuuw het volgende:
Ey Pizza-Shooter put me into the gallery EIns??!!!11!1!1!??
Jammer genoeg welquote:Op woensdag 6 december 2006 18:06 schreef Yestuuur het volgende:
ik ook plzz, ik woon nog wel bij den ananas
EinZ!!1!!
ik ookquote:Op woensdag 6 december 2006 11:19 schreef sjimz het volgende:
Ik meld me ook weer vrolijk in dit topic!
Hehe, het hva feestjequote:Op woensdag 6 december 2006 19:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Zometeen naar een feestje
Escape
Morgen wel 9-21 werken, maarja 's avonds een man, 's ochtends een man toch?
volgens mij zijn die kreten er na de tweede wereldoorlog onder geplaatst, dus dat kan nooit de betekenis van die kruizen zijnquote:Op woensdag 6 december 2006 13:34 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
Ik vind heldhaftig, vastberaden en barmhartig beter klinken als symbool voor de Andreaskruizen.
Gast je kent me nieteens...quote:Op woensdag 6 december 2006 17:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij woont er niet eens man
Ik wel! Ik wil in de lijst graag
Kind ben je niet te oud voor dit gedrag en/of taalgebruik...quote:Op donderdag 7 december 2006 00:05 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Gast je kent me nieteens...
Besides: jij staat niet in de avatargallerij en ik wel... PWNED!!![]()
En dat mocht ik horen.quote:
Grappige Guidoquote:Op donderdag 7 december 2006 00:05 schreef Guiduuuuw het volgende:
[..]
Gast je kent me nieteens...
Besides: jij staat niet in de avatargallerij en ik wel... PWNED!!![]()
prachtig licht inderdaad na die bui, hier in Slotervaart een fantastische dubbele regenboog. Mijn zoontje van anderhalf vond het prachtigquote:Op donderdag 7 december 2006 16:35 schreef Scandalous het volgende:
Ja net was het heel geel licht buiten
En na regen komt zonneschijn
mijn uitzicht
[afbeelding]
guiduuuuw - guido ..die link is makkelijk te leggen ja pik, applausquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:04 schreef DeRCT14 het volgende:
Zucht, ik ben in deze prachtige stad geboren maar ben nu woonachtig in AlmeloEeuwig zonde.
Lijkt me best erg om, als Amsterdammer, in een andere plaats in NL te wonenquote:Op zaterdag 9 december 2006 10:04 schreef DeRCT14 het volgende:
Zucht, ik ben in deze prachtige stad geboren maar ben nu woonachtig in AlmeloEeuwig zonde.
Met alle import is dat ook niet altijd meer het geval hoor. Daarvoor ook niet overigens.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:25 schreef Naief_And_Nasty het volgende:
[..]
Ja zouden ze overal een voorbeeld aan moeten nemen. Amsterdam is echt een sociale stad met een hart voor mensen die in de problemen zitten. Ergens anders doen ze vaak veel minder voor iemand. Dus, ja, daar zouden ze wel wat van kunnen in de rest van het land, van barmhartigheid.
Ach je bent niet de enige, ik sta er ook nog niet in.quote:Op zondag 10 december 2006 22:03 schreef kevin85 het volgende:
Ik meld me ook maar weer aan in dit topic
Had de vorige keer gevraagd of mn avater in de OP mocht, maar helaas..![]()
* Toad ook mee doet.quote:Op maandag 11 december 2006 16:06 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ach je bent niet de enige, ik sta er ook nog niet in.
Gaan we gezellig samen huilen.![]()
pft ik ben ook import en ik ben ook vet sociaal verrdommequote:Op maandag 11 december 2006 15:18 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Met alle import is dat ook niet altijd meer het geval hoor. Daarvoor ook niet overigens.
Over het algemeen is het toch zo dat wat 'volksere' mensen socialer zijn ingesteld. Ga maar eens een weekje bij een verhuisbedrijf werken. Mensen die het minste hebben, helpen het meest en geven de beste fooien. Kom je bij een lekker groot huis dan lopen ze op je vingers te kijken, beetje commentaar te geven... En als je echt mazzel hebt krijg je na 2,5 uur sjouwen zó maar een kwartje!
Samequote:Op dinsdag 12 december 2006 11:42 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
pft ik ben ook import en ik ben ook vet sociaal verrdomme
Ik woon daar maar merk niks? Komt dat misschien omdat ik net buiten de ring woon? (Bos en Lommer)quote:
Blijf lekker weg met je vooroordelenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef RuutR het volgende:
Ik vind A'dam een geweldige stad tot 2 jaar geleden (sindsdien gaan we naar Berlijn) gingen wij elk jaar 2 á 3 weken op vakantie in A'dam, we gingen altijd naar een appartement van kenissen in de Jan Pieter Heijestraat (Oud West)
Hoogtepunten in Amsterdam:
Vondelpark (geweldig park)
Jordaan (Gezellige wijk)
Oud Zuid (vooral omgeving van Museumplein en die van Willemsparkweg)
Grachtengordel (toch wel mooi en gezellig)
Utrechtsestraat (toffe winkels zoals Get Records en Concerto)
Dieptepunten:
Ameterdam-West
Amsterdam-Zuidoost
Ik vind Osdorp, Slotermeer, Geuzenveld enne Bijlmermeer niet echt gezellige buurten hoor, en in zuidoost staat ook nog de ArenAquote:Op dinsdag 12 december 2006 21:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Blijf lekker weg met je vooroordelen
Ik woon in Slotervaart, daar is het dan ook een stuk gezelligerquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:24 schreef RuutR het volgende:
[..]
Ik vind Osdorp, Slotermeer, Geuzenveld enne Bijlmermeer niet echt gezellige buurten hoor, en in zuidoost staat ook nog de ArenA![]()
Mwah..quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik woon in Slotervaart, daar is het dan ook een stuk gezelliger
Het heeft zijn momenten. Ik woon er al 22 jaar ongestoord. Het is iig niet saaiquote:Op dinsdag 12 december 2006 23:24 schreef RuutR het volgende:
[..]
Ik vind Osdorp, Slotermeer, Geuzenveld enne Bijlmermeer niet echt gezellige buurten hoor, en in zuidoost staat ook nog de ArenA![]()
Ja, dat is erg 'leuk' inderdaad. Wordt dan ook grotendeels gesloopt volgens mij....quote:Op woensdag 13 december 2006 01:30 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Mwah..
Niet alle stukjes van Slotervaart hor..
Men neme de buurt tegenover politiebureau August Allebeplein..![]()
Op vakantie gaan is toch anders dan er te wonen, denk ik.quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef RuutR het volgende:
Ik vind A'dam een geweldige stad tot 2 jaar geleden (sindsdien gaan we naar Berlijn) gingen wij elk jaar 2 á 3 weken op vakantie in A'dam, we gingen altijd naar een appartement van kenissen in de Jan Pieter Heijestraat (Oud West)
Hoogtepunten in Amsterdam:
Vondelpark (geweldig park)
Jordaan (Gezellige wijk)
Oud Zuid (vooral omgeving van Museumplein en die van Willemsparkweg)
Grachtengordel (toch wel mooi en gezellig)
Utrechtsestraat (toffe winkels zoals Get Records en Concerto)
Dieptepunten:
Ameterdam-West
Amsterdam-Zuidoost
Klopt ja.quote:Op woensdag 13 december 2006 08:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, dat is erg 'leuk' inderdaad. Wordt dan ook grotendeels gesloopt volgens mij....
er staan al wat hekken om wat blokken, dus ik denk dat ze wel zullen beginnen binnenkort.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:23 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Klopt ja.
Alleen gaat dat nog wel een jaartje of 5 duren geloof ik, eer dat allemaal gesloopt is..
Tot die tijd blijft het daar echt een ramp..
Ligt er aan in welke gedeelte je van Osdorp komt. Er zijn minder prettige plekken maar ook leuke. Ik heb een paar jaar heerlijk bij Tussenmeer gewoond en woon nu in de Aker waar ik het best naar mijn zin heb.quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:24 schreef RuutR het volgende:
[..]
net alsof alles wattie opnoemt trekpleisters zijn pffftquote:Op woensdag 13 december 2006 13:57 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Op vakantie gaan is toch anders dan er te wonen, denk ik.
Voorheen vond ik jouw trekpleisters ook wel okay, maar nu ik er woon ontdek ik veel leukere dingen
Bijllmer is al zeker 50% nieuwbouw of gerenoveerd, alleen in de buurt van kraaienest is het de oude echte bijlmer.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:23 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Klopt ja.
Alleen gaat dat nog wel een jaartje of 5 duren geloof ik, eer dat allemaal gesloopt is..
Tot die tijd blijft het daar echt een ramp..
Dappermarkt bijvoorbeeld, lekker goedkoop voor boodschappen!quote:Op donderdag 14 december 2006 12:16 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
net alsof alles wattie opnoemt trekpleisters zijn pffft
nou wat vopor leuke dingen ontdek je dan?
Ik had het over Slotervaart, Bijlmer ben ik bekend mee dat ze daar aan het opknappen zijn.quote:Op donderdag 14 december 2006 20:28 schreef Thomas.... het volgende:
[..]
Bijllmer is al zeker 50% nieuwbouw of gerenoveerd, alleen in de buurt van kraaienest is het de oude echte bijlmer.
Zuidoost is idd wel een gare buurt. Maar je kan er tegenwoordig wel op een normale manier wonen. Zoals randje zuidoost.
Nu nog welquote:Op donderdag 14 december 2006 22:12 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Dappermarkt bijvoorbeeld, lekker goedkoop voor boodschappen!
quote:Op dinsdag 12 december 2006 20:20 schreef RuutR het volgende:
Ah, dan is deze zondag dus geen goed moment om met de auto naar mijn zwager te gaan. (hij woont op de Cuyp)quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:48 schreef TimmyAsd het volgende:
En die gast die het door gaat drukken op het nieuws gewoon doen alsof het niets uitmaakt. Of betalen, of opdonderen, daar kwam het op neer
Anyway, komende zondag is er op de albert Cuyp/ Ferd. Bolstraat koopzondag. Misschien een tip?
En dat is erg omdat???quote:Op zondag 17 december 2006 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
Kom trouwens amper mensen tegen die echt Amsterdams praten, alleen de fietsenmaker en de man van de kantoorhandel
en de gast van de videotheek, en de indiase vrouw van de aldiquote:Op zondag 17 december 2006 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
Kom trouwens amper mensen tegen die echt Amsterdams praten, alleen de fietsenmaker en de man van de kantoorhandel
oldskool altijd beter isquote:Op zondag 17 december 2006 22:24 schreef TimmyAsd het volgende:
En dat is erg omdat???
mijn ouwe fietsenmaker Achmed sprak ook zo mooi Amsterdamsquote:Op zondag 17 december 2006 20:43 schreef De_Ananas het volgende:
Dit antwoord zal TimmyAsd wel jammer vinden, kan ie geen racist roepen.quote:Op maandag 18 december 2006 16:02 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heeft natuurlijk wel iets hé, je identiteit![]()
Dat was ik ook niet van plan betwetertjequote:Op maandag 18 december 2006 17:34 schreef cheqy het volgende:
[..]
Dit antwoord zal TimmyAsd wel jammer vinden, kan ie geen racist roepen.![]()
Grapje man.quote:Op maandag 18 december 2006 20:49 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan betwetertje
Ja, fijn ook voor de mensen met kinderwagensquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:48 schreef TimmyAsd het volgende:
Vanaf 1 januari geen of nauwelijks irritante kinderwagens in de tram
Dan draag je je kind maar, zowiezo is dat arrogante gedrag van dat soort mensen idioot. Voor 1 kinderwagen kunnen er 5 mensen extra mee, tegenwoordig geen overbodige luxe. Als het rustig is, ook, maar het is vaak gewoon te druk om zo'n groot ding mee te nemen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, fijn ook voor de mensen met kinderwagens![]()
We hebben het hier over een kinderwagen en niet over een bakfiets.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Voor 1 kinderwagen kunnen er 5 mensen extra mee, tegenwoordig geen overbodige luxe.
Het is een zegen
Ja, maar jij kunt overal gaan staan/zitten.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:59 schreef Pappie_Culo het volgende:
Van mij mag ie best mee. Maar dan wel inklappen dat ding.
Altijd lekker, ruzie maken met Turkse moeders die er langs moeten met hun kinderslee. Nee sorry, ik sta hier.
Ook daar heb ik weleens ruzie over, maar da's een ander verhaal.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, maar jij kunt overal gaan staan/zitten.![]()
Ahhh, fijne sfeer in de stad, iedereen heeft schijt aan elkaarquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ook daar heb ik weleens ruzie over, maar da's een ander verhaal.
Het is vaak druk, dus die vlieger gaat niet op. Maar opvouwen ho maar. Nou ja, dan voel ik ook weinig behoefte om opzij te gaan. Ploeter maar een end weg.
Vooral dus mensen met kinderwagens. Heb ik in tram 2 ook wel eens last van. Gelukkig gaan ze in dat schijtdeel oud-zuid er weer uitquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ahhh, fijne sfeer in de stad, iedereen heeft schijt aan elkaar![]()
quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik woon in Slotervaart, daar is het dan ook een stuk gezelliger
Ga je dan uberhaupt wel met de tram?quote:Op woensdag 20 december 2006 12:25 schreef jimjim1983 het volgende:
ik zie haast nooit kinderwagens in de tram
liever met de fiets, maar toch wel 2 dagen in de week.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ga je dan uberhaupt wel met de tram?
Ik zie vaak zat kinderwagens in de tram zitten.. misschien ligt het wel aan de lijnen die ik neemquote:Op woensdag 20 december 2006 12:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
liever met de fiets, maar toch wel 2 dagen in de week.
en alle provincialenquote:Op woensdag 20 december 2006 14:51 schreef anti-virus het volgende:
Zullen we dan ook de kinderwagens uit de kalverstraat, nieuwe dijk, de haarlemmerstraat en alle marken verbannen?
ja alsjeblieftquote:
En alle gehandicaptenkarretjes. En iedereen die meer dan 85 kilo weegt. En iedereen die met een stok loopt. En siamese tweelingen.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:51 schreef anti-virus het volgende:
Zullen we dan ook de kinderwagens uit de kalverstraat, nieuwe dijk, de haarlemmerstraat en alle marken verbannen?
Valt wel mee hoor, de foto's zien er inderdaad iets te hip uit maar het is gewoon een leuke tent en ik kan het bier daar betalen dus dan zijn het nog redelijke prijzenquote:Op woensdag 20 december 2006 17:41 schreef jimjim1983 het volgende:
ziet er erg hip en prijzig uit
ok.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:44 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, de foto's zien er inderdaad iets te hip uit maar het is gewoon een leuke tent en ik kan het bier daar betalen dus dan zijn het nog redelijke prijzen
Neuh, tis meer een bar met een dj-booth, er wordt niet gedanst ofzo...quote:Op woensdag 20 december 2006 17:46 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok.
stelt het als club ook nog iets voor?
kleine meisjesquote:Op woensdag 20 december 2006 17:44 schreef OldJeller het volgende:
Wat voor publiek komt er?
Hehe zit wel wat in wat je zegt.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
yuppenstaan er dan ook allemaal bakfietsen voor de deur?
Ach, zolang ze drankjes voor me kopen, who cares ?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
![]()
yuppenstaan er dan ook allemaal bakfietsen voor de deur?
als ze dat voor mij deden dan zou ik ze ook aardig vinden jaquote:Op woensdag 20 december 2006 18:20 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Ach, zolang ze drankjes voor me kopen, who cares ?
Oogschaduw en een pruik een optie ?quote:Op woensdag 20 december 2006 18:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als ze dat voor mij deden dan zou ik ze ook aardig vinden ja![]()
ik denk niet dat ik dan mooi ben, maar ik zal het proberenquote:Op woensdag 20 december 2006 18:47 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Oogschaduw en een pruik een optie ?
Niet bij het Leidsche, bij de munt heb je De Schutter.quote:Op woensdag 20 december 2006 19:37 schreef De_Ananas het volgende:
Weet er iemand een leuke studenten/zuip kroeg op het Leidsche ofzo?. Op een Donderdag
Ehm de Gieter!quote:Op woensdag 20 december 2006 19:37 schreef De_Ananas het volgende:
Weet er iemand een leuke studenten/zuip kroeg op het Leidsche ofzo?. Op een Donderdag
Precies!! Dat is zo leuk altijd! En het Amsterdamse dialect is ook iets waar ik hartstikke dol op ben hehehequote:Op woensdag 20 december 2006 16:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja alsjeblieft
net ff langs de dam gefietst, het blijft toch erg grappig dat je vaak meteen ziet of iemand uit amsterdam komt of niet
De Gieter, goedkoop bier ook en veel studenten wel jammer dat het bier geen euro meer is, was het vroeg wel. Maarja wel een leuk café hoorquote:Op woensdag 20 december 2006 19:37 schreef De_Ananas het volgende:
Opvouwen dat kutding... en anders lekker ploeteren. Niets mooiers dan een rood aanlopende tienermoeder die van de vastzittende negerpappa een dikke vette kinderwagen kado heeft gekregen die met geen mogelijkheid de tram door te rossen valt...quote:Op woensdag 20 december 2006 12:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Wat een gekanker. Die karretjes kunnen prima in de tram als je, INDERDAAD, gewoon even aan de kant gaat of doorloopt oid. De tram mag dan wel 'vol' zijn, maar uiteindelijk passen jullie toch in die tram? Nou dan. Dit lijkt mij een uitstekend voorbeeld van 'vol is niet vol'.
Stelletje asociale zeikerds.
Hun beginnequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:15 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ahhh, fijne sfeer in de stad, iedereen heeft schijt aan elkaar![]()
Ja ik heb zelf geen kinderen of kinderwagens hoorquote:Op donderdag 21 december 2006 15:23 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Hun beginne![]()
Gewoon opvouwen dat ding, dan komt het helemaal goed.
Allebei. Als jij effe de kinderwagen van je vriendin uitlaat geldt het bovenstaande net zo goed.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:07 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja ik heb zelf geen kinderen of kinderwagens hoorof bedoelde je in het algemeen
ik durf er nog steeds niet terug te komen na het 'incident' de laatste keerquote:Op donderdag 21 december 2006 10:59 schreef Zuen het volgende:
[..]
De Gieter, goedkoop bier ook en veel studenten wel jammer dat het bier geen euro meer is, was het vroeg wel. Maarja wel een leuk café hoor.
Wat was er gebeurd dan?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik durf er nog steeds niet terug te komen na het 'incident' de laatste keer
als de blikken van een barman konden doden dan had ik dit nu niet getikt
laten we het houden op teveeel drank bij een paar vrienden. Iemand lag lam op de plee te kotsen, en vroeg om iets om wat troep op te ruimen. Dus ik vroeg aan een ander of hij even pleepapier uit het herentoilet wilde halen zodat de troep op de damesplee een beetje opgeruimd kon worden.quote:
Heb er zo mijn redenen voorquote:Op zaterdag 23 december 2006 14:57 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Jij bent ook een stinkzak. Met je ananas.
Dan doe je echt wat verkeerdquote:Op zondag 24 december 2006 12:08 schreef De_Ananas het volgende:
Ik zou me nu in mijn eentje alleen maar vervelen in A'dam
In één van de drie oosterparkstraten misschien?quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:03 schreef Angel_1983 het volgende:
Wat gezellig, dan klets ik lekker mee!
Woon in de buurt van het Oosterpark, jij ook uit Oost?
Nope, zoals ik al eerder zei woon ik daar niet!quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:22 schreef cheqy het volgende:
[..]
In één van de drie oosterparkstraten misschien?![]()
Gewoon doen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:07 schreef LuQas het volgende:
Ik kan waarschijnlijk een woning krijgen op de Oudeschans... mensen die in de Nieuwmarktbuurt wonen toevallig?
Kam Yin rules!quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:16 schreef jimjim1983 het volgende:
nee jammer genoeg niet, dan kon ik iedere dag naar New King![]()
Ja, ik neig ook sterk naar een ja inderdaad. Maar ik moet daar wel een keuken met vier mensen delen terwijl ik er nu een voor mezelf heb.quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:28 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Je bent gek als je een woning in de Nieuwmarktbuurt weigert.
Nee, het is niet allemaal even proper. Ja, er is lichte 'overlast' van verslaafden en dronken Engelsen... Maar je woont wel in de nieuwmarktbuurt!!!
O, overheen gelezen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:25 schreef Angel_1983 het volgende:
[..]
Nope, zoals ik al eerder zei woon ik daar niet!
Bos en lommer is te ver zeker?quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:17 schreef Thomas.... het volgende:
Weet iemand een goede (heren)kapper in amsterdam? Niet al te duur maar wel kwaliteit.
Het liefst goed bereikbaar per OV, of fiets vanaf zuidoost.
Nouja ik werk in west dus het is nog aardig te doen, als je wat meer gegevens hebt zal ik even kijken of het wat is.quote:
Bos en lommerweg- hoek Egidiusstraat zit een goede. Hij knipt voor ¤15 en als je een beetje vaste klant word gaat er vaak een leuk bedrag van af.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:59 schreef Thomas.... het volgende:
[..]
Nouja ik werk in west dus het is nog aardig te doen, als je wat meer gegevens hebt zal ik even kijken of het wat is.
Anders doe ik het wel oorquote:Op vrijdag 29 december 2006 16:34 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ja, ik neig ook sterk naar een ja inderdaad. Maar ik moet daar wel een keuken met vier mensen delen terwijl ik er nu een voor mezelf heb.
The Bird, op de Zeedijk - is overigens de beste Thai in heel Amsterdam. Zonder enige twijfel.
ik woon er niet, maar ik zou het gewoon doen!!quote:Op vrijdag 29 december 2006 16:07 schreef LuQas het volgende:
Ik kan waarschijnlijk een woning krijgen op de Oudeschans... mensen die in de Nieuwmarktbuurt wonen toevallig?
Ze slapen uit, viel mij ook op.quote:Op zondag 31 december 2006 11:19 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Voor het eerst dat ik op oudejaarsdag in Amsterdam ben, had verwacht dat er de hele dag door veel vuurwerk zou worden afgestoken, maar het is nog zo rustig.![]()
nee maar serieus, als je in een andere, kleinere gemeente in de randstad bent dan hoor je echt 5x zoveel vuurwerk dan in amsterdam. Ik hoor nu 1x per 5 minuten een rotje. Bij mijn broer uit Voorschoten hoor je elke 10 seconden wel ergens iets.quote:Op zondag 31 december 2006 12:17 schreef anti-virus het volgende:
gister avond staken ze al matten af.
ik zeik niet, ik vind het juist wel lekker rustig hierquote:Op zondag 31 december 2006 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
Het mag vanaf 10.00 vanochtend dus niet meer zeiken
Heb er tegenwoordig ook wel redelijk een hekel aan maar vroeger deed ik het ookquote:Op zondag 31 december 2006 12:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ik zeik niet, ik vind het juist wel lekker rustig hier![]()
dat is bij mij om de hoekquote:Op zondag 31 december 2006 10:02 schreef Yestuuur het volgende:
Iemand keer poolen in Club8?
Bij mij in de buurt valt het anders vies tegen.quote:Op zondag 31 december 2006 11:19 schreef Schotse_Hooglander het volgende:
Voor het eerst dat ik op oudejaarsdag in Amsterdam ben, had verwacht dat er de hele dag door veel vuurwerk zou worden afgestoken, maar het is nog zo rustig.![]()
Het knalt hier ook al een paar dagen lekker doorquote:Op zondag 31 december 2006 14:20 schreef cheqy het volgende:
Bij mij in de buurt valt het anders vies tegen.
En de tramquote:Op zondag 31 december 2006 19:12 schreef Thomas.... het volgende:
Wel balen dat de metro zo kapt met rijden
De nachtbus rijd toch gewoon?quote:Op zondag 31 december 2006 19:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
En de tram
Wordt dus straks een taxi nemen naar de stad
Je bracht me aan het twijfelen dus heb het ff opgezocht.quote:Op zondag 31 december 2006 19:40 schreef jimjim1983 het volgende:
nee dacht t niet
mja als je naar de NDSM werf moet is dat niet zo handigquote:Op zondag 31 december 2006 19:41 schreef Zuen het volgende:
Gewoon de fiets nemen. Echt waar met O&N is dat misschien wel het slimste om te doen.
Precies. En dan nog met dit kloteweer, want het begint nu toch best te regenen. En daarnaast is de terugreis dan ook weer een probleemquote:Op zondag 31 december 2006 19:53 schreef Thomas.... het volgende:
Even driekwartier/uur naar de stad fietsen, ja daar heb ik zin in
En andersom is het ook een pleuris eind fietsen als de kleine pont eruit ligt.quote:Op zondag 31 december 2006 19:51 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mja als je naar de NDSM werf moet is dat niet zo handig![]()
ga je ook naar de ndsm? welk feest?quote:Op zondag 31 december 2006 20:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
En andersom is het ook een pleuris eind fietsen als de kleine pont eruit ligt.
Ik geef niet op, blijf de taxicentrale proberen.
waus terugfietsenquote:Op zondag 31 december 2006 20:12 schreef TimmyAsd het volgende:
En daarnaast is de terugreis dan ook weer een probleem
logische prijsquote:Op maandag 1 januari 2007 15:03 schreef TimmyAsd het volgende:
Nou, opgelost hoor. Van Slotervaart naar Leidseplein was 20 euromaarja had weinig keus.
uitgaan in rotterdam is vetquote:Op maandag 1 januari 2007 17:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Oud & Nieuw in (Slik...durf ik het wel te zeggen?) Rotterdam gevierd.
Was het nog gelukt, Sanne?quote:Op zondag 31 december 2006 20:32 schreef Sanne het volgende:
[..]
En andersom is het ook een pleuris eind fietsen als de kleine pont eruit ligt.
Ik geef niet op, blijf de taxicentrale proberen.
Amsterdam nu is ook wel andere koek dan 10-15 jaar geleden.quote:Op zondag 31 december 2006 12:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nee maar serieus, als je in een andere, kleinere gemeente in de randstad bent dan hoor je echt 5x zoveel vuurwerk dan in amsterdam. Ik hoor nu 1x per 5 minuten een rotje. Bij mijn broer uit Voorschoten hoor je elke 10 seconden wel ergens iets.
was toen niks, en nu nog minderquote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:16 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Amsterdam nu is ook wel andere koek dan 10-15 jaar geleden.
Ik niet, m'n opoe ging kippen jatten bij de boeren.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:46 schreef sybsyb het volgende:
we hadden ze 62 jaar geleden geen vreten moeten geven, waren ze mischien uitgestoven in die honger winter
Tief eens op boertje..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:46 schreef sybsyb het volgende:
we hadden ze 62 jaar geleden geen vreten moeten geven, waren ze mischien uitgestoven in die honger winter
ga eens kippen voeren ofzo.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:46 schreef sybsyb het volgende:
koorknaapjes syndroom?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:01 schreef sybsyb het volgende:
je Opoe ja die zich liet naaien voor een aardappel en een kortsje brood ,de Slet
Wij mochten hem ook niet zo hoor.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:01 schreef sybsyb het volgende:
je Opoe ja die zich liet naaien voor een aardappel en een kortsje brood ,de Slet
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Wij mochten hem ook niet zo hoor.
Sommige mensen schenen daar aanstoot aan te nemen,quote:
misschien bedoelde ze wel the sugarfactory?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Gisteren in de trein was er een meisje uit Limburg dat een paar daagjes Amsterdam ging aandoen.
Ze had het over The Chocolate Factory (als uitgaanscentrum)
Ik hoorde Roald Dahl zich omdraaien in zijn graf..
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Wederom was het erg druk gisternacht in paradiso
je pikt ze er ook zo tussen uit als je bijv. in de metro zitquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:50 schreef Pappie_Culo het volgende:
beneden de rivieren he... dan is het Balboaplein al gauw Times Square.
Ja, ze bedoelde de Sugarfactory..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
misschien bedoelde ze wel the sugarfactory?![]()
hoewel....."uitgaanscentrum"?
Da's waar. Black 'n White zitten ook niet altijd lieverdjes, en toch is het er altijd gezellig.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:43 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ja duh... dat geldt voor zoveel van die tenten.
Mijn stamkroeg staat ook bekend als grote kampertent. En anders als hooligan hangout. Ze hebben er zelfs apart camera's voor opgehangen. Lief he?
Maar het is er altijd gezellig.
Lieverdjes zijn saai.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:44 schreef Aventura het volgende:
[..]
Da's waar. Black 'n White zitten ook niet altijd lieverdjes, en toch is het er altijd gezellig.
ik kan wel van mezelf zeggen dat ik niet saai ben in elk gevalquote:
Dus lief ben je dan nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:51 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
ik kan wel van mezelf zeggen dat ik niet saai ben in elk geval
irritant misschien, maar saai niet
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:31 schreef -XX- het volgende:
Vannacht voor het eerst wezen stappen in Amsterdam!
Cafe Nasty!
Klein maar wel tof!![]()
de beste?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dus lief ben je dan niet![]()
Whatever![]()
Welke tent in Amsterdam is eigenlijk de beste?
Moet ik daar ook eens heen gaan![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef jimjim1983 het volgende:
ze gaan morgenochtend voor mijn deur opnames maken voor Van Speijk![]()
er komt een fanfare band spelen![]()
Ik hoop dat je kan uitslapenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:25 schreef jimjim1983 het volgende:
ja 't wordt een hele politieachtervolging die eindigt met een fanfare.
die achtervolging gaat door 4 straten maar uitgerekend voor mijn deur komt die fokking fanfare band
Sterkte! Bij mij gingen ze paar weken terug opnames maken voor een reclamespot waarbij een fiets in de gracht werd gegooit nonchalant ofzo....ze hebben het een stuk of 150x over gedaan, en ik elke keer weer opnieuw schrikkenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef jimjim1983 het volgende:
ze gaan morgenochtend voor mijn deur opnames maken voor Van Speijk![]()
er komt een fanfare band spelen![]()
150 fietsen gebruikt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:40 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Sterkte! Bij mij gingen ze paar weken terug opnames maken voor een reclamespot waarbij een fiets in de gracht werd gegooit nonchalant ofzo....ze hebben het een stuk of 150x over gedaan, en ik elke keer weer opnieuw schrikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |