Zeeeekerquote:Op dinsdag 5 december 2006 21:14 schreef peaceman het volgende:
Ik zal zoals gewoonlijk wel achter de feiten aanlopen, maar dat album van Oh No! Oh My! klinkt best leuk
Toevallig vandaag ook een PF-recensie. http://www.pitchforkmedia(...)eningrad_Sangue_Puroquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:02 schreef pfaf het volgende:
Overigens had ik hier nog niet gemeld dat m'n troetelband Les Georges Leningrad een nieuwe plaat heeft, Sangue Puro genaamd. Komt dat horen!!
Van wat ik er tot nu toe van gehoord heb lijkt me dat niet neequote:Op dinsdag 5 december 2006 18:29 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Keurig! Die plaat gaat je niet tegenvallen.![]()
Voorlopig nog niet, vrees ik. Ze hebben natuurlijk anderhalve week geleden nog wat concerten in Nederland afgewerkt, en volgens de tourinfo op hun myspacepagina hebben ze voorlopig alleen maar optredens in Groot-Britannië. Ik verwacht dat ze daarna zullen werken aan hun nieuwe plaat, dus het zal wel medio volgend jaar worden voor ze Nederland weer gaan aandoen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Van wat ik er tot nu toe van gehoord heb lijkt me dat niet neeWanneer komen ze weer naar Nederland? Ik wil ze nog een keer zien
![]()
Ik heb ze twee weken terug op London Calling gezien en wil ze alweer zienquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet, vrees ik. Ze hebben natuurlijk twee weken geleden nog wat concerten in Nederland afgewerkt, en volgens de tourinfo op hun myspacepagina hebben ze voorlopig alleen maar optredens in Groot-Britannië. Ik verwacht dat ze daarna zullen werken aan hun nieuwe plaat, dus het zal wel medio volgend jaar worden voor ze Nederland weer gaan aandoen.![]()
Toch jammer - ik heb ze dit jaar 3 keer gezien, maar het smaakt alleen maar naar meer. Geweldige liveband ook!
Lange lowlands heb je.quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb ze twee weken terug op Lowlands gezien en wil ze alweer zien![]()
Dit is hun eerste langspeler, ze hebben wel meerdere EP's uit en een samenstelling daarvan, From the Cliffs. Deze plaat is nog veel sterker dan window pane.quote:Ze zijn inderdaad live echt super! Kan niet wachten tot ik de cd binnen heb, die gaat grijs gedraaid wordenBen wel benieuwd naar hun nieuwe plaat trouwens! Hoeveel platen hebben ze eigenlijk uit? Kan ik die aan sinterklaas vragen
Ik bedoel London Callingquote:Op dinsdag 5 december 2006 22:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Lange lowlands heb je.
[..]
Dit is hun eerste langspeler, ze hebben wel meerdere EP's uit en een samenstelling daarvan, From the Cliffs. Deze plaat is nog veel sterker dan window pane.
Ik vond anders wel dat je maar een matige verbinding had, Biggie.quote:
Volgens mij heb ik ze wel eens gemist, maar ik kan er niks over vinden...quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:23 schreef MadScientist het volgende:
hey ik zag dat Built to spill naar de paradiso komt... is dat de eerste keer dat ze in NL zijn eigenlijk?
Heb ik ook, voor DC++ moet ik passive draaien. Je had me moeten mailen, via de msn gaat het wel met 100kb+quote:Op woensdag 6 december 2006 07:26 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik vond anders wel dat je maar een matige verbinding had, Biggie.![]()
Maar toch bedankt, inderdaad.
Who Needs Guitars Anyway, zong Alice Deejay ooit. En gelijk dat ze hadden.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:57 schreef Z het volgende:
Indie staat (in dit topic) niet voor alleen maar gitaar/pop muziek.
Ah jammer dat ik morgenavond niet kanquote:Op donderdag 7 december 2006 01:30 schreef bigshadow het volgende:
The long blondes live is erg goed!! Morgen staan ze in Paradiso, sla je slag als je kan zou ik zeggen
En ben je er geweest? Heb het ook meegemaakt en vond ze erg goed en had me erg vermaaktquote:Op donderdag 7 december 2006 01:30 schreef bigshadow het volgende:
The long blondes live is erg goed!! Morgen staan ze in Paradiso, sla je slag als je kan zou ik zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |