Ik ook de tweede, dus dat wordt dan idd iets meer.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:08 schreef NJ het volgende:
Maar ik zit hier wel op de tweede verdieping, dus waarschijnlijk zit ik een paar meter boven NAP.
Quietborough, bedoel je.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef BrauN het volgende:
+13,9. Tilborough.
Bweheh, als er dan een kei-gevaarlijke overstroming komt, sterven alleen de mensen op de onderste verdieping. Dat zie jij dan op tv, mét droge voeten!quote:
Jesus, wat een taaltje, eigenlijk mag je als Bredanaar God op je blote knieën bedanken dat het Tillietownse volk zo stil is.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Komt 'r moar uit makker! Gij moakt menne zèèk nie laauw!
Lekker toch !!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef Polvere het volgende:
[..]
Bweheh, als er dan een kei-gevaarlijke overstroming komt, sterven alleen de mensen op de onderste verdieping. Dat zie jij dan op tv, mét droge voeten!
Eens kijken in Vaalsquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:34 schreef Kevv het volgende:
[..]
Kut, dacht ik aan te kunnen komen met +98,8 meter (Brunssum).
Epen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef Tomfan het volgende:
+216.6 Jippie tot nu toe het hoogst !!!!
Edit: Ik moet leren lezenquote:
Reddingsvest en roeiboot aanschaffen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:51 schreef Almere-Dude het volgende:
Ik ben nog steeds het laagst.(-4,8).![]()
Oh nee dat is eigenlijk helemaal niet goed.![]()
Dat zal ook wel zo blijven schat ik......quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef Tomfan het volgende:
+216.6 Jippie tot nu toe het hoogst !!!!
Bwooaahhh, ruim 50 meter verschil tussen Heerlen en Kerkrade !!??quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |