Beetje andermans poep aandrukken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:53 schreef descendent1 het volgende:
Je kunt dr toch ook gewoon anaal nemen?![]()
Dus jij neukt al..?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef sobriquet het volgende:
Verdomme mn vriendin heeft gister de pil vergeten in te nemen. En nu moet ik 2 weken lang met condoom neuken.![]()
Condooms![]()
AUWWWWWWWWWWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:02 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Ik dacht weer te verIk dacht die ram je je pisbuis in oid
![]()
Je spoot je eigen gezicht onder ofwat ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:22 schreef honderd het volgende:
Heb je weleens die Durext condooms performance gehad ofzo? Ik was bij een vriend tijdens een feestje, ja serieusdie had dus deze condooms thuis liggen, ik had niks bij mij. Ik neem dame mee naar boven, en hij zegt daar liggen wel condooms.
Dus ik neem die perfoma ofzo, maar daar zit dus een soort van zenuwdodend middel in, oftewel je hele eikel wordt gevoelloos, nou dat was me een drama ik voelde helemaal niks meer ik kan er keihard op slaan en doen en niks aan de hand. Wat een bende.
Alsof ik die avond uberhaupt nog kon spuiten.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:23 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je spoot je eigen gezicht onder ofwat ?
Je fallus werd slap en dat wijf zoquote:Op dinsdag 5 december 2006 20:24 schreef honderd het volgende:
[..]
Alsof ik die avond uberhaupt nog kon spuiten.
Ik had geen gevoel meer in me eikel meer, en die chick moest ik dus teleurstellen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 20:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je fallus werd slap en dat wijf zo?
Je kan ook gewoon voor die twee weken een ander neuken natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef sobriquet het volgende:
Verdomme mn vriendin heeft gister de pil vergeten in te nemen. En nu moet ik 2 weken lang met condoom neuken.![]()
Condooms![]()
Koop 14 morning-afterpillen voor die hoer en pomp haar aan gort.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef sobriquet het volgende:
Condooms![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 10:36 schreef Skv het volgende:
[..]
Koop 14 morning-afterpillen voor die hoer en pomp haar aan gort.
Moeilijk gedoe
Ik zou de bijsluiter nog eens goed doorlezen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef sobriquet het volgende:
Condooms![]()
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:20 schreef fathank het volgende:
laat jezelf gewoon steriliseren (stiekem), hoef je met dat soort geintjes geen rekening te houden. En je weet gelijk dat ze vreemd gaat als ze toch zwanger is![]()
![]()
Rukken rukken rukken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef sobriquet het volgende:
Condooms![]()
.. rukken rukken rukken rukken rukken rukken rukkenquote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 00:21 schreef Spacehamster het volgende:
Vrouwen slikken jarenlang rotzooi om maar kinderloos te kunnen blijven.
Maar als de man eens wat moet doen aan anticonceptie dan gaan ze allemaal janken en bleren.
Mannen zijn aanstellers!
Huilie.
Lol. Dat zegt Sandra Bullock ook in "Demolition Man"quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef opgebaarde het volgende:
Coīteren (lichaamsvloeistoffen uitwisselen)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |