abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44293105
quote:
Op zondag 10 december 2006 01:48 schreef r_one het volgende:

[..]

In dat geval: count me in
Ik "zie" je elders wel weer. .
pi_44293165
quote:
Op zondag 10 december 2006 02:02 schreef Stali het volgende:
Ik "zie" je elders wel weer. .
Eerder dan je denkt
Mail verstuurd
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 02:12:19 #263
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44293251
quote:
Op zondag 10 december 2006 01:59 schreef Stali het volgende:

[..]

We gaan het toch niet eens zijn he? Dan kun je beter weer es mailen met Tante P. of Ome G. denk ik. ..
Die leipo's mailden mij
God mag weten waarom.
pi_44293337
quote:
Op zondag 10 december 2006 02:12 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Die leipo's mailden mij
God mag weten waarom.
Loedertje, je hebt mij en R3 daar ook op veroordeeld. Ik weet wel waarom tante P het heeft gedaan. Maar zowel zij als jij zitten blijkbaar in een beroep waarin je aan wederhoor moet doen. Daar kun je echt niet omheen. Reply nu eens dan aan tante P. om te vragen hoe het werkelijk zit. Je hebt mij en R3 hierom ook afgemaakt op Fok he?
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 02:30:35 #265
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44293451
quote:
Op zondag 10 december 2006 02:19 schreef Stali het volgende:

[..]

Loedertje, je hebt mij en R3 daar ook op veroordeeld. Ik weet wel waarom tante P het heeft gedaan. Maar zowel zij als jij zitten blijkbaar in een beroep waarin je aan wederhoor moet doen. Daar kun je echt niet omheen. Reply nu eens dan aan tante P. om te vragen hoe het werkelijk zit. Je hebt mij en R3 hierom ook afgemaakt op Fok he?
Waarom zou ik *beroep/wederhoor* moeten toepassen over iets waar ik beroepsmatig al veelste veel mee te maken heb en hier in mijn vrije tijd totaal geen interesse in heb

Verder heb ik niemand afgemaakt maar zag jij opeens in elke smiley een aanval. Mijn postgdrag is t.o.v. iedereen hetzelfde en zal niet veranderen, ook niet n.a.v. vage mailtjes waar ik niet op zit te wachten of om heb gevraagd. Zie dit eventjes als * je staat bij de bushalte te wachten op je bus en iemand begint in 5 minuten zijn hele levensverhaal tegen je aan te ratelen en te zeuren over zijn nicht van 23, denk je dan écht dat ik dat verhaal ga *natrkken? * Waar twee kijven hebben 2 schuld en bij een omgangsregeling zijn er altijd mensen die elkaar willen blijven kwetsen door de ander negatief neer te zetten, boeit mij dus totaal niets zoals je ziet.

Ik weet alleen dat ik eens een aanvaring met dat Ryann figuur had toen hij dwangmatig bleef reageren op elke posting van Milagro, Ryann fixeerde zich, waarschijnlijk gebiologeerd door de schoonheid van Milagro's goddelijke lijf waarin alles nog in volle bloei staat, toen leerde ik Ryann kennen (op fok welteverstaan)
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 02:32:26 #266
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44293467
quote:
Op zondag 10 december 2006 02:19 schreef Stali het volgende:
Reply nu eens dan aan tante P. om te vragen hoe het werkelijk zit.
Neen, geen enkele behoefte aan.
pi_44293705
quote:
Op zondag 10 december 2006 02:30 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Waarom zou ik *beroep/wederhoor* moeten toepassen over iets waar ik beroepsmatig al veelste veel mee te maken heb en hier in mijn vrije tijd totaal geen interesse in heb

Verder heb ik niemand afgemaakt maar zag jij opeens in elke smiley een aanval. Mijn postgdrag is t.o.v. iedereen hetzelfde en zal niet veranderen, ook niet n.a.v. vage mailtjes waar ik niet op zit te wachten of om heb gevraagd. Zie dit eventjes als * je staat bij de bushalte te wachten op je bus en iemand begint in 5 minuten zijn hele levensverhaal tegen je aan te ratelen en te zeuren over zijn nicht van 23, denk je dan écht dat ik dat verhaal ga *natrkken? * Waar twee kijven hebben 2 schuld en bij een omgangsregeling zijn er altijd mensen die elkaar willen blijven kwetsen door de ander negatief neer te zetten, boeit mij dus totaal niets zoals je ziet.

Ik weet alleen dat ik eens een aanvaring met dat Ryann figuur had toen hij dwangmatig bleef reageren op elke posting van Milagro, Ryann fixeerde zich, waarschijnlijk gebiologeerd door de schoonheid van Milagro's goddelijke lijf waarin alles nog in volle bloei staat, toen leerde ik Ryann kennen (op fok welteverstaan)
Ik hoop dat je iig in je beroep wel aan wederhoor doet. Dat hoop ik echt. Op Fok heb je mensen het idee gegeven dat je je bemoeide met het mijn priveleven n.a.v. een gefrustreerde vrouw die inmiddels mij haar excuses heeft aangeboden voor het feit dat ze mijn en het het leven van Ryan maar vooral mijn kuikentje probeerde overhoop te halen. Het was niet niets hoor Loedertje.Achteraf heb ik excuses gekregen omdat er momenteel een derde kind op komst is bij weer een andere vrouw. Want dat was slechts de reden voor het maken van excuus. Allemaal verdrietig en wel. Vrouwen maken soms een keuze. Dit waar jij blijkbaar ook al te happig in mee bent gegaan... Daarom mag ik toch hopen dan je in je beroep wel aan wederhoor doet. En dat geldt ook voor tante P. Verder sta ik los van Milagro en R3 in die zin dat dat nooit zo persoonlijk is geworden. Dat heeft er niets mee van doen. Ik heb iig geen problemen met Milagro en ik geloof nooit dat Milagro hier enige rol in heeft gespeeld. Met Milagro kun je in het ene topic botsen en het in het andere helemaal eens zijn. Zij is nu juist niet verknipt.
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 03:01:42 #268
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44293733
Nogmaals, ik krijg een mail op mijn privé-emailaccount, ik heb het recht om daarmee te doen wat ik wil en voor de rest acht ik het verstandig als je nu in deze thread gewoon on topic postings plaatst.
pi_44293773
quote:
Op zondag 10 december 2006 03:01 schreef Loedertje het volgende:
Nogmaals, ik krijg een mail op mijn privé-emailaccount, ik heb het recht om daarmee te doen wat ik wil en voor de rest acht ik het verstandig als je nu in deze thread gewoon on topic postings plaatst.
Jij was anders ook nooit te beroerd om mij labiel en een slechte moeder te noemen in welke thread dan ook.
Nu blijkt dat het een R3 kwestie was en daarom voelde jij je gerechtvaardigd om de smut van iemand anders te gebruiken. Waardeloos hoor en nu noem je die lui in dit topic 'leipo's'?
pi_44293798
o, en dit heeft niets met disrespect met het topic te maken. Want deze fok reeks doet er irl helemaal niet toe.
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 03:11:01 #271
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44293812
Pffff, ik noem iedereen die ongevraagd zijn hele privéleven in andermans mailbox dumpt zo .
Is niet negatief. Ik bedoel daarmee dat ik het als leip/vreemd/raar ervaar om zoiets te doen.

Maar waarom je in deze thread nu ineens vanuit het niets mij moet hebben snap ik niet, probeer privé en fok een beetje gescheiden te houden en neem een bak koffie ofzo.
pi_44293871
quote:
Op zondag 10 december 2006 03:11 schreef Loedertje het volgende:
Pffff, ik noem iedereen die ongevraagd zijn hele privéleven in andermans mailbox dumpt zo .
Is niet negatief. Ik bedoel daarmee dat ik het als leip/vreemd/raar ervaar om zoiets te doen.
Jij noemde mij liever een labiele incapabele moeder.
quote:
Maar waarom je in deze thread nu ineens vanuit het niets mij moet hebben snap ik niet, probeer privé en fok een beetje gescheiden te houden en neem een bak koffie ofzo.
Draai de boel niet om. Jij moest mij altijd hebben en vooral als ik er niet was en dan...jawel... bij R3.
Probeer jij prive levens en fok eens gescheiden te houden.
pi_44293972
De nada... en bekende modus operandus...
Ik mag minimaal 2 uur wachten en nu wordt me een ban aangesmeerd. Want in zo'n gevoelige reeks... hoe kun je.
Enfin... welterusten. .
pi_44295812
Heb ik iets gemist
  Admin zondag 10 december 2006 @ 10:58:13 #275
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_44295870
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:53 schreef ikke_ook het volgende:
Heb ik iets gemist
Nope, niets, oud zeer.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 12:21:33 #276
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44297730
quote:
Op zondag 10 december 2006 10:53 schreef ikke_ook het volgende:
Heb ik iets gemist
Paranoia
pi_44298066
Is Stali nu geband
  † In Memoriam † zondag 10 december 2006 @ 13:59:22 #278
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44300930
Het zou mij niet verbazen als je in NWS threads continu over je privé-sores begint .

ON Topic: M.b.t. Julien.C.
Ik lees overal dat hij in zijn pubertijd al last had van vreemde waanbeelden (welke puber wil er een graafmachine aanschaffen om aan de andere kant van de wereld goud te gaan zoeken?)
Dan lees je ook dat leraren en psychologen de plank volledig misslaan m.b.t. een dioagnose stellen, hij zou een zwak normbesef hebben ect ect.
Denk dat het gezien de verhalen in de media aannemelijker is om Julien.C. als psychotisch te omschrijven, dat maakt het hele verhaal nog veel triester, De signalen dat er iets goed fout zat zijn niet opgepikt en er moest eerst iets verschrikkelijks gebeuren alvorens hij eindelijk echte hulp kreeg, het had voorkomen kunnen worden als *men* (leraren/ouders/psychologen van Justitie) eerder hadden opgemerkt dat deze jongen in de psychiatrie beter af zou zijn (en zijn omgeving)
pi_44302203
quote:
Op zondag 10 december 2006 00:26 schreef OllieA het volgende:

[..]

Laat ik je de vraag, die in mijn vorige post in dit topic vervat zat, dan eens rechtstreeks stellen.
Vind je niet dat je hier incidentenpolitiek aan het bedrijven bent?
Het "open zijn " van scholen op zich is een groot goed. Het moet gewoon kunnen. Maar ik laat zien dat daar ook een prijskaartje aan hangt......Alleen een mensenleven is onbetaalbaar......Voor de ouders en zusjes van Jesse maakt het echter niet uit of dit drama uit een een incident of structurele onveiligheid voortvloeit....zij zijn hun kind en broertje immers kwijt....
quote:
Je wilt een hoop geld en inspanning besteden aan het 'weer veilig maken van de school' (zo vat ik je insteek maar samen), terwijl je op geen enkele manier hard kunt maken dat de school een onveilige plaats is.
Ik heb nimmer gesteld dat de plek op school iha onveilig is. Maar laat wel zien dat er een keerzijde is mbt de openheid van scholen....
quote:
Als je het over zinloze kindersterfte hebt dan zijn de top twee onveilige plaatsen:
- het gezin (50 kinderen per jaar doodgemept door liefhebbende ouders)
- de straat, door het verkeer

Zou het niet zinvoller zijn om daar geld en energie aan te besteden? Wat zou je zeggen van een minister van Jeugdzaken, die bijvoorbeeld Jeugdzorg eens op de schop kan nemen, zodat er in die sector eindelijk eens zinvol gewerkt kan worden?
Ook de genoemde zaken verdienen aandacht.....Overigens een deurbel en voordeursloten zijn een minimale investering.....
pi_44302423
quote:
Op zondag 10 december 2006 14:29 schreef EchtGaaf het volgende:
Alleen een mensenleven is onbetaalbaar......Voor de ouders en zusjes van Jesse maakt het echter niet uit of dit drama uit een een incident of structurele onveiligheid voortvloeit....zij zijn hun kind en broertje immers kwijt....
True maar moet om die incidentele reden dan meteen het complete hang- en sluitwerk van heel onderwijzend Nederland maar op de schop?
quote:
Ik heb nimmer gesteld dat de plek op school iha onveilig is.
Ben ik niet met je eens.
quote:
Overigens een deurbel en voordeursloten zijn een minimale investering.....
Er zijn tig "minimale investeringen" in het onderwijs nodig. En vele kleinen maken 1 grote.
Het is maar waar je de prioriteiten legt, afgezet tegen de effectiviteit. Dan zijn er andere zaken die nog 10 keer nijpender zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')