abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 december 2006 @ 14:06:40 #222
3542 Gia
User under construction
pi_44274781
Dat met die vuilniszak snap ik niet zo goed.
Waar heeft hij die vuilniszak vandaan? Is hij eerst thuis geweest, zich omgekleed, gewassen, kleren in een vuilniszak en weer buiten rondlopen? Dat is toch vreemd!! En dat binnen een uur?
En je gaat ook niet naar die school met een setje reservekleding en een vuilniszak. Dat zou echt voorbedachte rade zijn.
pi_44275047
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:06 schreef Gia het volgende:
Dat met die vuilniszak snap ik niet zo goed.
Waar heeft hij die vuilniszak vandaan? Is hij eerst thuis geweest, zich omgekleed, gewassen, kleren in een vuilniszak en weer buiten rondlopen? Dat is toch vreemd!! En dat binnen een uur?
En je gaat ook niet naar die school met een setje reservekleding en een vuilniszak. Dat zou echt voorbedachte rade zijn.
je gaat van huis met vuilniszak met kleding (vermomming), loopt naar school. verkleed je in de bosjes (aannemende dat er bril. pruik etc in de tas zat) gaat school binnen, wordt betrapt en toch herkend, begaat een moord, loopt school uit, doet vermomming in vuilniszak, en loopt naar huis.

het inbraak was voorbedachte rade en daarvoor had hij dus die vuilniszak bij zich, daar zat die pruik in en de rest, opdat hij niet herkend zou worden...

zou kunnen toch zo?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † zaterdag 9 december 2006 @ 14:49:01 #224
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_44275645
quote:
Op donderdag 7 december 2006 20:36 schreef SCH het volgende:
Dat de burgemeester zo af en toe wat vragen worden gesteld, vind ik niet zo gek. Ik wil graag op de hoogte gehouden worden. Dat de vragen soms wat simpel over komen, dat kan. En dat mensen in het dorp aan het woord komen, vind ik wel goed - zij het met mate en op een nette manier - maar als mensen iets willen zeggen over hoe ze het beleven, ik vind dat wel informatief. Ik wil wel weten hoe het in het dorp wordt beleefd.
Heb je ook gezien hoe een jongetje achterop de fiets bij zijn moeder een journalist in zijn nek kreeg?
Dat die journalist doorging met zeveren tegen dat knulletje tot hij ging janken en zijn moeder maar keihard ging fietsen?

Nee zeker?
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:07:19 #225
3542 Gia
User under construction
pi_44280276
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:49 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Heb je ook gezien hoe een jongetje achterop de fiets bij zijn moeder een journalist in zijn nek kreeg?
Dat die journalist doorging met zeveren tegen dat knulletje tot hij ging janken en zijn moeder maar keihard ging fietsen?

Nee zeker?
Walgelijk, inderdaad.

Dat ze die mensen met rust laten. Het is al erg zat zonder die aasgieren in hun kielzog.
  zaterdag 9 december 2006 @ 18:09:00 #226
3542 Gia
User under construction
pi_44280322
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 14:20 schreef milagro het volgende:

zou kunnen toch zo?
Had inderdaad niet aan vermomming gedacht. Maar dat had hij schijnbaar al eerder gedaan.

Als dus in die vuilniszak een pruik en zo zit, dan is dat uiteraard een extra aanwijzing dat hij de dader is, omdat hij zo ook te werk ging bij die overval.
pi_44281144
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_44285027
quote:
wie zou die arrestant zijn geweest
pi_44285842
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
En wie die joyrider
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_44286158
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Dat hadden we geweten als er op iedere straathoek camera's hadden gehangen!!
Hadden we nou toch maar naar jou geluisterd EchtGaaf!

Ik denk dat de beste oplossing is om voortaan alle polieauto deuren op slot te doen! Dit is weer een duidelijk voorbeeld van de verruwing van de maatschappij, het gaat om de veiligheid van onze kinderen! Stel je voor dat die joyrider een kind had aangereden!!!

btw
quote:
Rond kwart over drie hielden twee surveillerende agenten een dronken man aan die op het punt stond weg te rijden in zijn auto met kapotte koplamp.
pi_44286490
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:19 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Dat hadden we geweten als er op iedere straathoek camera's hadden gehangen!!
Hadden we nou toch maar naar jou geluisterd EchtGaaf!

Ik denk dat de beste oplossing is om voortaan alle polieauto deuren op slot te doen! Dit is weer een duidelijk voorbeeld van de verruwing van de maatschappij, het gaat om de veiligheid van onze kinderen! Stel je voor dat die joyrider een kind had aangereden!!!

btw
[..]

En jij studeert aan de TU/e?

plaatsvervangende schaamte..........als jij niet in staat bent om mijn visie op een fatsoenlijk manier te duiden......

Is het niveau daar zo gezakt? Zonde, in mijn tijd stelde de studie electrotechniek in Eindhoven nog bijzonder veel voor.....(begin jaren negentig)
pi_44286819
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

En jij studeert aan de TU/e?

plaatsvervangende schaamte..........als jij niet in staat bent om mijn visie op een fatsoenlijk manier te duiden......

Is het niveau daar zo gezakt? Zonde, in mijn tijd stelde de studie electrotechniek in Eindhoven nog bijzonder veel voor.....(begin jaren negentig)
Ja het is wat he
Volgens mij heb ik je visie aardig aangeduid. Zo kom je in ieder geval op mij over. Maargoed, dat heb ik ook al wel eerder gezegd.
pi_44286927
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:40 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Ja het is wat he
Volgens mij heb ik je visie aardig aangeduid. Zo kom je in ieder geval op mij over. Maargoed, dat heb ik ook al wel eerder gezegd.
Je bedoelt vast mijn visie te hebben geduid (dat is wat anders..). Dat vind ik prima. Uiteraard hoef je het niet mijn visie eens te zijn......als het maar niet onnodig in het ridicule wordt getrokken vind ik het best hoor.

[ Bericht 2% gewijzigd door EchtGaaf op 09-12-2006 21:48:48 ]
pi_44287610
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

sub]als het maar niet onnodig in het ridicule wordt getrokken vind ik het best hoor[/sub].
is ook niet nodig, dat doe je zelf namelijk prima, nu alleen zelf nog inzien dat je dat doet.
pi_44287703
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:19 schreef ikke_ook het volgende:
Ik denk dat de beste oplossing is om voortaan alle polieauto deuren op slot te doen!
Met sloten die alleen van binnenuit te openen zijn.
Omgekeerde kindersloten of zoiets
.
pi_44288498
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:06 schreef milagro het volgende:

[..]

is ook niet nodig, dat doe je zelf namelijk prima, nu alleen zelf nog inzien dat je dat doet.
Je bent een draak van een mens.
pi_44289236
EchtGaaf, ben jij een direct betrokkene in deze tragiek? Ik vraag me namelijk af waarom je zo reageert en voorstander bent van nogal ingrijpende middelen. Leg het even uit, ik vind jou nogal overtrokken reageren maar misschien kun je dit uitleggen?
pi_44289693
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 23:04 schreef Stali het volgende:
EchtGaaf, ben jij een direct betrokkene in deze tragiek? Ik vraag me namelijk af waarom je zo reageert en voorstander bent van nogal ingrijpende middelen. Leg het even uit, ik vind jou nogal overtrokken reageren maar misschien kun je dit uitleggen?
Als je die laatste opmerking bedoeld dan wil ik dat heel graag uitleggen. Die reactie is specifiek in de richting van Milagro. Het was voor mij de bekende druppel (voor de goede orde: het is beslist niet mijn stijl, ik hou het ook hier graag netjes) Die mevrouw meent stelselmatig op een hele nare manier steeds maar weer op de persoon te moeten spelen en anderen niet te respecteren....Ik heb eerdere walgelijke ervaringen met dat mens meegemaakt, recentelijk nog. Dat mens is volkomen maar dan ook volkomen respectloos.....

Ik heb dat eerder een keer duidelijk gemaakt. Recentelijk nog. Op een hele vriendelijke manier. Maar liet vervolgens niets gelegen liggen om toch weer op een nare manier te reageren. Ze weet dus niet van ophouden....

Als ik haar niet op een ordentelijke manier kan bereiken, dan moet het maar kwaadschiks.

Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

ps : ik ben geen directe betrokkene in deze kwestie.

[ Bericht 5% gewijzigd door EchtGaaf op 09-12-2006 23:25:34 ]
pi_44289896
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 23:20 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Als je die laatste opmerking bedoeld dan wil ik dat heel graag uitleggen. Die reactie is specifiek in de richting van Miagro. Het was voor mij de bekende druppel (voor de goede orde: het is beslist niet mijn stijl, ik hou het ook hier graag netjes) Die mevrouw meent stelselmatig op een hele nare manier steeds maar weer op de persoon te moeten spelen en anderen niet te respectren....Ik heb eerdere walgelijke ervaringen met dat onmens meegemaakt, recentelijk nog. Dat mens is volkomen maar dan ook volkomen respectloos.....

Ik heb dat eerder een keer duidelijk gemaakt. Recentelijk nog. Op een hele vriendelijke manier. Maar liet vervolgens niets gelegen liggen om toch weer op een nare manier te reageren. Ze weet dus niet van ophouden....

Als ik haar niet op een vriendelijk ordentelijke manier kan bereiken, dan moet het maar kwaadschiks.

Lieve schat, dat bedoelde ik niet. Ik vraag me slechts af waar jouw emoties m.b.t. het drama in Hoogerheide vandaan komen en niet jouw ideeen over Milagro.
pi_44290089
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 23:20 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Als je die laatste opmerking bedoeld dan wil ik dat heel graag uitleggen. Die reactie is specifiek in de richting van Milagro. Het was voor mij de bekende druppel (voor de goede orde: het is beslist niet mijn stijl, ik hou het ook hier graag netjes) Die mevrouw meent stelselmatig op een hele nare manier steeds maar weer op de persoon te moeten spelen en anderen niet te respecteren....Ik heb eerdere walgelijke ervaringen met dat mens meegemaakt, recentelijk nog. Dat mens is volkomen maar dan ook volkomen respectloos.....

Als ik haar niet op een ordentelijke manier kan bereiken, dan moet het maar kwaadschiks.

ps : ik ben geen directe betrokkene in deze kwestie.
Walgelijke ervaringen?

Je bedoelt dat ik 1 keer gepost heb "jezus, man " in het feedback topic waar je ook weer aan het doordraven was en dat jij toen diep gekwetst was door mijn gebruik vh het woordje "jezus"?

Sorry hoor, Echtgaaf, maar als dat al walgelijk is, kijk dan eens hoe jij hier post, doordraven over veiligheid, er een politiek issue van maken, Balkenende's beleid erbij slepen, fucking please. zeg.

Jij moet je ms eens wat minder vastbijten in "een casus" , we zitten hier niet in de rechtzaal, jij bent geen officier van justitie, dit drama is niet jouw drama.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')