je gaat van huis met vuilniszak met kleding (vermomming), loopt naar school. verkleed je in de bosjes (aannemende dat er bril. pruik etc in de tas zat) gaat school binnen, wordt betrapt en toch herkend, begaat een moord, loopt school uit, doet vermomming in vuilniszak, en loopt naar huis.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:06 schreef Gia het volgende:
Dat met die vuilniszak snap ik niet zo goed.
Waar heeft hij die vuilniszak vandaan? Is hij eerst thuis geweest, zich omgekleed, gewassen, kleren in een vuilniszak en weer buiten rondlopen? Dat is toch vreemd!! En dat binnen een uur?
En je gaat ook niet naar die school met een setje reservekleding en een vuilniszak. Dat zou echt voorbedachte rade zijn.
Heb je ook gezien hoe een jongetje achterop de fiets bij zijn moeder een journalist in zijn nek kreeg?quote:Op donderdag 7 december 2006 20:36 schreef SCH het volgende:
Dat de burgemeester zo af en toe wat vragen worden gesteld, vind ik niet zo gek. Ik wil graag op de hoogte gehouden worden. Dat de vragen soms wat simpel over komen, dat kan. En dat mensen in het dorp aan het woord komen, vind ik wel goed - zij het met mate en op een nette manier - maar als mensen iets willen zeggen over hoe ze het beleven, ik vind dat wel informatief. Ik wil wel weten hoe het in het dorp wordt beleefd.
Walgelijk, inderdaad.quote:Op zaterdag 9 december 2006 14:49 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Heb je ook gezien hoe een jongetje achterop de fiets bij zijn moeder een journalist in zijn nek kreeg?
Dat die journalist doorging met zeveren tegen dat knulletje tot hij ging janken en zijn moeder maar keihard ging fietsen?
Nee zeker?
quote:
wie zou die arrestant zijn geweestquote:Op zaterdag 9 december 2006 18:41 schreef r_one het volgende:
WTFwat nou weer in Hoogerheide ...
Man steelt politiebus met arrestant Joyrider steelt politiebusje met arrestant
![]()
En wie die joyriderquote:
Dat hadden we geweten als er op iedere straathoek camera's hadden gehangen!!quote:Op zaterdag 9 december 2006 20:46 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
wie zou die arrestant zijn geweest![]()
quote:Rond kwart over drie hielden twee surveillerende agenten een dronken man aan die op het punt stond weg te rijden in zijn auto met kapotte koplamp.
En jij studeert aan de TU/e?quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:19 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Dat hadden we geweten als er op iedere straathoek camera's hadden gehangen!!
Hadden we nou toch maar naar jou geluisterd EchtGaaf!
Ik denk dat de beste oplossing is om voortaan alle polieauto deuren op slot te doen! Dit is weer een duidelijk voorbeeld van de verruwing van de maatschappij, het gaat om de veiligheid van onze kinderen! Stel je voor dat die joyrider een kind had aangereden!!!
btw
[..]
Ja het is wat hequote:Op zaterdag 9 december 2006 21:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
En jij studeert aan de TU/e?
plaatsvervangende schaamte..........als jij niet in staat bent om mijn visie op een fatsoenlijk manier te duiden......
Is het niveau daar zo gezakt? Zonde, in mijn tijd stelde de studie electrotechniek in Eindhoven nog bijzonder veel voor.....(begin jaren negentig)
Je bedoelt vast mijn visie te hebben geduid (dat is wat anders..). Dat vind ik prima. Uiteraard hoef je het niet mijn visie eens te zijn......als het maar niet onnodig in het ridicule wordt getrokken vind ik het best hoor.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:40 schreef ikke_ook het volgende:
[..]
Ja het is wat he![]()
Volgens mij heb ik je visie aardig aangeduid. Zo kom je in ieder geval op mij over. Maargoed, dat heb ik ook al wel eerder gezegd.
is ook niet nodig, dat doe je zelf namelijk prima, nu alleen zelf nog inzien dat je dat doet.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
sub]als het maar niet onnodig in het ridicule wordt getrokken vind ik het best hoor[/sub].![]()
![]()
Met sloten die alleen van binnenuit te openen zijn.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:19 schreef ikke_ook het volgende:
Ik denk dat de beste oplossing is om voortaan alle polieauto deuren op slot te doen!
Je bent een draak van een mens.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:06 schreef milagro het volgende:
[..]
is ook niet nodig, dat doe je zelf namelijk prima, nu alleen zelf nog inzien dat je dat doet.
Als je die laatste opmerking bedoeld dan wil ik dat heel graag uitleggen. Die reactie is specifiek in de richting van Milagro. Het was voor mij de bekende druppel (voor de goede orde: het is beslist niet mijn stijl, ik hou het ook hier graag netjes) Die mevrouw meent stelselmatig op een hele nare manier steeds maar weer op de persoon te moeten spelen en anderen niet te respecteren....Ik heb eerdere walgelijke ervaringen met dat mens meegemaakt, recentelijk nog. Dat mens is volkomen maar dan ook volkomen respectloos.....quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:04 schreef Stali het volgende:
EchtGaaf, ben jij een direct betrokkene in deze tragiek? Ik vraag me namelijk af waarom je zo reageert en voorstander bent van nogal ingrijpende middelen. Leg het even uit, ik vind jou nogal overtrokken reageren maar misschien kun je dit uitleggen?
Lieve schat, dat bedoelde ik niet. Ik vraag me slechts af waar jouw emoties m.b.t. het drama in Hoogerheide vandaan komen en niet jouw ideeen over Milagro.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je die laatste opmerking bedoeld dan wil ik dat heel graag uitleggen. Die reactie is specifiek in de richting van Miagro. Het was voor mij de bekende druppel (voor de goede orde: het is beslist niet mijn stijl, ik hou het ook hier graag netjes) Die mevrouw meent stelselmatig op een hele nare manier steeds maar weer op de persoon te moeten spelen en anderen niet te respectren....Ik heb eerdere walgelijke ervaringen met dat onmens meegemaakt, recentelijk nog. Dat mens is volkomen maar dan ook volkomen respectloos.....
Ik heb dat eerder een keer duidelijk gemaakt. Recentelijk nog. Op een hele vriendelijke manier. Maar liet vervolgens niets gelegen liggen om toch weer op een nare manier te reageren. Ze weet dus niet van ophouden....
Als ik haar niet op een vriendelijk ordentelijke manier kan bereiken, dan moet het maar kwaadschiks.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Walgelijke ervaringen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je die laatste opmerking bedoeld dan wil ik dat heel graag uitleggen. Die reactie is specifiek in de richting van Milagro. Het was voor mij de bekende druppel (voor de goede orde: het is beslist niet mijn stijl, ik hou het ook hier graag netjes) Die mevrouw meent stelselmatig op een hele nare manier steeds maar weer op de persoon te moeten spelen en anderen niet te respecteren....Ik heb eerdere walgelijke ervaringen met dat mens meegemaakt, recentelijk nog. Dat mens is volkomen maar dan ook volkomen respectloos.....
Ik heb dat eerder een keer duidelijk gemaakt. Recentelijk nog. Op een hele vriendelijke manier. Maar liet vervolgens niets gelegen liggen om toch weer op een nare manier te reageren. Ze weet dus niet van ophouden....
Als ik haar niet op een ordentelijke manier kan bereiken, dan moet het maar kwaadschiks.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
ps : ik ben geen directe betrokkene in deze kwestie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |