Van wie?quote:
Modden wel?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
TT's bedenken is niet m'n sterkste kant.
Van liefie_, die zuigt toch?quote:
Een beetje vrouw zuigt sowieso.quote:
Representeert nixxx de bar, de drankjes of het bittergarnituurtje? Of alledrie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beschouw die bieding vooral als een goede gelegenheid om weer eens in persoon met jou bij te praten. De aanwezigheid van c_c is bijzaak. Die kan dan mooi op en neer lopen naar de bar voor de drankjes en het bijbehorende bittergarnituurtje!
Die mag erbij zitten en mooi zijn!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Representeert nixxx de bar, de drankjes of het bittergarnituurtje? Of alledrie?
Ik krijg niks..heb mn schoen ook vergeten te zetten..quote:
Sint zat te denkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik krijg niks..heb mn schoen ook vergeten te zetten..
"C" en "L" ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:43 schreef CherryLips het volgende:
chocoladeletters.
ik heb er maar twee voor mezelf gekocht.
Doe 's niet zo serieusquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
c_c moet je ego gestreeld worden ofzo?maar je bent wel tof zoals ik net al zei, maar ik val nioemand persoonlijk aan ofzo, dus dat ik fel tegen jou was? neuh
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen. Zeg, er wordt op me geboden en jij doet het niet. Wats loos?quote:
Maak maar een beginnetje, wij hebben geduldquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen.
Als jij wil dat wij jou moeten redden van enge mannen dan moet je ze niet zelf gaan uitnodigen om op je te bieden...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen. Zeg, er wordt op me geboden en jij doet het niet. Wats loos?.
Verkeerde SCquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef Dickies het volgende:
Tieten en frieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |