Van wie?quote:
Modden wel?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
TT's bedenken is niet m'n sterkste kant.
Van liefie_, die zuigt toch?quote:
Een beetje vrouw zuigt sowieso.quote:
Representeert nixxx de bar, de drankjes of het bittergarnituurtje? Of alledrie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beschouw die bieding vooral als een goede gelegenheid om weer eens in persoon met jou bij te praten. De aanwezigheid van c_c is bijzaak. Die kan dan mooi op en neer lopen naar de bar voor de drankjes en het bijbehorende bittergarnituurtje!
Die mag erbij zitten en mooi zijn!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Representeert nixxx de bar, de drankjes of het bittergarnituurtje? Of alledrie?
Ik krijg niks..heb mn schoen ook vergeten te zetten..quote:
Sint zat te denkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik krijg niks..heb mn schoen ook vergeten te zetten..
"C" en "L" ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:43 schreef CherryLips het volgende:
chocoladeletters.
ik heb er maar twee voor mezelf gekocht.
Doe 's niet zo serieusquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
c_c moet je ego gestreeld worden ofzo?maar je bent wel tof zoals ik net al zei, maar ik val nioemand persoonlijk aan ofzo, dus dat ik fel tegen jou was? neuh
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen. Zeg, er wordt op me geboden en jij doet het niet. Wats loos?quote:
Maak maar een beginnetje, wij hebben geduldquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen.
Als jij wil dat wij jou moeten redden van enge mannen dan moet je ze niet zelf gaan uitnodigen om op je te bieden...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen. Zeg, er wordt op me geboden en jij doet het niet. Wats loos?.
Verkeerde SCquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef Dickies het volgende:
Tieten en frieten.
Indeed.quote:
Jaja, we zullen zien op de meet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen. Zeg, er wordt op me geboden en jij doet het niet. Wats loos?.
Oh, hier óók al. Tja, universeel onderwerp ook natuurlijk.quote:
Ik vind dawg niet enger dan julliequote:Op dinsdag 5 december 2006 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij wil dat wij jou moeten redden van enge mannen dan moet je ze niet zelf gaan uitnodigen om op je te bieden...![]()
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaja, we zullen zien op de meet.
Enne, linkje?
Oh, gaan we zo beginnen? Dawg, geld lenen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind dawg niet enger dan jullie.
ik wil helemaal geen laarzen..quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sint zat te denken
Wat hij Cara toch zou schenken
Toen zag hij jouw laarzencollectie
En dacht bij zichzelf "Eg nie"
"Laat ik me nog maar eens bijschenken"
* Litpho kijkt rondquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:54 schreef dawg het volgende:
Ik eng? Litpho kan beamen dat dat nonsens is.
Geloof ik ook niets van..quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:54 schreef dawg het volgende:
Ik eng?
Ik weet genoeg... Ik ga niet verder bieden!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind dawg niet enger dan jullie.
Slechts één bulderende man zo te zienquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit straks écht in een hoekje van een vuig café te wachten tot 3 bulderende mannen eindelijk uitgedronken en uitgelachen zijn en moet me aan het eind van de avond weer voorstellen als dat meisje wat ze opgekocht hadden.
Niet zo negatief..quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit straks écht in een hoekje van een vuig café te wachten tot 3 bulderende mannen eindelijk uitgedronken en uitgelachen zijn en moet me aan het eind van de avond weer voorstellen als dat meisje wat ze opgekocht hadden.
Oh, ik had eigenlijk wel verwacht dat ik jou op sleeptouw zou moeten nemen. Aangezien je me geld leent.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slechts één bulderende man zo te zien.
Ik bulder niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, ik had eigenlijk wel verwacht dat ik jou op sleeptouw zou moeten nemen. Aangezien je me geld leent.
Precies, wij gaan wel meeten zonder c_c. Kunnen we dat geld dat we uitsparen mooi uitgeven aan CD's!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slechts één bulderende man zo te zien.
In elk geval 1.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet zo negatief..misschien ontmoet je wel 3 toffe knappe kerels..
![]()
ik heb zondag al veel gekregen van de beste man.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik krijg niks..heb mn schoen ook vergeten te zetten..
Ik zie de toekomst positief tegemoetquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, wij gaan wel meeten zonder c_c. Kunnen we dat geld dat we uitsparen mooi uitgeven aan CD's!
En dan gaat Twistmee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |