Van wie?quote:
Modden wel?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
TT's bedenken is niet m'n sterkste kant.
Van liefie_, die zuigt toch?quote:
Een beetje vrouw zuigt sowieso.quote:
Representeert nixxx de bar, de drankjes of het bittergarnituurtje? Of alledrie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beschouw die bieding vooral als een goede gelegenheid om weer eens in persoon met jou bij te praten. De aanwezigheid van c_c is bijzaak. Die kan dan mooi op en neer lopen naar de bar voor de drankjes en het bijbehorende bittergarnituurtje!
Die mag erbij zitten en mooi zijn!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Representeert nixxx de bar, de drankjes of het bittergarnituurtje? Of alledrie?
Ik krijg niks..heb mn schoen ook vergeten te zetten..quote:
Sint zat te denkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik krijg niks..heb mn schoen ook vergeten te zetten..
"C" en "L" ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:43 schreef CherryLips het volgende:
chocoladeletters.
ik heb er maar twee voor mezelf gekocht.
Doe 's niet zo serieusquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
c_c moet je ego gestreeld worden ofzo?maar je bent wel tof zoals ik net al zei, maar ik val nioemand persoonlijk aan ofzo, dus dat ik fel tegen jou was? neuh
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen. Zeg, er wordt op me geboden en jij doet het niet. Wats loos?quote:
Maak maar een beginnetje, wij hebben geduldquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen.
Als jij wil dat wij jou moeten redden van enge mannen dan moet je ze niet zelf gaan uitnodigen om op je te bieden...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen. Zeg, er wordt op me geboden en jij doet het niet. Wats loos?.
Verkeerde SCquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef Dickies het volgende:
Tieten en frieten.
Indeed.quote:
Jaja, we zullen zien op de meet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen. Zeg, er wordt op me geboden en jij doet het niet. Wats loos?.
Oh, hier óók al. Tja, universeel onderwerp ook natuurlijk.quote:
Ik vind dawg niet enger dan julliequote:Op dinsdag 5 december 2006 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij wil dat wij jou moeten redden van enge mannen dan moet je ze niet zelf gaan uitnodigen om op je te bieden...![]()
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaja, we zullen zien op de meet.
Enne, linkje?
Oh, gaan we zo beginnen? Dawg, geld lenen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind dawg niet enger dan jullie.
ik wil helemaal geen laarzen..quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sint zat te denken
Wat hij Cara toch zou schenken
Toen zag hij jouw laarzencollectie
En dacht bij zichzelf "Eg nie"
"Laat ik me nog maar eens bijschenken"
* Litpho kijkt rondquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:54 schreef dawg het volgende:
Ik eng? Litpho kan beamen dat dat nonsens is.
Geloof ik ook niets van..quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:54 schreef dawg het volgende:
Ik eng?
Ik weet genoeg... Ik ga niet verder bieden!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind dawg niet enger dan jullie.
Slechts één bulderende man zo te zienquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit straks écht in een hoekje van een vuig café te wachten tot 3 bulderende mannen eindelijk uitgedronken en uitgelachen zijn en moet me aan het eind van de avond weer voorstellen als dat meisje wat ze opgekocht hadden.
Niet zo negatief..quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit straks écht in een hoekje van een vuig café te wachten tot 3 bulderende mannen eindelijk uitgedronken en uitgelachen zijn en moet me aan het eind van de avond weer voorstellen als dat meisje wat ze opgekocht hadden.
Oh, ik had eigenlijk wel verwacht dat ik jou op sleeptouw zou moeten nemen. Aangezien je me geld leent.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slechts één bulderende man zo te zien.
Ik bulder niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, ik had eigenlijk wel verwacht dat ik jou op sleeptouw zou moeten nemen. Aangezien je me geld leent.
Precies, wij gaan wel meeten zonder c_c. Kunnen we dat geld dat we uitsparen mooi uitgeven aan CD's!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slechts één bulderende man zo te zien.
In elk geval 1.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet zo negatief..misschien ontmoet je wel 3 toffe knappe kerels..
![]()
ik heb zondag al veel gekregen van de beste man.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik krijg niks..heb mn schoen ook vergeten te zetten..
Ik zie de toekomst positief tegemoetquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, wij gaan wel meeten zonder c_c. Kunnen we dat geld dat we uitsparen mooi uitgeven aan CD's!
En dan gaat Twistmee...
Ik wel. De vraag is of jij durft en niet enorm teleurgesteld raaktquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:57 schreef dawg het volgende:
Durf je eigenlijk wel, c_c?
En wat vindt je item er eigenlijk van?
* AirwiN ook...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie de toekomst positief tegemoet.
Eéntje is genoeg..quote:
Ik ook, anders had ik niet geboden natuurlijk. Zeg maar even dat je tevreden bent met mijn bod.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wel. De vraag is of jij durft en niet enorm teleurgesteld raakt.
En die heeft helemaal niets te vinden, wat denktie wel niet? Kom op, het is mijn leven, ik doe wat ik wil! Alsof ik me zou houden aan de grenzen die hij me oplegt.
M.a.w: Hij vind het best.
Toch een best leuk initiatiefquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:23 schreef _Cara_ het volgende:
Ah... zo zit dat met dat bieden.... ik was gisteren al ff het spoor bijster.. heb dat topic eens ff nagelezen..
Ik ga al mijn pijlen weer op jou richten. Teveel kapers op de kust als het om c_c gaat!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:23 schreef _Cara_ het volgende:
Ah... zo zit dat met dat bieden.... ik was gisteren al ff het spoor bijster.. heb dat topic eens ff nagelezen..
Denk nou aan de kindertjes!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga al mijn pijlen weer op jou richten. Teveel kapers op de kust als het om c_c gaat!![]()
Tssssss..... ik heb ook heul veul vrindjes hoor..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga al mijn pijlen weer op jou richten. Teveel kapers op de kust als het om c_c gaat!![]()
Ik doe niet anders... Maar ik verlies ook de realiteit niet uit de ogen. Als dawg zijn zinnen op een vrouw heeft gezet, dan heeft 'ie er alles voor over...quote:
Jij krijgt ook alleen maar de platonische pijlen natuurlijk...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tssssss..... ik heb ook heul veul vrindjes hoor..![]()
euhm..één pijltje mag..de rest moet je op vibri richten..
Das mooi...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[quote]
Als dawg zijn zinnen op een vrouw heeft gezet, dan heeft 'ier er alles voor over...
En dan die 70 euro na afloop op het nachtkastje leggen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef JDude het volgende:
Litpho klinkt best wel als Litso. Als jij nou eens biedt, merkt ze het vast amper.
Ik zou nog even verder oefenen aan je complimenten, JDquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef JDude het volgende:
Als jij nou eens biedt, merkt ze het vast amper.
logisch dat spreekt voor zich..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij krijgt ook alleen maar de platonische pijlen natuurlijk...![]()
Netjes opgelost toch?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:32 schreef AirwiN het volgende:
En dan die 70 euro na afloop op het nachtkastje leggen?
Wel als je dat ten gelde kan maken voor het goede doel natuurlijk.quote:
Het goede doel misbruiken om aan je eigen gerief te komen... Walgelijk...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel als je dat ten gelde kan maken voor het goede doel natuurlijk.
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:33 schreef Litpho het volgende:
Ik zou nog even verder oefenen aan je complimenten, JD.
Hoe vond je nichtje de pop?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:36 schreef _Cara_ het volgende:
Ik wou er ook wat gevats op zeggen.. maar er kwam niets..AirwiN was sneller..
Die krijgt ze straks...quote:
Ah, vieren op de dag zelf... Verwacht je zelf nog leuke cadeau's?quote:
Het goede doel als hefboom inzetten om iemand anders aan zijn eigen gerief te laten komen dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het goede doel misbruiken om aan je eigen gerief te komen... Walgelijk...
neuh.. Je zag het.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, vieren op de dag zelf... Verwacht je zelf nog leuke cadeau's?
*zucht....pffffttttt..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het goede doel als hefboom inzetten om iemand anders aan zijn eigen gerief te laten komen dan?
Zoals Arual_ al zo mooi zegt: iedereen heeft recht op één afwijking... En als dat bij jou je laarzen zijn dan is dat nog relatief onschuldig dacht ik zo...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
neuh.. Je zag het... ze kijken naar mn laarzencollectie en dan krijg ik niets meer..
![]()
En dat terwijl ik iemand ben die het kleine juist eert..![]()
Sinterklaas vier ik gewoon met mn nichtjes, zolang als ze het leuk vinden.. Wij vieren kerst.
Die is te moeilijk voor mij!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het goede doel als hefboom inzetten om iemand anders aan zijn eigen gerief te laten komen dan?
Juist... bij mij zijn het laarzen.. bij een ander wellicht muziek/cd's of weet ik veel wat..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[quote]
Zoals Arual_ al zo mooi zegt: iedereen heeft recht op één afwijking... En als dat bij jou je laarzen zijn dan is dat nog relatief onschuldig dacht ik zo...
Dit jaar 1e kerstdag met vriendenclub... en 2e met familie..ouders en zus.quote:Vier je Kerst met vrienden of familie?
De enige reden waarom ik het toelaat. Je hebt me door!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef JDude het volgende:
Litpho klinkt best wel als Litso. Als jij nou eens biedt, merkt ze het vast amper.
Wellichtquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
bij een ander wellicht muziek/cd's of weet ik veel wat..
Mooi. Tóch waardering voor m'n opmerking.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
De enige reden waarom ik het toelaat. Je hebt me door!
Schuldig...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
bij een ander wellicht muziek/cd's of weet ik veel wat..
ja...dat zal wel bij jou van toepassing zijn.. toch?quote:
Ik heb je gisteren nog thee met honing aangeboden om je grieperige keeltje te smerenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:52 schreef _Cara_ het volgende:
wel dat je alleen wat drinkt en mij niets geeft.. dat vind ik dan weer minder...![]()
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren nog thee met honing aangeboden om je grieperige keeltje te smeren.
Nou ja, drank, kiwisap voor de broodnodige vitamine C.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:56 schreef _Cara_ het volgende:
maar zojuist ging je in je Sintgedaante alleen aan de drank...![]()
Wat dacht je van 11 a4tjes? Of is die ene ongeveer halve van zwaarder kaliber?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:00 schreef _Arual_ het volgende:
Heeft iemand hier toevallig zo'n weegschaaltje waar je post op kunt wegen. En zo ja, zou diegene 10 A4-tjes plus een grote (halve A4, iets groter) voor mij willen wegen?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Heb je zelf een pak a4, daar staat op hoe zwaar het is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |