Van wie?quote:
Modden wel?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
TT's bedenken is niet m'n sterkste kant.
Van liefie_, die zuigt toch?quote:
Een beetje vrouw zuigt sowieso.quote:
Representeert nixxx de bar, de drankjes of het bittergarnituurtje? Of alledrie?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik beschouw die bieding vooral als een goede gelegenheid om weer eens in persoon met jou bij te praten. De aanwezigheid van c_c is bijzaak. Die kan dan mooi op en neer lopen naar de bar voor de drankjes en het bijbehorende bittergarnituurtje!
Die mag erbij zitten en mooi zijn!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Representeert nixxx de bar, de drankjes of het bittergarnituurtje? Of alledrie?
Ik krijg niks..heb mn schoen ook vergeten te zetten..quote:
Sint zat te denkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik krijg niks..heb mn schoen ook vergeten te zetten..
"C" en "L" ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:43 schreef CherryLips het volgende:
chocoladeletters.
ik heb er maar twee voor mezelf gekocht.
Doe 's niet zo serieusquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:36 schreef Memento-Mori het volgende:
c_c moet je ego gestreeld worden ofzo?maar je bent wel tof zoals ik net al zei, maar ik val nioemand persoonlijk aan ofzo, dus dat ik fel tegen jou was? neuh
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen. Zeg, er wordt op me geboden en jij doet het niet. Wats loos?quote:
Maak maar een beginnetje, wij hebben geduldquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen.
Als jij wil dat wij jou moeten redden van enge mannen dan moet je ze niet zelf gaan uitnodigen om op je te bieden...quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen. Zeg, er wordt op me geboden en jij doet het niet. Wats loos?.
Verkeerde SCquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef Dickies het volgende:
Tieten en frieten.
Indeed.quote:
Jaja, we zullen zien op de meet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Teveel om op te noemen dawg, teveel om op te noemen. Zeg, er wordt op me geboden en jij doet het niet. Wats loos?.
Oh, hier óók al. Tja, universeel onderwerp ook natuurlijk.quote:
Ik vind dawg niet enger dan julliequote:Op dinsdag 5 december 2006 13:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij wil dat wij jou moeten redden van enge mannen dan moet je ze niet zelf gaan uitnodigen om op je te bieden...![]()
[FOK! voor FOK] Bied op die ene mod! #3quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Jaja, we zullen zien op de meet.
Enne, linkje?
Oh, gaan we zo beginnen? Dawg, geld lenen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind dawg niet enger dan jullie.
ik wil helemaal geen laarzen..quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sint zat te denken
Wat hij Cara toch zou schenken
Toen zag hij jouw laarzencollectie
En dacht bij zichzelf "Eg nie"
"Laat ik me nog maar eens bijschenken"
* Litpho kijkt rondquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:54 schreef dawg het volgende:
Ik eng? Litpho kan beamen dat dat nonsens is.
Geloof ik ook niets van..quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:54 schreef dawg het volgende:
Ik eng?
Ik weet genoeg... Ik ga niet verder bieden!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind dawg niet enger dan jullie.
Slechts één bulderende man zo te zienquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit straks écht in een hoekje van een vuig café te wachten tot 3 bulderende mannen eindelijk uitgedronken en uitgelachen zijn en moet me aan het eind van de avond weer voorstellen als dat meisje wat ze opgekocht hadden.
Niet zo negatief..quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zit straks écht in een hoekje van een vuig café te wachten tot 3 bulderende mannen eindelijk uitgedronken en uitgelachen zijn en moet me aan het eind van de avond weer voorstellen als dat meisje wat ze opgekocht hadden.
Oh, ik had eigenlijk wel verwacht dat ik jou op sleeptouw zou moeten nemen. Aangezien je me geld leent.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slechts één bulderende man zo te zien.
Ik bulder niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, ik had eigenlijk wel verwacht dat ik jou op sleeptouw zou moeten nemen. Aangezien je me geld leent.
Precies, wij gaan wel meeten zonder c_c. Kunnen we dat geld dat we uitsparen mooi uitgeven aan CD's!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Slechts één bulderende man zo te zien.
In elk geval 1.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:59 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Niet zo negatief..misschien ontmoet je wel 3 toffe knappe kerels..
![]()
ik heb zondag al veel gekregen van de beste man.quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik krijg niks..heb mn schoen ook vergeten te zetten..
Ik zie de toekomst positief tegemoetquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, wij gaan wel meeten zonder c_c. Kunnen we dat geld dat we uitsparen mooi uitgeven aan CD's!
En dan gaat Twistmee...
Ik wel. De vraag is of jij durft en niet enorm teleurgesteld raaktquote:Op dinsdag 5 december 2006 13:57 schreef dawg het volgende:
Durf je eigenlijk wel, c_c?
En wat vindt je item er eigenlijk van?
* AirwiN ook...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zie de toekomst positief tegemoet.
Eéntje is genoeg..quote:
Ik ook, anders had ik niet geboden natuurlijk. Zeg maar even dat je tevreden bent met mijn bod.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik wel. De vraag is of jij durft en niet enorm teleurgesteld raakt.
En die heeft helemaal niets te vinden, wat denktie wel niet? Kom op, het is mijn leven, ik doe wat ik wil! Alsof ik me zou houden aan de grenzen die hij me oplegt.
M.a.w: Hij vind het best.
Toch een best leuk initiatiefquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:23 schreef _Cara_ het volgende:
Ah... zo zit dat met dat bieden.... ik was gisteren al ff het spoor bijster.. heb dat topic eens ff nagelezen..
Ik ga al mijn pijlen weer op jou richten. Teveel kapers op de kust als het om c_c gaat!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:23 schreef _Cara_ het volgende:
Ah... zo zit dat met dat bieden.... ik was gisteren al ff het spoor bijster.. heb dat topic eens ff nagelezen..
Denk nou aan de kindertjes!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga al mijn pijlen weer op jou richten. Teveel kapers op de kust als het om c_c gaat!![]()
Tssssss..... ik heb ook heul veul vrindjes hoor..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga al mijn pijlen weer op jou richten. Teveel kapers op de kust als het om c_c gaat!![]()
Ik doe niet anders... Maar ik verlies ook de realiteit niet uit de ogen. Als dawg zijn zinnen op een vrouw heeft gezet, dan heeft 'ie er alles voor over...quote:
Jij krijgt ook alleen maar de platonische pijlen natuurlijk...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Tssssss..... ik heb ook heul veul vrindjes hoor..![]()
euhm..één pijltje mag..de rest moet je op vibri richten..
Das mooi...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef AirwiN het volgende:
[quote]
Als dawg zijn zinnen op een vrouw heeft gezet, dan heeft 'ier er alles voor over...
En dan die 70 euro na afloop op het nachtkastje leggen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef JDude het volgende:
Litpho klinkt best wel als Litso. Als jij nou eens biedt, merkt ze het vast amper.
Ik zou nog even verder oefenen aan je complimenten, JDquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef JDude het volgende:
Als jij nou eens biedt, merkt ze het vast amper.
logisch dat spreekt voor zich..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij krijgt ook alleen maar de platonische pijlen natuurlijk...![]()
Netjes opgelost toch?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:32 schreef AirwiN het volgende:
En dan die 70 euro na afloop op het nachtkastje leggen?
Wel als je dat ten gelde kan maken voor het goede doel natuurlijk.quote:
Het goede doel misbruiken om aan je eigen gerief te komen... Walgelijk...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wel als je dat ten gelde kan maken voor het goede doel natuurlijk.
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:33 schreef Litpho het volgende:
Ik zou nog even verder oefenen aan je complimenten, JD.
Hoe vond je nichtje de pop?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:36 schreef _Cara_ het volgende:
Ik wou er ook wat gevats op zeggen.. maar er kwam niets..AirwiN was sneller..
Die krijgt ze straks...quote:
Ah, vieren op de dag zelf... Verwacht je zelf nog leuke cadeau's?quote:
Het goede doel als hefboom inzetten om iemand anders aan zijn eigen gerief te laten komen dan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het goede doel misbruiken om aan je eigen gerief te komen... Walgelijk...
neuh.. Je zag het.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, vieren op de dag zelf... Verwacht je zelf nog leuke cadeau's?
*zucht....pffffttttt..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het goede doel als hefboom inzetten om iemand anders aan zijn eigen gerief te laten komen dan?
Zoals Arual_ al zo mooi zegt: iedereen heeft recht op één afwijking... En als dat bij jou je laarzen zijn dan is dat nog relatief onschuldig dacht ik zo...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
neuh.. Je zag het... ze kijken naar mn laarzencollectie en dan krijg ik niets meer..
![]()
En dat terwijl ik iemand ben die het kleine juist eert..![]()
Sinterklaas vier ik gewoon met mn nichtjes, zolang als ze het leuk vinden.. Wij vieren kerst.
Die is te moeilijk voor mij!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het goede doel als hefboom inzetten om iemand anders aan zijn eigen gerief te laten komen dan?
Juist... bij mij zijn het laarzen.. bij een ander wellicht muziek/cd's of weet ik veel wat..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[quote]
Zoals Arual_ al zo mooi zegt: iedereen heeft recht op één afwijking... En als dat bij jou je laarzen zijn dan is dat nog relatief onschuldig dacht ik zo...
Dit jaar 1e kerstdag met vriendenclub... en 2e met familie..ouders en zus.quote:Vier je Kerst met vrienden of familie?
De enige reden waarom ik het toelaat. Je hebt me door!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:30 schreef JDude het volgende:
Litpho klinkt best wel als Litso. Als jij nou eens biedt, merkt ze het vast amper.
Wellichtquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
bij een ander wellicht muziek/cd's of weet ik veel wat..
Mooi. Tóch waardering voor m'n opmerking.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
De enige reden waarom ik het toelaat. Je hebt me door!
Schuldig...quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
bij een ander wellicht muziek/cd's of weet ik veel wat..
ja...dat zal wel bij jou van toepassing zijn.. toch?quote:
Ik heb je gisteren nog thee met honing aangeboden om je grieperige keeltje te smerenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:52 schreef _Cara_ het volgende:
wel dat je alleen wat drinkt en mij niets geeft.. dat vind ik dan weer minder...![]()
Jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren nog thee met honing aangeboden om je grieperige keeltje te smeren.
Nou ja, drank, kiwisap voor de broodnodige vitamine C.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:56 schreef _Cara_ het volgende:
maar zojuist ging je in je Sintgedaante alleen aan de drank...![]()
Wat dacht je van 11 a4tjes? Of is die ene ongeveer halve van zwaarder kaliber?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:00 schreef _Arual_ het volgende:
Heeft iemand hier toevallig zo'n weegschaaltje waar je post op kunt wegen. En zo ja, zou diegene 10 A4-tjes plus een grote (halve A4, iets groter) voor mij willen wegen?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Heb je zelf een pak a4, daar staat op hoe zwaar het is?
Ik typte verkeerd en keek verkeerd op de verpakking. Het is 75 gram per m2.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:05 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
71 gram per stuk? Dat kan toch nooit?!
Ik heb het pak niet meer.
Daar hebben we nou die PM functie voor!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe jij 's hier reageren alsjeblieft. Ben benieuwd wat jij vindt.
Nou en?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:09 schreef Christine het volgende:
Het regent.
ongeveer 53 gram _Arual_quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:00 schreef _Arual_ het volgende:
Heeft iemand hier toevallig zo'n weegschaaltje waar je post op kunt wegen. En zo ja, zou diegene 10 A4-tjes plus een grote (halve A4, iets groter) voor mij willen wegen?
53 gram _Arual_? Hoeveel m2 is dat?quote:
Als je biedt bied je ook voor de extra knopjesquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben we nou die PM functie voor!![]()
Linkjes naar gesloten subfora!
Die vitamine C kan ik nu iig hard gebruiken..anders ben ik vanavond helemaal niets waard, ik sta al stijf van de Aleve..en ben nog maar een half mens..quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, drank, kiwisap voor de broodnodige vitamine C.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je biedt bied je ook voor de extra knopjes [afbeelding].
thanx, dat is dus een dure brief. Dan heb ik er veel ondergefrankeerd de deur uit gedaan, trouwens.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als je biedt bied je ook voor de extra knopjes [afbeelding].
Normale brieven gaan idd van 20-50 gr.. dat is een postzegel..quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
thanx, dat is dus een dure brief. Dan heb ik er veel ondergefrankeerd de deur uit gedaan, trouwens.
Schoonpa werkt bij de post, maar die wist het niet![]()
Bekend gevoel. Ik zit met een slepende verkoudheid die én niet wil overgaan én niet wil doorzetten in voldoende griep om voor thuis te blijven.quote:
Valt wel mee. De meeste crew lekt wel onder de 50 euro, op voorwaarde dat de bieding iets minder publiekelijk is dan ditquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dan zou het een hectische bieding worden mocht dat zo zijn
Arme ziel..quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bekend gevoel. Ik zit met een slepende verkoudheid die én niet wil overgaan én niet wil doorzetten in voldoende griep om voor thuis te blijven.
De knopjes an sich zijn geeneens zo interessant. Het is het oppervlak waar ze op zitten dat het mogelijk interessant maakt!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Valt wel mee. De meeste crew lekt wel onder de 50 euro, op voorwaarde dat de bieding iets minder publiekelijk is dan dit.
je rekent voordeliger dan de TNT tarievenwijzer. Maar ik doe er voor de zekerheid 3 op, is me iets te belangrijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Normale brieven gaan idd van 20-50 gr.. dat is een postzegel..
Boven de 50 gram 2 en /of meer zegels..
http://www.tntpost.nl/voo(...)innen_Nederland.aspxquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:16 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Normale brieven gaan idd van 20-50 gr.. dat is een postzegel..
Boven de 50 gram 2 en /of meer zegels..
Echt niet! Daarom stem ik ook VVD!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef Christine het volgende:
we benne op de wereld om mekaar, om mekaar, om mekaar, om mekaar, te hellepe niewaar?!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Valt wel mee. De meeste crew lekt wel onder de 50 euro, op voorwaarde dat de bieding iets minder publiekelijk is dan dit.
Zou ik ook doen als ik jou was.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:18 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
je rekent voordeliger dan de TNT tarievenwijzer. Maar ik doe er voor de zekerheid 3 op, is me iets te belangrijk.
Het lijkt net echtquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:19 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Of ze gaan weer staken, krijg je weer die hectiek
Daar zit ik al 2 dagen mee in m'n hoofd!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef Christine het volgende:
we benne op de wereld om mekaar, om mekaar, om mekaar, om mekaar, te hellepe niewaar?!
Waar is 't van?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar zit ik al 2 dagen mee in m'n hoofd!
* AirwiN ook...quote:
15:45 zelfs!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je werkt tot 16uur?
Ik moet nog 1.5 uur
Je goede voornemen..quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN ook...
Ik twijfel nog of ik mijn goede voornemen voor vandaag ga waarmaken...![]()
Bloedgeven... Ik heb eigenlijk geen zin om te gaan en ik kan net zo goed volgende week gaan...quote:
Kantoor gaat vandaag dicht om 16:00, dan MOET ik weg zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je werkt tot 16uur?
Ik moet nog 1.5 uur
Dan ga je toch gewoon volgende week.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bloedgeven... Ik heb eigenlijk geen zin om te gaan en ik kan net zo goed volgende week gaan...
Ja, ik ook, om de grote storm hier voor te zijn: meer dan de helft van de mensen is al weg.quote:
Dat is de meest logische gedachte, maar ik vind 'geen zin' zo'n slap excuus...quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:37 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon volgende week.
Adéle Bloemendaal...? dacht ik...quote:
Dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
maar ik vind 'geen zin' zo'n slap excuus...![]()
Zo is 't maar net...quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:40 schreef _Cara_ het volgende:
En bloedgeven is belangrijk...je hebt vandaag misschien meer tijd als volgende week.. goede voornemens moet je waarmaken..( vind ik dan..)
Je kunt het jezelf ook lastig maken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de meest logische gedachte, maar ik vind 'geen zin' zo'n slap excuus...![]()
volgende week heb je ook geen zinquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is de meest logische gedachte, maar ik vind 'geen zin' zo'n slap excuus...![]()
wie zegt dat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgende week heb je ook geen zin.
Een harde deadline niet, maar het wordt wel van je verwacht dat je in een periode van twee weken na ontvangst van de oproep bloed gaat geven. Doe je dat niet, dan krijg je gewoon een nieuwe oproepkaart overigens...quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je kunt het jezelf ook lastig maken.
Herkenbaar probleem overigens.! Je mag het jezelf best gunnen om af en toe gewoon ergens geen zin in te hebben en het dus uit te stellen. Er zit toch geen deadline aan verbonden? Niet zo moeilijk doen dus.
Ik maak gewoon zin!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgende week heb je ook geen zin.
dan maak je vandaag maar zinquote:
Dan ga je wel, nu ophouden met zemelen dan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een harde deadline niet, maar het wordt wel van je verwacht dat je in een periode van twee weken na ontvangst van de oproep bloed gaat geven. Doe je dat niet, dan krijg je gewoon een nieuwe oproepkaart overigens...
Maar dan nog, zitten zemelen om een uurtje tijd terwijl ik voor vanavond geen plannen heb. Sterker nog, Hime heeft college, dus ik zit toch de hele avond alleen thuis...![]()
Nee... Gaan we nog een strandwandeling maken?quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef CherryLips het volgende:
misschien überdomme opmerking, maar heeft airwin iets met hime? ik mis alles.
Precies!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan maak je vandaag maar zin. je sinterklaascadeau aan zieke kindjes met leukemie!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:44 schreef CherryLips het volgende:
misschien überdomme opmerking, maar heeft airwin iets met hime? ik mis alles.
Thanks!quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dan ga je wel, nu ophouden met zemelen dan.
Volgens mij had Cara je al overgehaald.quote:
Bedrijf 1 heb ik afgelopen week zelf gemeld dat ik sowieso geen interesse heb, ongeacht of bedrijf 2 wel of niet iets wordt. Assessment voor bedrijf 2 is inderdaad aankomende vrijdag. Ik ben heeeeeeel benieuwd...quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:48 schreef Twisted_fok het volgende:
Hoe is het verder? Hoe staat het met bedrijf 1?
Je assessment van 2 is deze vrijdag toch? Ik weet niet of ik er dan wel ben trouwens, ik vertrek denk ik morgen naar mn ouders om daar even goed uit te zieken.
Klopt. Morgen en overmorgen zijn een ander verhaal, maar vanavond heb ik nog vrijquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:17 schreef _Cara_ het volgende:
Maar ik moet vanavond paraat zijn en jij kunt straks in bed duiken..eventueel eerst een warm bad, daar heb ik straks géén tijd meer voor..
Nootjesquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:36 schreef CherryLips het volgende:
welke chocoladeletter zal ik het eerst opeten? die met nootjes of de melkchocola?.
Dat is hier al weken geleden begonnen. Kutbuurt. Kutkinderen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:59 schreef CherryLips het volgende:
en met een strijker in m'n achtertuin is het vuurwerkseizoen weer begonnen. kutkinderen.
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:00 schreef CherryLips het volgende:
laat iedereen me achter. thuis werken is soms ook best stom
.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tuurlijk niet
Wist je trouwens (weet niet of ze het dit jaar 't ook doen) dat de Hema alle sintzooi 50% korting geeft na 5 december?
Goedkoper chocoladeletters dusquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..].
morgen even naar de hema dus.
Volgens mij is het momenteel droog in A'damquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:29 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben dr ook weer en wat een *&&^%#@#%&*weerarme sinterklaas
Ja ik ook, afgewisseld met:quote:Op dinsdag 5 december 2006 15:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Daar zit ik al 2 dagen mee in m'n hoofd!
ik dans op dat schaep, tapdansen moeten we lerenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:49 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja ik ook, afgewisseld met:
het schaep met de vijf poteeeeeeeeeeeen
of één van de andere liedjes.
Tapdansen is tof man!quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:50 schreef Aarti het volgende:
[..]
ik dans op dat schaep, tapdansen moeten we leren![]()
Prima avond. Nog een uurtje op kantoor zittenquote:
Ik heb het wel altijd willen leren ja, alleen dit liedje is zo zoutloosquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Tapdansen is tof man!.
Ik mis het wel eens een beetje. Maarja, ik doe al aan kleinkunst en theatersport en wil eigenlijk ook nog op gitaar- en pianoles. Of iets met zingen. En ik zing al in een bandje tegenwoordig... dus tapdansen schiet er eventjes bij in.
.
Heb je ook geen filesquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prima avond. Nog een uurtje op kantoor zitten.
Ja dat lijkt me ook geen fijn liedje om op te tappen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:53 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik heb het wel altijd willen leren ja, alleen dit liedje is zo zoutloos![]()
theatersport![]()
Ik doe niet aan files. Ik hebquote:
het is een liedje waarin die twee vriendinnen vertellen dat ze op vakantie gingenquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me ook geen fijn liedje om op te tappen.
Wij deden een liedje van de Dolly Dots () en dat was ook gigantische bagger. En een liedje van Riverdance (
), dat was geweldig
. Sowieso gaat er niks boven Iers tapdansen, ik ben niet zo'n fan van de Amerikaanse variant.
En sowieso.Theater
.
Ohja, je woonde dichtbij of ging met de trein..quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik doe niet aan files. Ik heb. Amersfoort
.
Daar hou ik gewoon niet zo vanquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:58 schreef Aarti het volgende:
[..]
het is een liedje waarin die twee vriendinnen vertellen dat ze op vakantie gingen
OERSAAI
waarom geen amerikaans?
Ik heb medelijden met je.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik doe niet aan files. Ik heb. Amersfoort
.
ik ben niet zo goed in strak dansen (streetdance ben ik echt kneus in haha), dus amerikaans is dan meer mijn ding, denk ikquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:00 schreef Christine het volgende:
[..]
Daar hou ik gewoon niet zo van. Ik vind het veel te 'los' dansen, tapdans hoort voor mij strak en snel en ritmisch te zijn, zoals Riverdance dus
.
Als je een amerikaanse tapdans doet zonder muziek erbij, klinkt het wel mooi hoor, maar gewoon niet zo strak en fijn als ierse tap.
En dat komt mooi uitquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:05 schreef Christine het volgende:
Ierse tapdans klinkt - als je het goed uitvoert - gewoon als percussie..
Daar hoef je op zich niet eens muziek bij te hebben.
Met Sinterklaas wel. Nu nog met kerstquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:04 schreef Christine het volgende:
Waar je naartoe kan als je vanavond geen pakjesavond viert en je jezelf de dupe voelt van alle mensen die dat wél doen, en die daarom alle belangrijke en normale 'dinsdagavonddingen' afzeggen, zodat je hele leven op zijn kop staat, enkel omdat bepaalde mensen ervoor kiezen om vanavond sinterklaas te vieren?
Met kerst heb je over het algemeen weinig aan wij-doen-niet-aan-sinterklaas-kroegen. Aangezien de mensen die niet aan sinterklaas doen, meestal wel aan kerst doen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met Sinterklaas wel. Nu nog met kerst.
eerste kerstdag, tweede kerstdag komt over het algemeen wel goed.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Met kerst heb je over het algemeen weinig aan wij-doen-niet-aan-sinterklaas-kroegen.
Die heb ik opgegeten. Hij was best lekker.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
which reminds me waar blijft mn chocoladeletter?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb ik opgegeten. Hij was best lekker.
Die las net dat ze morgen voor 50% korting te krijgen zijn. Dat is makkelijk scoren natuurlijk!quote:
Zeg, het is pakjesavond. Wat doe jij online in plaats van in een spannend pakje hier verleidelijk liggen wezen?quote:
Hopelijk zijn de letters "Q" niet uitverkocht morgen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die las net dat ze morgen voor 50% korting te krijgen zijn. Dat is makkelijk scoren natuurlijk!![]()
Heb je je schoen wel gezet?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, het is pakjesavond. Wat doe jij online in plaats van in een spannend pakje hier verleidelijk liggen wezen?![]()
Morgen heb je al andere dingen te doen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Hopelijk zijn de letters "Q" niet uitverkocht morgen.
Ja, maar ik kan wel bedenken waarom ze daar niet in is gaan zitten...quote:
Ja, eerst een cursus en daarna een voorlichtingsbijeenkomst op het hoofdkantoor in Utrecht.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Morgen heb je al andere dingen te doen!
Daarna weet je eindelijk hoe je met vrouwen moet omgaan?quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, eerst een cursus en daarna een voorlichtingsbijeenkomst op het hoofdkantoor in Utrecht.
Ik ga vanavond mijn medestudenten verrassen met mijn spannende pakje.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:49 schreef AirwiN het volgende:
Zeg, het is pakjesavond. Wat doe jij online in plaats van in een spannend pakje hier verleidelijk liggen wezen?![]()
Dat weet ik nu al: "niet".quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarna weet je eindelijk hoe je met vrouwen moet omgaan?![]()
Jij ook al... Zowel mijn vaste vriendin als mijn minnares hebben college vanavond!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga vanavond mijn medestudenten verrassen met mijn spannende pakje.
Dan ben je vast stout geweest. Ik had nergens last van!quote:
Ik werk echt volledige dagen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je vast stout geweest. Ik had nergens last van!
Niet echt een standaard uiterlijk. Maar dat verwacht ik ook niet bij jou...quote:
Geen idee, daarvoor verwijs ik je door naar Plato... Die wordt tenslotte ambtenaar...quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik werk echt volledige dagen.
Melkert banen zijn 20 uur per week?
http://www.youtube.com/watch?v=9pKujuTgtL0quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt een standaard uiterlijk. Maar dat verwacht ik ook niet bij jou...![]()
FuckDownloadable?
Goed teruggelezen nixxx.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:00 schreef nixxx het volgende:
een mes in mijn rug dawg!
Ik ben zelfs nog op mijn werkquote:
Warez vragen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet echt een standaard uiterlijk. Maar dat verwacht ik ook niet bij jou...![]()
FuckDownloadable?
Leer hem een lesje! Overbied hem! Grijp me uit z'n handen! Eet de turk van z'n brood!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:00 schreef nixxx het volgende:
een mes in mijn rug dawg!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:02 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=9pKujuTgtL0
Ah je bent te koop?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Leer hem een lesje! Overbied hem! Grijp me uit z'n handen! Eet de turk van z'n brood!
Jij wil te graag... Vrouwen waar geen uitdaging aan zit...quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Leer hem een lesje! Overbied hem! Grijp me uit z'n handen! Eet de turk van z'n brood!
Ik moest vanochtend een pakje ophalen. Handiger om dan 's ochtends iets later te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ging de TT daar niet over? Bisschop van Myra enzo...quote:
Jamaar. Met dawg is het één op één enzo. Dat is kei-eng!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wil te graag... Vrouwen waar geen uitdaging aan zit...![]()
Grrrr je hebt het weer terug gezet!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jamaar. Met dawg is het één op één enzo. Dat is kei-eng!
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nu je het vertelt weet ik dat. De link met een actrice leg ik niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze lijkt wel wat op die ene actrice wiens naam ik niet weet, weet je wel?!
Doe nou even reageren [daar].quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:05 schreef Godlike02 het volgende:
Zo iets lijkt me.
Waar?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Doe nou even reageren [daar].
Whehe, sorry.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:07 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Grrrr je hebt het weer terug gezet!![]()
Die heb ik op myspace staan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu je het vertelt weet ik dat. De link met een actrice leg ik niet.
Zoals ze er in Fidelity uitziet is(en dat is ook wel een grappig nummer)
In het ergste geval moeten we op zoek naar een nieuwe mod...quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
O, die!quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:05 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ze lijkt wel wat op die ene actrice wiens naam ik niet weet, weet je wel?!
Weer nieuwe mods?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In het ergste geval moeten we op zoek naar een nieuwe mod...
je weet wel, in dat ene topic waar wij niet mogen komen, maar waarvan ze de link wel hier postte.quote:
Ik ben nog niet overtuigd, maar ik ga wat nummers verder evalueren...quote:
anders bieden Air Lir en ik wel op jouquote:
Ik ken ook nog maar een paar nummers hoor, ik ontdekte haar pas een paar dagen geleden op youtube.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben nog niet overtuigd, maar ik ga wat nummers verder evalueren...Mijn muziek heldin
Je kan je afvragen in hoeverre c_c nog in staat is om te modden als dawg haar gewurgd en vernederd achterlaat in een greppel in de buurt van Helmond...quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Weer nieuwe mods?![]()
Mods moeten helemaal niet stoppen.![]()
heeft een stomme mod je post opgegeten?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben niet te koop.
Ik wil alleen maar mijn posts terug.
watskeburt?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:12 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben niet te koop.
Ik wil alleen maar mijn posts terug.
Helmondquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je afvragen in hoeverre c_c nog in staat is om te modden als dawg haar gewurgd en vernederd achterlaat in een greppel in de buurt van Helmond...
Puur hypothetisch natuurlijk...![]()
hihihihquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:11 schreef Mokster het volgende:
Zal ik spijbelen vanavond?
Van jou heb ik nooit last eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:12 schreef Godlike02 het volgende:
Alleen ik!
Daar wil je inderdaad niet dood gevonden worden!quote:
J. heeft mijn posts weggehaald en wil ze niet teruggeven.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:13 schreef Twisted_fok het volgende:
watskeburt?
quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ga vanavond mijn medestudenten verrassen met mijn spannende pakje.
Ik ben er nooit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:15 schreef Mokster het volgende:
[..]
Van jou heb ik nooit last eigenlijk.
Het Lelystad van Brabant.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar wil je inderdaad niet dood gevonden worden!![]()
Je wordt teveel verwend, geef mij je kaartje voor D.R. dan maar.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
J. heeft mijn posts weggehaald en wil ze niet teruggeven.
Maar nu krijg ik hot chocolate met marshmellows en een massage.
Dát dan weer wel...
ik ben fan van DRMquote:Op dinsdag 5 december 2006 18:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Je wordt teveel verwend, geef mij je kaartje voor D.R. dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
Welk liedje?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:18 schreef Christine het volgende:we gaan met de band een liedje van Spinvis zingen
.
Hoewel ik dol op je ben, ga ik je nu tóch teleurstellen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:17 schreef Twisted_fok het volgende:
Je wordt teveel verwend, geef mij je kaartje voor D.R. dan maar.
Vuige... vuige... vuige... jij.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:19 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoewel ik dol op je ben, ga ik je nu tóch teleurstellen.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik ben fan van DRMGrappig joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |