Waarom boek je dan ook zo vroeg? Gewoon pas maximaal 3 weken vantevoren boeken, heb je niet zo veel last van het wachtenquote:Op maandag 29 januari 2007 23:43 schreef fanneke het volgende:
Van 30 mei t/m 1 juli Noordwest USA en West Canada.
Duurt verdomme nog 4 maandan...![]()
Hey daar ben ik ook geweestquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:16 schreef navigator het volgende:
Mei een weekje Calpe, bij Alicante, grote villa gehuurd.
September 3 weken dushi Korsau
Dank voor de tip!quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:07 schreef Elefes het volgende:
[..]
Hey daar ben ik ook geweestMag ik je aanraden, mocht je een leuk dorpje zoeken, naar Altea te gaan? Erg leuk "pittoresk" stadje, vooral om 's avonds te eten
En Alicante zelf is ook wel leuk, het kasteel/de burgt is wel oke.
=> Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagenquote:Op zondag 4 februari 2007 09:49 schreef Thetallguy het volgende:
Seychellen
Plannen zijn enigszins veranderd, er is nu een reis geboekt van 15 dagen Thailand en Cambodja. Ik heb er nu al ongelofelijk veel zin in! Moet helaas nog wachten tot de zomerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:31 schreef Elefes het volgende:
Waarschijnlijk wordt het in de zomer een mooie rondreis van ongeveer 3 weken voor mij. We zijn al flink aan het rondkijken (en ik ben al flink aan het sparenik ben en blijf student), en de kans is groot dat het Vietnam wordt. Het lijkt me een prachtig land, mooie mensen en cultuur, genoeg te zien..
Verder zal ik niet heel veel reizen, misschien nog een paar keer een weekend weg (met familie in Nederland en met vriendinnen in Brussel of Antwerpen waarschijnlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |