Zonder dat hadden we het misschien wel geloofdquote:(D.W.Z. BINNEN 4 DAGEN EEN PROCESVERBAAL IN DE BUS.)
deels een hoax, deels ook nietquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:37 schreef Klonk het volgende:
tuurlijk, wel eens van het woordje hoax gehoord
bronquote:Al weken circuleren deze foto’s op internet. De nieuwe flitsers zouden zelfs al op een aantal plaatsen in Nederland worden gebruikt. Dikke bullshit, zegt een woordvoerder van het Bureau Verkeershandhaving van het Openbaar Ministerie (BVOM), overigens niet met die letterlijke woorden. De laatste tijd wordt in Nederland juist vooral ingezet op de geliefde trajectcontroles. Het BVOM is ook niet van plan om het systeem later in te voeren, aldus de woordvoerder.
Dat betekent niet dat een degelijk systeem niet bestaat. Een bedrijf in Zwitserland heeft de techniek ontworpen en op enkele wegen in België en Duitsland wordt een variant van het flitssysteem gebruikt.
Aangezien heel mijn familie en al mijn v
Krijg jij een stijve plassert van dat geflits?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen!Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
![]()
te hard rijden doe je zelf, rij je niet te hard gaat er ook geen flitslampje afquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Krijg jij een stijve plassert van dat geflits?
En verkeerstoezicht is an sich wel goed, kunnen jullie ipv dat geflits niet een keer gericht achter bumperklevers aan gaan?
vergeet je niet de parkeergarage te betalen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
Ik werk zelf bij KLPD afdeling verkeerstoezicht, en deze flitspaal is zeer zeker niet in gebruik. Wel gebruiken we nu steeds meer laser en infrarood cams om de asfaltboefjes te snappen!Vanmiddag zit ik weer onder het Gouwe Aquaduct (Gouda) langs de A12! Dus wees gewaarschuuwd!
![]()
Dat levert minder boetes op en dan moeten ze ook daadwerkelijk IETS gaan doen. Dat is wel teveel gevraagd voor de politiequote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
En verkeerstoezicht is an sich wel goed, kunnen jullie ipv dat geflits niet een keer gericht achter bumperklevers aan gaan?
En dan zit je je de hele dag af te vragen waarom je geen echt werk kan vinden?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:52 schreef IllI het volgende:
![]()
Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Dat scheelt, wij om mensen die te dom zijn om een echt vak uit te oefenenquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:
[..]
Flitsen is goed voor her Koprs-target. Er zijn meer mensen die te hard rijden dan bumperkleven, hoewel bij sommigen dat hand in hand gaat. Als we een goede foto hebben pakken we degene wel voor beiden, maar we (kunnen) er niet apart op flitsen.
En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!![]()
Haha, frustraatje dat je d'r bent.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat scheelt, wij om mensen die te dom zijn om een echt vak uit te oefenen
Of onnodig links rijden, das pas irritant. Je moet bij de wortel aanpakkenquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:55 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Is dat wel politiek correct?quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:04 schreef IllI het volgende:
En nee, ik krijg geen stijve plassert van het flitsen, maar ik lach me wel krom om de mensen die te hard rijden!![]()
Ghehehe.. Paar maanden lang op de A28 rondgelopen op het traject Tynaarlo - Groningen v.v.quote:A28 thv:
88.7 zwolle
103.8 staphorst
148.8 spier
188.4 de punt
207.4 groningen
Hoax!!!quote:A7 thv
141,5 heerenveen
157,3 hoogherk
quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
vergeet je niet de parkeergarage te betalen?
Ik zet de dienstauto ff dubbel!quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:58 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
vergeet je niet de parkeergarage te betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |