goed, kzal het even beter filteren:quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:28 schreef tonks het volgende:
Weet je niet wat die dingen zijn?. Eet jij elke avond aardappeltjes met jus en een gehaktbal?
ik zal even uitleggen wat ik wel weet:quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:49 schreef Thrilled het volgende:
[..]
goed, kzal het even beter filteren:
Nicola-aardappelen met caesat dressing
coulis
Carpaccio
truffelolie & ruccola
(waar smaakt dit naar > )Gebakken parelhoen
truffeltapenade
huisgenmaakt rosti's
(waar smaakt dit naar > )Gebakken doradefilet
kalsbouillon
champagne mousseline
bovenstaande dingen eet ik inderdaad niet elke dag, sue me
Je moet ook niet te veel werken!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef nicomart het volgende:
sjezus.. heb ff meeting en pauze en mis meteen een hele lading berichten!!
Klinkt niet relax!quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:20 schreef T1andonly het volgende:
Met een beetje pech houdt het onderdeel van het bedrijf waarin ik nu werkzaam ben na m'n stage op met bestaan. Er is een grote multinational die daarover het oordeel kan vellen.
ik kijk hele tijd sinterklaas, nu zijn groep 6 & 7 aan de beurtquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:29 schreef blue-102 het volgende:
Volgens mij zijn mensen stiekem aan het werken.. wat zijn we toch geniepig
lekker danquote:
let er niemand op je tonks?quote:
en maar pepernoten eten ondertussenquote:Op dinsdag 5 december 2006 14:39 schreef Zosk het volgende:
[..]
ik kijk hele tijd sinterklaas, nu zijn groep 6 & 7 aan de beurt![]()
![]()
![]()
Tot nu toe deed ik alles in het CGI-script, nu heb ik gedeeltes gedelegeerd naar perl-scriptsquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:47 schreef SvenM het volgende:
en die is?
Over topdagen gesproken... Gister vertelde ik toch dat ik 80 dingen moest vervangen in een schema... die zelfde kon ik vandaag weeer vervangen. Dat is denk ik de 4e keer... er moest toch weer iets andersquote:Op dinsdag 5 december 2006 15:54 schreef blue-102 het volgende:
Nog maar 66 min go go go![]()
ff lekker frustreren en dan suprise gaan maken.. wat is dit toch een top dag![]()
10 = 5 ?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:01 schreef Stranger het volgende:
Nog een uurtje![]()
10 minuten naar huis fietsen..
WoW opstarten..
ok, 5 minuten sigaret roken, 5 minuten fietsen danquote:Op dinsdag 5 december 2006 16:04 schreef blue-102 het volgende:
[..]
10 = 5?
nog een uurtje dan dik uur reizen dan wow(koken en suprise proberen te doen tegelijkertijd
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |