abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2807388
Na het onverwachte succes van Het Grote "Ik zoek een nummer"-topic, de toch wat tegenvallende Het grote "Ik zoek een nummer" topic deel 2, de kaskraker Het grote "Ik zoek een nummer" topic deel 3 en het artistieke hoogtepunt Het grote "Ik zoek een nummer" topic deel 4 is er nu deel 5. Plaats en gij zult vinden!
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_2807418
ik zoek mijn broer, nummer 5

Sesamstraat, na mean?

pi_2807429
Dat liedje wat in die nieuwe landrover reclame zit, weet iemand hoe dat heet?

thnx

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 14 januari 2002 @ 00:38:13 #4
19559 l-m0
zo lief als....
pi_2807671
het is een nummer dat ik al heel lang in me hjoofd heb.....gaat zo " Would i cry for u babay, would i cry for u.." is van de jaren 80 of zeventig.....maar weet nog steeds niet van wie, en kan hem oook niet downloaden dus!!!

wie helpt!!!

who's ur daddy?
  maandag 14 januari 2002 @ 00:38:52 #5
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2807681
Nummer 5 alweer.. dat wordt aanpassen geblazen!
  maandag 14 januari 2002 @ 00:41:07 #6
13973 ranja
image means nothing
pi_2807709
quote:
Op maandag 14 januari 2002 00:38 schreef l-m0 het volgende:
het is een nummer dat ik al heel lang in me hjoofd heb.....gaat zo " Would i cry for u babay, would i cry for u.." is van de jaren 80 of zeventig.....maar weet nog steeds niet van wie, en kan hem oook niet downloaden dus!!!

wie helpt!!!

Bedoel je toevallig 'Would I lie to you' van Charles and Eddie?
  maandag 14 januari 2002 @ 00:42:17 #7
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2807721
Voor reclamemuziekvragen e.d. kun je overgens hier terecht: Het 'Welk-muziekje-zit-in-deze-reclame?'-topic
pi_2807809
quote:
Op maandag 14 januari 2002 00:41 schreef ranja het volgende:

[..]

Of Eurythmics
  Moderator maandag 14 januari 2002 @ 01:23:16 #9
18653 crew  D.
pi_2808081
quote:
Op maandag 14 januari 2002 00:41 schreef ranja het volgende:

[..]

da's jaren 90
pi_2808096
Maar het is hem wel vermoed ik.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  maandag 14 januari 2002 @ 02:29:32 #11
19559 l-m0
zo lief als....
pi_2808392
starting download : NOW

hopen dat deze het is dank allen alvast

[edit] 2:32 HET IS HEM!!! w0w000..na jaren in me hoofd te hebben gehad eindelijk heb ik hem [/edit]

dank u

who's ur daddy?
  maandag 14 januari 2002 @ 10:13:42 #12
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_2809055
Ok, ik ben opzoek naar een hardcore/gabber ( tegenwoordig zal men it terror noemen)achtig nummer van Laibach. Het heet waarschijnlijk: "War ( what is it good for )". Alleen kan ik deze uitvoering van "War" nergens vinden. Wie weet wie deze terrormix heeft gemaakt?
bencramerben zaxxon carqula
  maandag 14 januari 2002 @ 10:15:12 #13
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_2809063
En ik ben opzoek naar een nummer waar de songtekst: "ik hou van jou en jij houd me vast" of "Jij houd van mij en ik houd je vast" inzit. Wie o Wie?
  maandag 14 januari 2002 @ 10:16:22 #14
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_2809071
Ik zoek een nummer wat al redelijk lang gedraaid wordt in R&B-tenten. Het is een Franse song en je hoort de hele tijd een eenvoudig deuntje van een piano erdoorheen.
Aangezien mijn frans miserabel is kan ik je niet zeggen hoe de tekst gaat. Iemand dacht dat de band Bouga heet, maar is niet zeker.
Iemand anders die het weet ?

ps dit nummer staat/stond niet in de top 100 ofzo

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_2809496
ff copy/peest van deel4 van mijn vraag

Hoe heet dit nummer:

http://www.xs4all.nl/~glorix/lekkernummer.mp3

Het is niet Green Velvet met Lalaland want die wordt er gewoon ingemixt.

maandag 14 januari 2002 @ 11:22:39 #16
20969 Jozi
...turns the tables.
pi_2809535
ik zoek een dikke trance remix die in de trancezalen van discotheken wordt gedraait, ik ben er a; n tijd naar opzoek. ik heb al vele remix versies gehad met de titel billy jean, maar ze zijn t allemaal niet... dus hij heet waarschijnlijk anders.
dus wie weet titel en uitvoerende van de trance remix van t nr Billy Jean - Michael Jackson
....... Just [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20969]Jozi[/url].....
  maandag 14 januari 2002 @ 11:30:34 #17
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_2809589
quote:
Op maandag 14 januari 2002 10:15 schreef bencramerben11 het volgende:
En ik ben opzoek naar een nummer waar de songtekst: "ik hou van jou en jij houd me vast" of "Jij houd van mij en ik houd je vast" inzit. Wie o Wie?
'Thuis ben' van Hans de Booij.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 14 januari 2002 @ 12:02:05 #18
16148 bencramerben11
What t' hell r' you
pi_2809869
Verrek inderdaad! Hans de Booy, BEDANKT

En ik ben opzoek naar een nummer dat waarschijnlijk de titel draagt: " i was still an old boiler". Het is een plaat met een serie-tune-achtig ritme, en er komen trompetten/saxofonen in voor. Het verhaal dat niet wordt gezongen, maar dat wordt verteld. Gaat over een vrouw (de vrouw verteld over haarzelf), die na een avondje stappen wordt meegenomen naar het huis van haar first-date en daar door hem wordt aangerand. Erg sterk gemaakt nummer en zeer indrukwekkend, dramatisch gesproken/gebracht door de mevrouw in kwestie. Wie heeft enig idee? Ik heb het uit een uitzending van Forza-Radio, van de Avro, van een paar jaar geleden. (maar helaas de voormalige DJ "paul van der Vlist, beantwoord mn emails niet.

pi_2809880
Met moeite,
Al een aantal keer heb ik naar televisie programma's geemaild voor zover dat kon over gebruikte muziek. Tot nu toe geen succes. Een beetje laat, maar het volgende: Een aflevering van 'De ontdekking' bij de VARA over helicopters. Welke muziek werd daarbij gebruikt? De aflevering is al enige tijd geleden uitgezonden. Iemand?

Is er misschien een site waar dit soort dingen bijgehouden word naast dit forum dan?

pi_2809969
quote:
Op maandag 14 januari 2002 12:03 schreef aarDsEngel het volgende:
Met moeite,
Al een aantal keer heb ik naar televisie programma's geemaild voor zover dat kon over gebruikte muziek. Tot nu toe geen succes. Een beetje laat, maar het volgende: Een aflevering van 'De ontdekking' bij de VARA over helicopters. Welke muziek werd daarbij gebruikt? De aflevering is al enige tijd geleden uitgezonden. Iemand?

Is er misschien een site waar dit soort dingen bijgehouden word naast dit forum dan?

De betreffende uitzending is trouwens hier te bekijken: http://www.omroep.nl/vara/ontdekking/

Edit: Dat zijn nogal wat muziekjes, welke bedoel je?

pi_2810017
quote:
Op maandag 14 januari 2002 12:14 schreef Meril het volgende:

[..]

De betreffende uitzending is trouwens hier te bekijken: http://www.omroep.nl/vara/ontdekking/

Klopt alleen heb ik ze al eens om de muziek gevraagd en geen antwoord ontvangen helaas.
pi_2810070
Het klinkt als Squarepusher btw.
pi_2810155
quote:
Op maandag 14 januari 2002 12:26 schreef Meril het volgende:
Het klinkt als Squarepusher btw.
Thanx, ik zalt even opzoeken. Die site overigens is met mijn modemverbinding lastig te bekijken. De video dingetjes dan.
pi_2810252
quote:
Op maandag 14 januari 2002 11:22 schreef Jozi het volgende:
ik zoek een dikke trance remix die in de trancezalen van discotheken wordt gedraait, ik ben er a; n tijd naar opzoek. ik heb al vele remix versies gehad met de titel billy jean, maar ze zijn t allemaal niet... dus hij heet waarschijnlijk anders.
dus wie weet titel en uitvoerende van de trance remix van t nr Billy Jean - Michael Jackson
Weet je het zeker dat het trance is? Ik hoor 't namelijk ook gewoon in normale disco's waar ze techno draaien.
Alleen het enige wat je niet hoort in het nummer is de vocal van Michael (toch?). Het stond eerst in een dancechart als Michael Jackson - Billy Jean's.
pi_2811603
Herkent iemand dit:
quote:
Each night when i go to bed i pray..
take me with you tonight..

Was tussen de middag op de radio, ben al flink aan het googlen geslagen maar ik kan het niet vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')