Ik hoorde trouwens gisteren dat het momenteel uitverkocht is...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:25 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
dankje
maarja ik zal tegen mams zeggen dat ze idd het boek maar moet kopen, als het maar 13 euro kost
ow misschien dat ze daarom kopietjes gebruiktquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoorde trouwens gisteren dat het momenteel uitverkocht is...
dat lijkt me niet echt OK, zo snel\schijnt ook dat je niet meer dan 2 kg per maand moet afvallenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:33 schreef linda856763 het volgende:
dinsdag begonnen, en nu al 1.3 kilo kwijt
Dat is heel erg afhankelijk van een aantal factoren. Ten eerste verlies je in het begin veel vocht, en hoe zwaarder je bent, hoe meer je afvalt. In mijn eerste week SB viel ik geloof ik 4,nogwat kilo af, allemaal vocht. Ik moet ongeveer 40 kilo (jaja, erg veel) afvallen en bij mij gaat het in het begin ook altijd erg hard.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:21 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
dat lijkt me niet echt OK, zo snel\schijnt ook dat je niet meer dan 2 kg per maand moet afvallen
hoe sneller je afvalt, hoe sneller het er weer aan komt, zoiets
Nou, bij mij zijn het nog wat zwangerschapskilo's dus daar zullen ook wel andere regels voor gelden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:21 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
dat lijkt me niet echt OK, zo snel\schijnt ook dat je niet meer dan 2 kg per maand moet afvallen
hoe sneller je afvalt, hoe sneller het er weer aan komt, zoiets
Nou, dan schrijf je er toch ook lekker een boek over wordt je ook rijkquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:38 schreef squirtalot22ml het volgende:
mijn moeder doet hier ook aan maar ik vind het maar onzin want het enige wat ze zegt is dat je gezonder en minder moet eten nou dat kon ik zelf ook wel verzinnen
Het was ook meer als grapje bedoelt hequote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:55 schreef squirtalot22ml het volgende:
nee want nu heeft sonja bakker het ook al gedaan en kopen ze de mijne niet meer
tuurlijk, het is inderdaad niks bijzondersquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:38 schreef squirtalot22ml het volgende:
mijn moeder doet hier ook aan maar ik vind het maar onzin want het enige wat ze zegt is dat je gezonder en minder moet eten nou dat kon ik zelf ook wel verzinnen
Gezellig! Hoe meer mensen, hoe leukerquote:Op zondag 7 januari 2007 00:19 schreef MissJ het volgende:
Hi,
ik kom hier gezellig meepraten als dat goed is![]()
Ik ga maandag met SB beginnen (met haar nieuwste boek)!
Heb al eerder haar boek (het eerste) gevolgd en ben toen 7 kilo afgevallen.
wil nu nog ongeveer 8 a 10 kilo afvallen.
Ik heb echt zin om te beginnen![]()
De vorige keer ging het bij mij juist niet snel hoor...quote:Op zondag 7 januari 2007 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, kom op Caro! Je kunt het vast wel weer!
Mijn klikje is geloof ik wel gekomen in combi met een aantal andere dingen. En de 1,3 kilo van Linda is voor mij puur lokaas! Dat wil ik ook!
Ja, die 1,3 kilo heb ik ook als lokaas. Hoewel ik hier nu met kaas zitquote:Op zondag 7 januari 2007 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, kom op Caro! Je kunt het vast wel weer!
Mijn klikje is geloof ik wel gekomen in combi met een aantal andere dingen. En de 1,3 kilo van Linda is voor mij puur lokaas! Dat wil ik ook!
Nou, dan heb je mórgen iig geen hongerquote:Op zondag 7 januari 2007 21:55 schreef Brighteyes het volgende:
Wij zijn vanavond uit eten geweest en ik sta nu op klappen!![]()
8 lijnweken en 3 of 4 op gewicht blijf wekenquote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef CarOnline het volgende:
Boek 2 was toch meer voor de nazorg zeg maar?
quote:Op maandag 8 januari 2007 16:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
8 lijnweken en 3 of 4 op gewicht blijf weken
hmm ... interessant... vooral als je veel meer mag!
Die 29 is je BMI?quote:Op maandag 8 januari 2007 16:45 schreef linda856763 het volgende:
Maar ik wil niet meer mogen eigenlijk, ik vind dit eigenlijk wel genoeg... bijna altijd meestal dan
Linda (1m68) (29 (is dit leeftijd?) was 67,0 kg, weegt nu 64.6 kg en wil graag 60 kg wegen -2,4
Nou ja, ik woog eigenlijk 77 kilo, maar dat was incl kind.
Ik lach me rot om mensen die niet eens weten dat het "lachen" is en niet "laggen"quote:Op maandag 8 januari 2007 18:01 schreef huupia het volgende:
ik lag me rot om al die sonja bakker dieeters. lekker crashesn.
Ik zou zeggen, blijf lekker 'laggen'quote:Op maandag 8 januari 2007 18:01 schreef huupia het volgende:
ik lag me rot om al die sonja bakker dieeters. lekker crashesn.
bij mij in de buurt ook van die mensen die denken dat je met een dieet alleen veel afvalt, voorderest zitten ze op hun luie reet
ben nu ook bezig op mijn eigen manier wat ik al een paar keer de laatste jaren heb gedaan.
hel dag water drinken, en normaal eten . op zondag lekker snacken , veel bunkeren anders krijg je een langzame stofwisseling
5 a 6 keer per week naar de sportschool fitnessen. lekker zweten op de crosstrainer
opbouw training : 1e week 10 minuten volgende dag 11 minuten enzevoort
2e week 11 minuten volgende dag 12
net zo lang totdat je niet meer verder kunt
plus elke dag een spiergroep trainen voor je versterking , ook per week uitbouwen
ik was op 2 januari 98 kg bij 1.78 ( best wel pittig (maar ik train al jaren, dus er zit ook een hoop spieren bij)
zaterdag was ik al 96 kg . vandaag 97 kg (komt door het weekend), maar dat is niet erg want mijn doelstelling voor de eerste 5 weken is 1kg per week tot 93 kg
daarna 4 weken 0,75 kg tot de 90 kg
daarna zo lang mogelijk een halve kg per week tot 82 a 85 kg
Nee, da's mijn leeftijd. Ik wist niet zeker wat het getal betekende, dus ik heb mijn leeftijd maar ingevuld. BMI is uhh, even rekenen....22.89. Ik weet, dat is prima enzo, maar ik ben al jaren iets lichter, bunkerend en snoepend en wel, en nu blijven er een paar zwangerschapskilo's hangen, en die zorgen er voor dat ik nog niet al mijn broeken pas. Dus ik wil gewoon mijn gewicht van voor de zwangerschap terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |