Mirriquote:Op zondag 17 december 2006 20:18 schreef Mirri het volgende:
Eigenlijk wil ik heel graag nog iets kwijt over gisteravond, maar ik zou waarschijnlijk uitgelachen worden als ik dit vertel, maar hier geeft dat niet.![]()
Ireen Wust moest gisteravond 2 afstanden schaatsen, en na de 1500 ging ze natuurlijk terug naar haar hotel. Ik miste haar gewoon toen ze wegging. En toen om 23:00 uur wijzelf weggingen in de auto, moesten we 2 uur rijden naar mijn huis. (Ik ben dol op 's nachts auto rijden met de radio aan, er is niets romantischer dan dat) en terwijl ik zo uit het raam zat te staren naar de verlichte steden en gebouwen en voorbijrazende auto's, zat ik de hele tijd mijn gesprek met Ireen te analyseren. Zo van: ik had mijn naam moeten zeggen, en dan dit en dat en dan had het waarschijnlijk zo gelopen en dan zou ze me nooit meer vergeten etc etc. Echt sneu van mij eigenlijk...
En zo'n autorit 's nachts maakt het allemaal nog veel dramatischer na zo'n avond...dan KUN je het niet meer van een luchtige kant bekijken. Maar ik merk dus dat ik Ireen eigenlijk best leuk vind, maar zou ze ook op meisjes vallen?
![]()
als ik haar spreek ga ik natuurlijk vissenquote:Op maandag 18 december 2006 15:22 schreef Mirri het volgende:
Graag gedaan hoor, zou jij dan aan Ireen willen vragen of ze toevallig op meisjes valt?![]()
Dat gedoe rond Jan Smit was nergens voor nodig, ze vindt alleen zijn muziek leuk. Ik vind niet dat het gelijk betekent dat ze ook op jongens valt.quote:Op maandag 18 december 2006 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik haar spreek ga ik natuurlijk vissen
Maar na al die ophef rond Jan Smit gedurende de spelen heb ik iig wel het idee dat ze minimaal ook op mannen valt anders was dat via de roddelpers wel in het nieuws gekomen
ze valt gewoon op mannen, punt!quote:Op maandag 18 december 2006 16:55 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat gedoe rond Jan Smit was nergens voor nodig, ze vindt alleen zijn muziek leuk. Ik vind niet dat het gelijk betekent dat ze ook op jongens valt.![]()
Er was echt niets gaande tussen die 2, dat was wel duidelijk bij die ene aflevering gewoon Jan Smit waar het ging over Ireen..![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 16:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze valt gewoon op mannen, punt!
Ga aanstaand weekend naar Thialf en spreek haar! Het NK Allround is..je moet wel 's ochtends vroeg gaan, dan heeft ze de tijd. Je kan misschien zelfs beter deze week een keer gaan, want nu zijn ze natuurlijk in Thialf aan het trainen elke dag...ik zou vrijdagavond gaan, dan zijn ze er zeker weten!quote:Op maandag 18 december 2006 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik haar spreek ga ik natuurlijk vissen
ik ben onweerstaanbaarquote:Op maandag 18 december 2006 17:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet!
En trouwens, denk jij dat je kans maakt als ze idd alleen op mannen valt?![]()
quote:HEERENVEEN (ANP) - Erben Wennemars doet komend weekeinde in Heerenveen mee aan de Nederlandse kampioenschappen allround. De schaatsbond KNSB heeft dit woensdag bekendgemaakt.
De sprinter van TVM ziet voor zichzelf goede kansen zich te kwalificeren voor de wereldtitelstrijd allround die begin februari eveneens in Heerenveen op het programma staat. Zijn wens om aan de NK mee te doen wordt ingegeven door zijn sterke optreden in het voorseizoen. Wennemars en zijn coach Gerard Kemkers zijn van mening dat hij is gegroeid op de lange afstanden.
De niet geplaatste Wennemars heeft daarom een verzoek gedaan op de NK te mogen starten. De sectie van de langebaan van de KNSB heeft dit gehonoreerd en heeft gebruik gemaakt van haar recht Wennemars aan te wijzen voor de nationale titelstrijd.
wat superleukquote:
Waar??quote:Op woensdag 20 december 2006 19:11 schreef rubbereend het volgende:
Klassen is alweer lekker aan het schaatsen![]()
*kranten doorzoeken gaat.quote:
klein stukje over haar rentree.quote:
pagina 11 van sportwereldquote:Waar kan ik het lezen?
Bronquote:Olympisch kampioen Bob de Jong heeft
toch een geldschieter gevonden.Voor de
komende 1,5 seizoen is zorgverzekeraar
Univé de geldschieter van de winnaar
van de olympische 10 km in Turijn.
Ondanks zijn gouden optreden bij de
Winterspelen in februari kreeg De Jong
geen nieuw contract bij Team Telfort.
"Tot vandaag was ik amateur.Nu ben ik
weer professional",zo sprak De Jong
lachend.
Morgen krijg ik m..quote:Op woensdag 20 december 2006 19:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
klein stukje over haar rentree.
[..]
pagina 11 van sportwereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |