Dat is waar, maar als ze net als Sablikova gaat trainen op de korte afstanden, kan ze wel een serieuze bedreiging gaan vormen.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:08 schreef Remzz het volgende:
Ja Hughes verliest gewoon veel en veel te veel op de 500 meter. Haar 5000 was dan wel fantastisch als je ook naar de tijden van de anderen kijkt
Nou dat weet ik niet hoor, misschien is het net wel zo als Gretha Smit dat het er gewoon niet inzit met de spint. Smit zal ook nooit onder de 42 seconden kunnen schaatsen wat ze ook traint.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:10 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als ze net als Sablikova gaat trainen op de korte afstanden, kan ze wel een serieuze bedreiging gaan vormen.
Maar Hughes is meer voor het WK afstanden inderdaad...
Wel heel knap dat het Sablikova dan wel luktquote:Op maandag 15 januari 2007 19:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet hoor, misschien is het net wel zo als Gretha Smit dat het er gewoon niet inzit met de spint. Smit zal ook nooit onder de 42 seconden kunnen schaatsen wat ze ook traint.
Dat zou het idd ook kunnen zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 19:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Wel heel knap dat het Sablikova dan wel lukt![]()
Misschien speelt leeftijd ook een rol. Kramer en Wust hebben zich ook enorm verbeterd op de korte afstanden, maar Verheijen en Groenewold en Smit lukken dat niet meer. En Hughes is dan al 30...
Mij ook, want ze heeft dit jaar nog geen PR gereden op die afstanden. Maar ze zat er wel dicht bij in de buurt.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Dat zou het idd ook kunnen zijn. Maar ik vond het ook heel bijzonder dat Sablikova zo sterk reed op de 500 en 1500 meter.
Die zijn een week later. Misschien denkt hij 't wel te kunnen combineren.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:12 schreef wimderon het volgende:
Dus de Aziaten doen ook niet mee bij de World cup in Heerenveen? En waarom doet bijvoorbeeld Kyou-Hyuk wel mee aan het WK sprint en Kang-Seok niet? Of doet Kyou-Hyuk niet mee aan de Aziatische Spelen?
Ja dat lees ik ook dat die een week later zijn, staat zelfs op de pagina waar ik naar linktequote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:29 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die zijn een week later. Misschien denkt hij 't wel te kunnen combineren.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:17 schreef Mirri het volgende:
Als hem dat lukt, momenteel geef ik Kang Seok of Kyou Hyuk Lee (ik hou die 2 niet uit elkaar) de beste kansen om het wereldrecord op de 500 m te verbeteren..![]()
Ben je een Kato fan Milalaa?![]()
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 17:45 schreef IJsVogel het volgende:
Maar wel in salt lake voor een 34 laag
Kyou doet al jaren mee, Kang is betrekkelijk nieuw.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:17 schreef Mirri het volgende:
Als hem dat lukt, momenteel geef ik Kang Seok of Kyou Hyuk Lee (ik hou die 2 niet uit elkaar)
Ik ook.quote:
Valt best mee. Er ontbreken bij zowel de mannen als de vrouwen maar 2.quote:als er tenminste nog wel aziaten meedoen anders is het ook zo'n best of the rest idee.
Vlak Simionato ook niet uit.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:33 schreef komrad het volgende:
mooi zo, ik vrees alleen dat het niet echt spannend gaat worden
Ik verwacht in Friesinger en Kyu-Hyuk Lee wel de grote winnaars genoemd te hebben
edit: Klassen is natuurlijk wel een dark horse ivm de vraagtekens over hoe ze er atm voor staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |