nog niet, de stapel kranten is vandaag weer terug gekeerd in huis, zal dadelijk kijkenquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:49 schreef Mirri het volgende:
Rubbereend, heb je het bericht over Cindy nog opgespeurd?
bij zo'n worldcup hoef je je geen zorgen te maken, kun je altijd nog kaartjes op de dag zelf kopen. Was laatst bij de worldcup alle afstanden ook, dus bij de sprint dan zekerquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:12 schreef Mirri het volgende:
Hoe, waar, wanneer kun je kijken wie er komen met de wereldbeker 27/28 januari in Thialf? Als CK komt, moet ik nog even gauw wat kaartjes bestellen!
Rubbereend, als je niet gaat vertellen wat er in dat artikel stond, wil je dan op zn minst vertellen wat haar tijd was op die 1000? Ik kan het nergens vinden op internet, anders had ik dat al gedaan.
das fantastischquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
bij zo'n worldcup hoef je je geen zorgen te maken, kun je altijd nog kaartjes op de dag zelf kopen. Was laatst bij de worldcup alle afstanden ook, dus bij de sprint dan zeker![]()
quote:In the women's 1,000, Klassen who returned to competition on Thursday, notched her first victory this season in 1:14.99 with Kristina Groves of Ottawa second in 1:15.10 and Shannon Rempel of Winnipeg third in 1:15.99.
Misschien rijdt ze minder goed op buitenijs...quote:Op zondag 7 januari 2007 18:56 schreef sturky100 het volgende:
mirri, rubberen eend:
Is er iets met Ireen? In collalbo 1.5 seconden achter Friesinger op de 500 meter en maar 0,1 seconde vóór anschutz op de 1000. Hopelijk had ze een zware training achter de rug en is ze niet ziek(geweest). Dan krijgt snoeks toch gelijk![]()
Laat het aub niet het geval zijn!![]()
http://www.arenaritten.it(...)f816af3149109e1c.pdf
Qua?quote:
dat ze overbelast raakt. Quotes snoeks: ''ga maar lekker zo door meissie'' tijdens een overbeladen weekend van wust en ''wil je niet te veel?'', en zo zijn er veel opmerkingen in die trant die hij plaatste tijdens zijn commentaren.quote:
ik denk dat dat allemaal wel meevalt. Ik vind het lastig oordelen over een wedstrijd op buitenijs waar de omstandigheden me onbekend van zijn.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:43 schreef sturky100 het volgende:
[..]
dat ze overbelast raakt.Quotes snoeks: ''ga maar lekker zo door meissie'' tijdens een overbeladen weekend van wust'' en ''wil je niet te veel?'', en zo zijn er veel opmerkingen in die trant die hij plaatste tijdens zijn commentaren.
laat ik nou gedacht hebben dat ze op een buitenbaan juist beter is? Ook dacht ik dat ze op een hooglandbaan minder tot haar echt komt dan op een laaglandbaan.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:31 schreef rubbereend het volgende:
Buitenijs ligt haar minder en ze komt net weer uit een periode hard trainen volgens mij.
Ik denk dat ie gaat winnen, volgende week, zelfs met een tegenvallende 1500. Ik hoop echter dat ie op die afstand nu een keer kort achter fabrice eindigt. Maar, toegegeven, dan wordt het toernooi minder spannend.quote:Op zondag 7 januari 2007 19:19 schreef BVO het volgende:
Kramer wel weer goed.
wat staan de tijden van Kramer en Verheijen op de 5 en de 10 daar schitterend tussenquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:54 schreef After_Forever het volgende:
alle deelnemers van het EK zijn bekend:
Dames: http://www.knsb.nl/live-2(...)rslist-Ladies_NL.pdf
Heren: http://www.knsb.nl/live-2(...)itorslist-Men_NL.pdf
![]()
Jammer, maar volgens mij was het al bekend ofzo...volgens de mensen hier dan...quote:Op woensdag 10 januari 2007 19:01 schreef rubbereend het volgende:
nou sorry Mirri maar ik kan de krant echt niet meer vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |