Let us hear.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:43 schreef cerror het volgende:
Zo, de track voor de demo is klaar. Denk ik.
Now that's different..quote:
Do tell!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef cerror het volgende:
Ik hoor al iets wat ik wil veranderen.
Verveel je je ofzeau?quote:
Jup.quote:
Ik heb de verbeteringen aangebracht iig. En zo klinkt ie beter.quote:
Koeliejoelie..quote:
Zware baslijnen en Heroes-referenties. Puikend.quote:
Sla 'm!quote:Op donderdag 7 december 2006 00:31 schreef cerror het volgende:
Ik wacht op de goedkeuring van de coder van de demo maar hij reageert maar niet!
Sorry. Puberaal gebagger vind ik niet grappig.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:41 schreef mcDavid het volgende:
Ligt het aan mij of is dit topic supergrappig!!!
Mijn eerste reactie op de TT was: Slingers en ballen eraan hangen..quote:Op donderdag 7 december 2006 01:41 schreef mcDavid het volgende:
Ligt het aan mij of is dit topic supergrappig!!!
Misschien is het wel de beste tip tot nu toe!quote:Op donderdag 7 december 2006 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie op de TT was: Slingers en ballen eraan hangen..
Maar daar bleek het niet over te gaan.
Of het góed te leren..quote:Op donderdag 7 december 2006 01:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Misschien is het wel de beste tip tot nu toe!
Gelukkig is er niemand zo verstandig te melden dat het misschien een idee is om dan níét te beffen
quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:45 schreef ryangozer het volgende:
Hoe kan ik het beffen leuker maken voor me vriendin? ze vind het saai![]()
Dat ik voetbal kijken saai vind betekent ook niet dat ajax (of welke willekeurige club dan ook) er niets van bakt!quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 02:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat ik voetbal kijken saai vind betekent ook niet dat ajax (of welke willekeurige club dan ook) er niets van bakt!
Het kán...quote:Op donderdag 7 december 2006 02:23 schreef mcDavid het volgende:
Ik bedoel: misschien vindt ze beffen in het algemeen wel gewoon geen fuck let op woordkeuze! aan!
Nou waar wacht je op?quote:Op donderdag 7 december 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Vond ik terug. Zoiets moet ik weer eens doen.
Geen zin.quote:
Geweldig. Wat een feest.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:19 schreef mcDavid het volgende:
Whoei ik had de lapo van gisternacht!
Hebben jullie al eens eerder geprobeerd. Been there done that.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Hebben jullie al eens eerder geprobeerd. Been there done that.
Was wel een goede trouwens.quote:
Iddquote:
Dat viel ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
Je zat tegen het plafond men![]()
![]()
Maar alsje een lager plafon had gehad, nou dan piepte je wel andersquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat viel ook wel weer mee.
Ik was wel even zo van wtfrofllollersomg....
Daar heb je me hond.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar alsje een lager plafon had gehad, nou dan piepte je wel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |