Ok!quote:
Wat gebeurt er?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:47 schreef cerror het volgende:
OMG! Heroes is zoooooo fuckin' spannend!
Nou, dat ga ik niet verklappen voor het geval je de serie nog eens wil zien.quote:
Ik zal het toch eens moeten downloaden..quote:Op woensdag 6 december 2006 00:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou, dat ga ik niet verklappen voor het geval je de serie nog eens wil zien.
Er zijn tot nu toe 11 episodes en je kunt gewoon niet stoppen met kijken.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal het toch eens moeten downloaden..
'K geloof dat we qua series wel dezelfde smaak hebben, dus ik ga me er maar eens aan wagen in de nabije toekomst.
Ben benieuwd..quote:Op woensdag 6 december 2006 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Er zijn tot nu toe 11 episodes en je kunt gewoon niet stoppen met kijken.
Moet ik wel zeggen dat ik x-men en wolverine comics heb verzameld als kind dus de interesse was bij mij gelijk al gewekt.
Ik weet niet hoeveel episodes er komen in 1 seizoen van dit, maar als seizoen 1 klaar is ga ik het op dvd branden.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben benieuwd..
Ik denk dat ik m'n vakantie daar maar eens voor ga gebruiken.
Oeh..quote:Op woensdag 6 december 2006 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel episodes er komen in 1 seizoen van dit, maar als seizoen 1 klaar is ga ik het op dvd branden.
Ik ben er achter hoe ik wirklich ieder stukje beeldmateriaal op speelbare dvd krijg.
Is dit een formele waarschuwing?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh..Tof..
Mocht ik het tegen die tijd niet gezien hebben of er wild van ben weet ik je wel te vinden..![]()
Neh..quote:
www.geenstijl.nl ?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:20 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven iets wat op een website lijkt gemaakt!
In kladblok!
Je weet dat zoiets banwaardig is heu?quote:
Waar staat dat?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Je weet dat zoiets banwaardig is heu?
Ach..... er was hoop.quote:
Daarnet in de toiletpot ook.quote:
Ik ben magisch, ik weet het.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:43 schreef Twisted_fok het volgende:
En weer één stap dichterbij om de wereld compleet neurotisch te maken. Met dank aan cerror.
-hvj-quote:Op woensdag 6 december 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
Ik haat mensen. Zo.
You lucky bastard.quote:
dat zal steinman wel wezen maar die is toch weggekickt dus veel plezier zal die lucky basterd hier niet van hebbenquote:Op woensdag 6 december 2006 02:26 schreef cerror het volgende:
[..]
You lucky bastard.
Wie is de ongelukkige wiens screens hier zo komen te staan?
Slierkjes.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:55 schreef Janetje het volgende:
Klontjes.
Dingetjes.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 december 2006 03:48 schreef cerror het volgende:
MSN zuigt en moet sterven.
Geen idee wat je brabbelt maar het zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:19 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga in 2007 consequenter TV kijken op de eerste date
en: Nu echt eens verliefd worden zolang men blijft aandringen!
en: op feestdagen vrienden imponeren na de sex.
Hij viert de feestdagen thuis blijkbaarquote:Op woensdag 6 december 2006 19:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee wat je brabbelt maar het zal wel goed zijn.
"sneller frituren op je eerste date"quote:
Ik moest ze opvallender bezoeken na de sex!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef Janetje het volgende:
gewoon voor de gein m'n ouders bezoeken als ik ongesteld ben"
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik moest ze opvallender bezoeken na de sex!
Zolang de frequentie waarmee ik seks heb niet omhoog gaat niet, inderdaadquote:Op woensdag 6 december 2006 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
in feite veranderd er niet veel ?
*opraapt.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:18 schreef Misstique het volgende:
Ik kom ff binnenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |