Bljif van mn hondje af !quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:19 schreef cerror het volgende:
DRIBBEL! ALS JE HET VRAAGT DOE HET DAN OOK NIET ZELF HOER!
Bedenk wel, dat is seks met c.quote:
Dank je bierpens.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:20 schreef Biogarde het volgende:
Centraal.
Kusje.quote:
Mag ik foto's maken?quote:
Verkeerde topic Frau.quote:
waar dan?quote:
Religie.quote:
Gieniakoloog.quote:
Digitale logopedie.quote:
Bier heb ik net op.quote:Op dinsdag 5 december 2006 01:54 schreef cerror het volgende:
Godverdomme bier en cecks.
Wanneer raakte jij ook alweer je internet kwijt?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:26 schreef killswitch het volgende:
ligt men internet er anderhalf uur uit loopt bef ineens als een tiet
edit:
ow wacht het loop al een half uur niet meer
GVD jullie doen het erom he
vanaf morgen ben ik tijdelijk internetloos (van net was gewoon een @sloom storing) maar pakket is onderweg en moet eind deze week binnenzijn en vanaf dan heb ik in men nieuwe (tijdelijke) onderkomen ook weer internet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Wanneer raakte jij ook alweer je internet kwijt?
Maar tot zolang zonder internets.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
vanaf morgen ben ik tijdelijk internetloos (van net was gewoon een @sloom storing) maar pakket is onderweg en moet eind deze week binnenzijn en vanaf dan heb ik in men nieuwe (tijdelijke) onderkomen ook weer internet.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:38 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar tot zolang zonder internets.
Hoe ga je Anne spreken e.d.?
Kan dat?quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:39 schreef killswitch het volgende:
[..]
wat dacht je van bellen, smsen, faxen of gewoon domweg in het echt spreken?
blikquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:41 schreef cerror het volgende:
En daar gaat blik nummer 5.
en konijntjes zonder staartjes in de rode blenderquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:59 schreef Janetje het volgende:
Konijntjes.
Met staartjes.
In de blauwe blender.
quote:Astrid | (tu) | says:
de wasmachien is kaduuk volgens mij
David says:
oei
David says:
en nu?
Astrid | (tu) | says:
ja klote
Astrid | (tu) | says:
Astrid | (tu) | says:
het lichtje gaat niet aan ren de wasmachine dsu niet
David says:
zit de stekker erin?
Astrid | (tu) | says:
das een goede
Astrid | (tu) | says:
We zullen je missen!quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:37 schreef killswitch het volgende:
oke ik ben verhuizen, heb binnen een week weer internet dus tot dan lieverds![]()
Een soort van wortel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:01 schreef mcDavid het volgende:
wat is een pastinaak?
Dag..quote:Op dinsdag 5 december 2006 13:37 schreef killswitch het volgende:
oke ik ben verhuizen, heb binnen een week weer internet dus tot dan lieverds![]()
Tof, die heb ik ook.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:44 schreef Mokster het volgende:
Die was voor mijn denkbeeldige gesprekspartner bedoeld.
Je stalkende huisgenoot wel.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja verzin maar snel een smoesjeniemand vindt me lief
Ik vreet alleen chocoladeletters "Q".quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:48 schreef mcDavid het volgende:
[TK] Chocoladeletter D (opbrengst voor het goede doel)
Mooi.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:58 schreef Mokster het volgende:
Maar de hint is duidelijk hoor!
Stel je niet zo aan joh.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:01 schreef Mokster het volgende:
Zeikwijf.
Is het weer die tijd van de maand?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:01 schreef Mokster het volgende:
Zeikwijf.
Dat maak ik zelf nog wel uit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:02 schreef Janetje het volgende:
Stel je niet zo aan joh.
Kopje chocolademelk en een warme kruik hebben?quote:
Ja. En slagroom. En rum. En een massage. En mijn posts terug.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:05 schreef Janetje het volgende:
Kopje chocolademelk en een warme kruik hebben?
Die posts zijn in vergetelheid geraken..quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:07 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ja. En slagroom. En rum. En een massage. En mijn posts terug.
Kom op stelletje schrale hanen! Je krijgt er een gesigneerde foto bij!quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:48 schreef mcDavid het volgende:
[TK] Chocoladeletter D (opbrengst voor het goede doel)
Flikker op.quote:Op dinsdag 5 december 2006 21:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kom op stelletje schrale hanen! Je krijgt er een gesigneerde foto bij!
Kusje d'r op. En nou niet stiekem krasje lezen.quote:
En wat kreeg je?quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:24 schreef Janetje het volgende:
Zo, rare cadeautjes uitgepakt en wijn gedronken.
quote:
Lieke had jou?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nou...
Een chocoladeletter..
Zo'n prinsessentasje met glitterhaarclipjes
Een busje sneeuw
Een magnetisch kinderdartbordje
Een geurbeertje voor in de auto..
14.gif
Jaja.. hoogstaand, hoogstaand.
Jup, ze had mij.. Daar kreeg ik trouwens ook nog een boekje met taartrecepten van en een haarmaskertje..quote:
Tof, doe ze de groeten trouwens.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup, ze had mij.. Daar kreeg ik trouwens ook nog een boekje met taartrecepten van en een haarmaskertje..![]()
Verder hadden we allemaal een hele zooi lompe en domme dingen gekocht.. stuk of 20 dingen in totaal![]()
Toen hebben we erom gedobbeld onder het genot van een fles wijn.
Komt goed..quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Tof, doe ze de groeten trouwens.
En bij de weg. nu al klaar?
Samen snot uitwisselen?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Mag ik jullie besmetten? Gedeelde snot is halve snot, dat idee.
Och, ik ben er net weer vanaf. Dus welja.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:16 schreef Twisted_fok het volgende:
Mag ik jullie besmetten? Gedeelde snot is halve snot, dat idee.
De hoeveelheid snot zal dan niet verminderen, maar dat mag de pret niet drukken. Met jou altijd schat!quote:
Jullie gaan naar D.R. dus dit is wel het minste wat jullie wel met me kunnen delen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, ik ben er net weer vanaf. Dus welja.
Geyl.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:20 schreef Twisted_fok het volgende:
De hoeveelheid snot zal dan niet verminderen, maar dat mag de pret niet drukken. Met jou altijd schat!
Bier. Tof. Danku!quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:29 schreef Janetje het volgende:
Ik zal dit jaar eens niet beginnen
met een van die standaard openingszinnen.
Ik geef wat knuffels en doe wat nog kleffers,
ik deel bier uit van de sint, aan die vriendelijke BeFfers.
Als jij nou dat tweede aanlevert.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:41 schreef cerror het volgende:
Dikke tetten.
Potten bier.
Slap geleuter.
Vind je hier.
Ben Sinterklaas niet.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Als jij nou dat tweede aanlevert.
Ik ook niet.. ook zwarte piet niet.quote:
Ik zéi je nog dat je die tweede voor mij moest bewarenquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:46 schreef Mokster het volgende:
Mijn bij mijn emo-bui behorende vreetkick manifesteert zich nu in misselijkheid.
Ok!quote:
Wat gebeurt er?quote:Op woensdag 6 december 2006 00:47 schreef cerror het volgende:
OMG! Heroes is zoooooo fuckin' spannend!
Nou, dat ga ik niet verklappen voor het geval je de serie nog eens wil zien.quote:
Ik zal het toch eens moeten downloaden..quote:Op woensdag 6 december 2006 00:50 schreef cerror het volgende:
[..]
Nou, dat ga ik niet verklappen voor het geval je de serie nog eens wil zien.
Er zijn tot nu toe 11 episodes en je kunt gewoon niet stoppen met kijken.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal het toch eens moeten downloaden..
'K geloof dat we qua series wel dezelfde smaak hebben, dus ik ga me er maar eens aan wagen in de nabije toekomst.
Ben benieuwd..quote:Op woensdag 6 december 2006 00:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Er zijn tot nu toe 11 episodes en je kunt gewoon niet stoppen met kijken.
Moet ik wel zeggen dat ik x-men en wolverine comics heb verzameld als kind dus de interesse was bij mij gelijk al gewekt.
Ik weet niet hoeveel episodes er komen in 1 seizoen van dit, maar als seizoen 1 klaar is ga ik het op dvd branden.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:58 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ben benieuwd..
Ik denk dat ik m'n vakantie daar maar eens voor ga gebruiken.
Oeh..quote:Op woensdag 6 december 2006 01:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel episodes er komen in 1 seizoen van dit, maar als seizoen 1 klaar is ga ik het op dvd branden.
Ik ben er achter hoe ik wirklich ieder stukje beeldmateriaal op speelbare dvd krijg.
Is dit een formele waarschuwing?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:08 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh..Tof..
Mocht ik het tegen die tijd niet gezien hebben of er wild van ben weet ik je wel te vinden..![]()
Neh..quote:
www.geenstijl.nl ?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:20 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven iets wat op een website lijkt gemaakt!
In kladblok!
Je weet dat zoiets banwaardig is heu?quote:
Waar staat dat?quote:Op woensdag 6 december 2006 01:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Je weet dat zoiets banwaardig is heu?
Ach..... er was hoop.quote:
Daarnet in de toiletpot ook.quote:
Ik ben magisch, ik weet het.quote:Op woensdag 6 december 2006 01:43 schreef Twisted_fok het volgende:
En weer één stap dichterbij om de wereld compleet neurotisch te maken. Met dank aan cerror.
-hvj-quote:Op woensdag 6 december 2006 02:21 schreef cerror het volgende:
Ik haat mensen. Zo.
You lucky bastard.quote:
dat zal steinman wel wezen maar die is toch weggekickt dus veel plezier zal die lucky basterd hier niet van hebbenquote:Op woensdag 6 december 2006 02:26 schreef cerror het volgende:
[..]
You lucky bastard.
Wie is de ongelukkige wiens screens hier zo komen te staan?
Slierkjes.quote:Op woensdag 6 december 2006 02:55 schreef Janetje het volgende:
Klontjes.
Dingetjes.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 6 december 2006 03:48 schreef cerror het volgende:
MSN zuigt en moet sterven.
Geen idee wat je brabbelt maar het zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 6 december 2006 19:19 schreef mcDavid het volgende:
Ik ga in 2007 consequenter TV kijken op de eerste date
en: Nu echt eens verliefd worden zolang men blijft aandringen!
en: op feestdagen vrienden imponeren na de sex.
Hij viert de feestdagen thuis blijkbaarquote:Op woensdag 6 december 2006 19:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Geen idee wat je brabbelt maar het zal wel goed zijn.
"sneller frituren op je eerste date"quote:
Ik moest ze opvallender bezoeken na de sex!quote:Op woensdag 6 december 2006 20:14 schreef Janetje het volgende:
gewoon voor de gein m'n ouders bezoeken als ik ongesteld ben"
quote:Op woensdag 6 december 2006 20:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik moest ze opvallender bezoeken na de sex!
Zolang de frequentie waarmee ik seks heb niet omhoog gaat niet, inderdaadquote:Op woensdag 6 december 2006 20:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
in feite veranderd er niet veel ?
*opraapt.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:18 schreef Misstique het volgende:
Ik kom ff binnenvallen.
Let us hear.quote:Op woensdag 6 december 2006 21:43 schreef cerror het volgende:
Zo, de track voor de demo is klaar. Denk ik.
Now that's different..quote:
Do tell!quote:Op woensdag 6 december 2006 21:53 schreef cerror het volgende:
Ik hoor al iets wat ik wil veranderen.
Verveel je je ofzeau?quote:
Jup.quote:
Ik heb de verbeteringen aangebracht iig. En zo klinkt ie beter.quote:
Koeliejoelie..quote:
Zware baslijnen en Heroes-referenties. Puikend.quote:
Sla 'm!quote:Op donderdag 7 december 2006 00:31 schreef cerror het volgende:
Ik wacht op de goedkeuring van de coder van de demo maar hij reageert maar niet!
Sorry. Puberaal gebagger vind ik niet grappig.quote:Op donderdag 7 december 2006 01:41 schreef mcDavid het volgende:
Ligt het aan mij of is dit topic supergrappig!!!
Mijn eerste reactie op de TT was: Slingers en ballen eraan hangen..quote:Op donderdag 7 december 2006 01:41 schreef mcDavid het volgende:
Ligt het aan mij of is dit topic supergrappig!!!
Misschien is het wel de beste tip tot nu toe!quote:Op donderdag 7 december 2006 01:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie op de TT was: Slingers en ballen eraan hangen..
Maar daar bleek het niet over te gaan.
Of het góed te leren..quote:Op donderdag 7 december 2006 01:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Misschien is het wel de beste tip tot nu toe!
Gelukkig is er niemand zo verstandig te melden dat het misschien een idee is om dan níét te beffen
quote:
quote:Op woensdag 6 december 2006 21:45 schreef ryangozer het volgende:
Hoe kan ik het beffen leuker maken voor me vriendin? ze vind het saai![]()
Dat ik voetbal kijken saai vind betekent ook niet dat ajax (of welke willekeurige club dan ook) er niets van bakt!quote:
quote:Op donderdag 7 december 2006 02:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat ik voetbal kijken saai vind betekent ook niet dat ajax (of welke willekeurige club dan ook) er niets van bakt!
Het kán...quote:Op donderdag 7 december 2006 02:23 schreef mcDavid het volgende:
Ik bedoel: misschien vindt ze beffen in het algemeen wel gewoon geen fuck let op woordkeuze! aan!
Nou waar wacht je op?quote:Op donderdag 7 december 2006 02:31 schreef cerror het volgende:
[afbeelding]
Vond ik terug. Zoiets moet ik weer eens doen.
Geen zin.quote:
Geweldig. Wat een feest.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:19 schreef mcDavid het volgende:
Whoei ik had de lapo van gisternacht!
Hebben jullie al eens eerder geprobeerd. Been there done that.quote:
quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Hebben jullie al eens eerder geprobeerd. Been there done that.
Was wel een goede trouwens.quote:
Iddquote:
Dat viel ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Idd![]()
![]()
Je zat tegen het plafond men![]()
![]()
Maar alsje een lager plafon had gehad, nou dan piepte je wel andersquote:Op vrijdag 8 december 2006 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat viel ook wel weer mee.
Ik was wel even zo van wtfrofllollersomg....
Daar heb je me hond.quote:Op vrijdag 8 december 2006 01:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar alsje een lager plafon had gehad, nou dan piepte je wel anders
quote:Op vrijdag 8 december 2006 02:33 schreef fraubitch het volgende:
tvp
hmm?quote:
Van mora.quote:
ik eet tuc'squote:Op vrijdag 8 december 2006 02:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar ik heb nog knakworsten dat shceelt![]()
Dat was wel toevallig.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:08 schreef cerror het volgende:
Jezus mina zeg.
True. Nu de rest nog.quote:
Dat hebben we nimmer ontkend. Evenals we nimmer ontkend hebben dat er leven na de dood is.quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:08 schreef ehqo het volgende:
Hoe lang gaan jullie eigenlijk nog ontkennen dat BeF dood is?
quote:
Kroeg is goed.quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:09 schreef cerror het volgende:
Vanavond weer den kroeg in. Heersch.
Gelukkig maar..quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:22 schreef rompompom het volgende:
Mijn auto is gewoon rechtop gebleven J. Ik had niet zo'n last van het weer.
Oh die van mij ook!quote:Op vrijdag 8 december 2006 19:22 schreef rompompom het volgende:
Mijn auto is gewoon rechtop gebleven J. Ik had niet zo'n last van het weer.
Hup.. liggen jij..quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:58 schreef cerror het volgende:
Slapen is afjuhn@H
Met nadruk op "@".quote:Op zaterdag 9 december 2006 03:58 schreef cerror het volgende:
Slapen is afjuhn@H
Verbaast me niksquote:Op zaterdag 9 december 2006 12:57 schreef cerror het volgende:
Brak.
Mwah, op z'n tijd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 11:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Jij bent er zoéén die liever bovenop gaat?
Mwah het klinkt anders best aardig.quote:
Voor een jongen?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat kan best een positieve eigenschap zijn, op zijn tijd!
Mwah dat gebeurt sporadisch..quote:Op zondag 10 december 2006 03:45 schreef ehqo het volgende:
Iedereen laat af en toe een berichtje achter waar niemand wat mee doet. Dus is ook.
Ach dat heft ideren wel iensch.quote:Op zondag 10 december 2006 03:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik maak nog een typfout ook. Zo veel tijd om het voor te bereiden.
Joah het leeft nog..quote:Op zondag 10 december 2006 03:54 schreef ehqo het volgende:
Nu ik hier toch ben. Hoe staat het zo, met dat leven van je?
Puzzel zachtquote:Op zondag 10 december 2006 03:57 schreef ehqo het volgende:
Ik lees het antwoord morgen wel. Ik ga mezelf in slaap puzzelen.
Het leeft ook nog. Al is het wat lastig om mezelf in de wereld te draaien. Als in, ik weet niet wat ik wil beroepsmatig gezien. Afmaken waarmee ik begin en niets forceren. Ik word er vanzelf wel ingedraaid. Gok ik.quote:
quote:Op zondag 10 december 2006 14:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
zullen we er maar PeK van maken
pils en knaks![]()
mja waar vind je op dit tijdstip een modquote:Op zondag 10 december 2006 14:02 schreef Biogarde het volgende:
Nu nog een mod, die het wil aanpassen in de TT.
Zal ook wel de laatste zijn danquote:
Denk 't.quote:
We waren wel goed voor Neerlandsch Woordenschat.quote:Op zondag 10 december 2006 14:06 schreef Biogarde het volgende:
Het was leuk. Immers. Bier. Oke. Slapen. Doei. Nimmer. Ja. Zulks.
Of wat daar voor moet doorgaanquote:Op zondag 10 december 2006 14:06 schreef cerror het volgende:
Denk 't.
Iedereen heeft spontaan een sociaal leven schat ik.
spreek voor jezelfquote:Op zondag 10 december 2006 14:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Denk 't.
Ok. Ik heb een sociaal leven.quote:
Leugens!quote:Op zondag 10 december 2006 14:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Denk 't.
Hoe was je feessie?quote:
Wat hij zegt.quote:
Volgens mij heb ik korsakov.quote:
Nee, dat is zuiperitis.quote:
Hij is wel iets minder leeg nu.quote:Op zondag 10 december 2006 16:39 schreef Misstique het volgende:
Nog steeds niet vol.
Doe niet zo raar men..quote:Op zondag 10 december 2006 16:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
Neen, slotje!
daarom ben ik hierquote:
Hihi. Paljas.quote:
Neen, cerror hitsquote:
Ga nou maar weer pubers pesten..quote:
Nah, het voelt evenredig gelijk hier.quote:
Dat komt door jouw aanwezigheid.. die haalt het gemiddelde altijd naar benedenquote:Op zondag 10 december 2006 16:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah, het voelt evenredig gelijk hier.
Tuurlijk.quote:Op zondag 10 december 2006 16:57 schreef Dagonet het volgende:
Kan ik hier posten zonder dat een humorloos persoon mijn posts wist?
Ja, is wel logisch ook, Dribbel heeft geen wisrechten.quote:
Achossie toch..quote:Op zondag 10 december 2006 19:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
WTF HOE KOM JIJ AAN DAT FILMPJE! HAAL OFFLINE NU!![]()
![]()
Geef nou maar toe dat je keihard hebt lopen soppen op dat filmpjequote:Op zondag 10 december 2006 23:46 schreef Janetje het volgende:
[..]
Achossie toch..
Yer on candid camera..
Soppen alleen?quote:Op zondag 10 december 2006 23:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat je keihard hebt lopen soppen op dat filmpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |