Jij snapt hoe je het gezellig maaktquote:Op woensdag 6 december 2006 09:40 schreef Ashavan het volgende:
En dan zo'n platisc denneboom geurverfrisser in die plastic nepboom hangen zodat het nog een beetje echt ruikt
Ik raak die xantia maar niet kwijt en als ik ergens niet op zit te wachten momenteel is het dubbele maandlasten. Vandaar dat ze allebei te koop staan, er moet er 1 weg!quote:Op woensdag 6 december 2006 09:50 schreef Ashavan het volgende:
Wat? Het is heel mileuvriendelijk hoor
Metro je had toch pas net die suzuki gehaald? Waarom doe je hem nu weer weg? Nu staan beide auto's van jouw te koop. Zit niet mee of wel?
Ik heb zo'n rond ding van een meter in een pot gekregen van mijn mams. Normaal gesproken staat hete r hier pas zo'n anderhalve week voor de kerst. Of helemaal niet. (als je in december naar Afrika gaat heft het ook weinig zin. Heb ooit wel eens een kunstboompje met toebehoren als handbagage meegenomen voor mijn menskes daarquote:Op woensdag 6 december 2006 09:20 schreef Mirage het volgende:
![]()
![]()
nu maken jullie er helemaal wat van
trouwens, wie van jullie heeft al een kerstboom ?
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:01 schreef Ashavan het volgende:
Zelf gehakt in het bos. Vroegah als kind zijnde rukte ik planten uit de tuinen van mensen en verkocht het vervolgens aan hen terug
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:38 schreef Ashavan het volgende:
Scharrel-dennebomen.
Neem 1 scharrel boom en clone hem een paar duizend keerquote:Op woensdag 6 december 2006 11:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
nog beter: biologische dennebomen
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:42 schreef vamperotica het volgende:
Zo...Sinterklaas is weer gevierd... De kindjes zitten heerlijk met elkaars speelgoed te spelen...
En ik heb de liefste zoessievan de heeeeeeeeele wereld!
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:42 schreef vamperotica het volgende:
Zo...Sinterklaas is weer gevierd... De kindjes zitten heerlijk met elkaars speelgoed te spelen...
En ik heb de liefste zoessievan de heeeeeeeeele wereld!
Daarom een in een potje.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen all
Ik kan er niks aan doen, ik blijf het naar vinden dat er bomen worden omgehakt alleen om een paar weken versierd in onze huiskamers te staan, ook al worden ze er speciaal voor gekweekt![]()
Ohja dat sprookje ken ik jaquote:Op woensdag 6 december 2006 12:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom een in een potje.
Er is toch zo'n sprookje van. Net zo depressief als het meisje met de zwavelstokjes. Maar dan iets over een klein kerstboompje dat uiteindelijk na weken als oud vuil in de tuin gelegen te hebben op de brandstapel beland.
Welk een depressief brein dergelijke sprookjes toch ooit bedacht heeft...![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 11:51 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
komt draakje nog wel es hier?
Ergens hebben ze wel gelijk. Er worden met zoveel verschillende maten gewerkt dat je af en toe ook niet weet wat nu wel en niet mag op dit forum. Schermen met die algemene regels helpt niet aangezien die op de ene persoon wel van toepassing zijn en de ander niet.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:10 schreef senesta het volgende:
Dromenvanger-topics
Wat een stelletje zeikerts soms ook he?
Nou inderdaad. Maar de meeste sprookjes zijn eigenlijk wel erg gruwelijk als je erover nadenkt.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarom een in een potje.
Er is toch zo'n sprookje van. Net zo depressief als het meisje met de zwavelstokjes. Maar dan iets over een klein kerstboompje dat uiteindelijk na weken als oud vuil in de tuin gelegen te hebben op de brandstapel beland.
Welk een depressief brein dergelijke sprookjes toch ooit bedacht heeft...![]()
zucht wat een topicquote:Op woensdag 6 december 2006 12:10 schreef senesta het volgende:
Dromenvanger-topics
Wat een stelletje zeikerts soms ook he?
Oh goedemorgen allemaal![]()
Lekker geslapen allemaal![]()
![]()
![]()
Ik vind niet dat ze gelijk hebben. Daarbij vind ik dat hele topic weer heel erg op de man gericht, lekker iemand afzeikenquote:Op woensdag 6 december 2006 12:26 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Ergens hebben ze wel gelijk. Er worden met zoveel verschillende maten gewerkt dat je af en toe ook niet weet wat nu wel en niet mag op dit forum. Schermen met die algemene regels helpt niet aangezien die op de ene persoon wel van toepassing zijn en de ander niet.
Baaj wordt bijvoorbeeld vaak in Tru de hand boven het hoofd gehouden met zijn onzin. En DV praat hele topics vol met lange lappen tekst waarin misschien 2 regels waard zijn om op te reageren (alhoewel dat de laatste tijd ook een tijdje minder was waarin hij redelijk to the point postte).
Maar ja. Je kan er over gaan "zeuren" en er zal niets veranderen omdat er met meerdere maten gemeten worden. Of je scrolt gewoon over hun teksten heen als je het niet wilt lezen. De posts van DV ga ik meestal vluchtig overheen en als er wat in me oog springt waar ik op wil inhaken doe ik dat wel.
Zo heeft iedereen zijn gebrek en manier van uiten in het leven. Als iemand lang en zonder inhoud tegen me gaat blaten loop ik ook gewoon de andere kant op om iets anders te doen.
Mee eens. Inderdaad zeiken om het zeiken.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:39 schreef senesta het volgende:
Ach ik snap het probleem niet, ik vind het gewoon zeiken om te zeiken.
Als je het niet wilt lezen sla je het toch gewoon lekker over.
Ze zoeken gewoon een relletje en dan is dromenvanger een makkelijk slachtoffer.
welnee, niks kortzichtig en niks muur, we zijn het alleen niet met elkaar eens, da's allesquote:Op woensdag 6 december 2006 12:43 schreef Ashavan het volgende:
![]()
Ga maar weer verder met me werk. Zulke kortzichtige blikken van 1 kant van het verhaal en het niet kunnen bekijken van andere punten is als het praten tegen een muur.
quote:
Er zijn van alle verhalen altijd tig kanten.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:43 schreef Ashavan het volgende:
![]()
Ga maar weer verder met me werk. Zulke kortzichtige blikken van 1 kant van het verhaal en het niet kunnen bekijken van andere punten is als het praten tegen een muur.
Ik heb voorheen een boom gehad die ik ieder jaar weer in de tuin zette.quote:Op woensdag 6 december 2006 11:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen all
Ik kan er niks aan doen, ik blijf het naar vinden dat er bomen worden omgehakt alleen om een paar weken versierd in onze huiskamers te staan, ook al worden ze er speciaal voor gekweekt![]()
da's dus precies mijn puntquote:Op woensdag 6 december 2006 13:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zijn van alle verhalen altijd tig kanten.
Maar de houding regels zijn regels en meten met verschillende maten...... tja...... soms moet dat ook wel.
En dat men een topic maakt over dat gegeven is een ding. Maar dat het gebruikt wordt door mensen om eindelijk eens heerlijk de kans te krijgen om iemand af te zeiken is iets dat absoluut niet kan.
Daar kots ik dus op.
Gelukkig heeft Mirage al iets gepost dat ook in mij opkwam (as usual)
Dat weet ik.quote:
cool, een gerecycelde biologische scharrelkerstboomquote:Op woensdag 6 december 2006 13:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik heb voorheen een boom gehad die ik ieder jaar weer in de tuin zette.
Was heel wat werk, want ik nam dus alle wortels en een grote klont bijbehorende aarde mee naar binnen en naar buiten.
Hij deed het echter prima![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
cool, een gerecycelde biologische scharrelkerstboom![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
cool, een gerecycelde biologische scharrelkerstboom![]()
![]()
Dat bedoel ik dus te zeggen. Alleen jammer dat de meesten niet verder komen dan hun eigen kant of met moeite nog 1 extra kant kunnen zien.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:03 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Er zijn van alle verhalen altijd tig kanten.
Ik word een beetje moe van die superieure houding van jou altijd, waarom denk je dat mensen aan jouw standaart zouden willen voldoen?quote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus te zeggen. Alleen jammer dat de meesten niet verder komen dan hun eigen kant of met moeite nog 1 extra kant kunnen zien.
Verder vind ik dat dit alles kinderlijke proporties aanneemt zowel hier als in dat Onzin topic waar de "truthers" ziich waar van hun meest idiote kant laten zien. Beetje kotsen op anderen terwijl ze zelf mee doen.
Beweer ik iets anders dan? Kaart alleen aandere visies aan, meerdere mogelijkheden.quote:Op woensdag 6 december 2006 13:47 schreef senesta het volgende:
ik heb geen last van dromenvanger, ik vind het leuk om te lezen wat hij schrijft en als het me eens niet uitkomt negeer ik het.
Hij kwetst niemand over het algemeen en ik snap niet waarom hij geen ruimte mag hebben op FOK!
jahoor jong, jij weet het vast allemaal beterquote:Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef Ashavan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus te zeggen. Alleen jammer dat de meesten niet verder komen dan hun eigen kant of met moeite nog 1 extra kant kunnen zien.
Verder vind ik dat dit alles kinderlijke proporties aanneemt zowel hier als in dat Onzin topic waar de "truthers" ziich waar van hun meest idiote kant laten zien. Beetje kotsen op anderen terwijl ze zelf mee doen. Nooit geleerd om je gevechten te kiezen? Dit is er 1 die het niet waard is om aan deel te nemen. Deel je mening en laat het dan voor wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |