abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44185456
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 6 december 2006 @ 09:50:52 #252
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44185570
Wat? Het is heel mileuvriendelijk hoor

Metro je had toch pas net die suzuki gehaald? Waarom doe je hem nu weer weg? Nu staan beide auto's van jouw te koop. Zit niet mee of wel?
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  woensdag 6 december 2006 @ 09:53:38 #253
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44185624
quote:
Op woensdag 6 december 2006 09:40 schreef Ashavan het volgende:
En dan zo'n platisc denneboom geurverfrisser in die plastic nepboom hangen zodat het nog een beetje echt ruikt
Jij snapt hoe je het gezellig maakt
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  woensdag 6 december 2006 @ 09:57:19 #254
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44185699
quote:
Op woensdag 6 december 2006 09:50 schreef Ashavan het volgende:
Wat? Het is heel mileuvriendelijk hoor

Metro je had toch pas net die suzuki gehaald? Waarom doe je hem nu weer weg? Nu staan beide auto's van jouw te koop. Zit niet mee of wel?
Ik raak die xantia maar niet kwijt en als ik ergens niet op zit te wachten momenteel is het dubbele maandlasten. Vandaar dat ze allebei te koop staan, er moet er 1 weg!

Bovendien had ik me wat verkeken op het bedrag wat ik bespaar als ik swift zou gaan rijden ipv xantia. Uiteindelijk scheelt het me iets van 45 euro per maand in totaal (brandstof + vaste lasten) en voor dat bedrag rij ik liever in een grotere auto eerlijk gezegd

Maar ik zie wel welke eruit gaat als eerste.

Die auto is me niet gegund iig, echt alles wat tegen kan zitten zit tegen:

- week voordat ik de swift zou gaan bekijken (had al afspraak gemaakt) ging de tv dood
- dag dat ik de swift gekocht had belde de man die mijn xantia wilde overnemen dat hij al een andere auto gekocht had en dus geen interesse meer had
- De dag daarna ging mijn autoradio dood
- De dag daarna ging mijn dvd speler dood
- En nu blijkt de kostenbesparing ook minder te zijn dan ik had gehoopt / gedacht.

'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_44186344
*grom/schreeuw/brul*

Wat is de manier om mij negative energie te laten spuien, juist, deel mij 's ochtends mee dat wanneer ik op mijn werk ben dat je mijn internetverbinding gaat verbreken... Dat deden 2 verhuizers (vader en broer nieuwe huisgenoot) dus vanochtend om half 9. Gelijk half-woedend mijn huisbaas wakkergebeld, jahaa je kan me heel veel dingen afnemen in het leven maar zodra men in bepaalde hoeken te ver gaat sta ik niet meer voor mezelf in, dit is geen dreigement maar zelfkennis. Zegt mijn huisbaas doodleuk dat wij dat zelf op moeten lossen, zeg ik weer dat dat niet gaat, die man luisterde namelijk niet naar wat ik zei. De nieuwe jongen gaat op de lege kamer wonen waar ook het essent-kastje hangt, willen ze de kabelmodem gaan verwijderen omdat ze dat niet mooi vinden of zo, maar dat ding kan niet weg omdat de kabel van het essent-kastje naar de kabelmodem slechts 50cm lang is, en bovendien erg duur als je ergens een langere wilt vinden wat praktisch onmogelijk is. Ik hoop voor mijzelf en mijn omgeving dat ik vanavond internet heb.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44186532
Goosfraba.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
pi_44186859
quote:
Op woensdag 6 december 2006 09:20 schreef Mirage het volgende:

nu maken jullie er helemaal wat van

trouwens, wie van jullie heeft al een kerstboom ?
Ik heb zo'n rond ding van een meter in een pot gekregen van mijn mams. Normaal gesproken staat hete r hier pas zo'n anderhalve week voor de kerst. Of helemaal niet. (als je in december naar Afrika gaat heft het ook weinig zin. Heb ooit wel eens een kunstboompje met toebehoren als handbagage meegenomen voor mijn menskes daar ) Hang ik ergens iets op. Het is bij mij immers altijd kerstmis.
Maar goed..... het staat wel mooi. Ik heb heel veel ballen en die shit. iedereen vond het jarenlang nodig om vanalles bij mij te dumpen dus ik kan uit eigen collectie een kleurthema kiezen. Dit jaar gewoon witte lampjes, gouden ballen. Heb aleen turqoise lint gekocht.
Ik vind het optuigen leuk. het is weer iets maken. Dat vind ik echt leuk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_44187026
Mijn collega verkoopt boompjes, voor maar 5Euro per stuk, ongeacht de grootte, blauwsparren welteverstaan, als het goed is neemt hij er binnenkort een paar mee naar het werk.
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  woensdag 6 december 2006 @ 11:01:29 #259
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44187098
Zelf gehakt in het bos. Vroegah als kind zijnde rukte ik planten uit de tuinen van mensen en verkocht het vervolgens aan hen terug
  woensdag 6 december 2006 @ 11:06:11 #260
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44187210
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:01 schreef Ashavan het volgende:
Zelf gehakt in het bos. Vroegah als kind zijnde rukte ik planten uit de tuinen van mensen en verkocht het vervolgens aan hen terug
  woensdag 6 december 2006 @ 11:21:06 #261
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44187587
Tja ben al vanaf kind zijnde een business man

Zo ook op de middelbare school. Had goedkope blikjes cola en sommige vergaten drinken mee te nemen dus kochten bij mij een blikje voor 50 cent terwijl ik er maar 20 voor kwijt was. Eind van het jaar had ik 1 extra kluisje geregeld vol met blikjes en snoepgoed en concureerde de kantine er uit met mijn prijze

Of dan waren ze heel veel kwijt uit het techniek lokaal. Spullen die ik dan aan leerlingen verkocht

Jammer genoeg verspilde ik mijn geld aan muziek cd's die ik nu allemaal weggegooid heb.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ashavan op 06-12-2006 11:27:13 ]
  woensdag 6 december 2006 @ 11:30:33 #262
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44187871
Goeiemorgen all

Ik kan er niks aan doen, ik blijf het naar vinden dat er bomen worden omgehakt alleen om een paar weken versierd in onze huiskamers te staan, ook al worden ze er speciaal voor gekweekt
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 6 december 2006 @ 11:38:48 #263
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44188121
Scharrel-dennebomen.
  woensdag 6 december 2006 @ 11:40:34 #264
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44188179
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:38 schreef Ashavan het volgende:
Scharrel-dennebomen.
nog beter: biologische dennebomen
pi_44188229
Zo...Sinterklaas is weer gevierd... De kindjes zitten heerlijk met elkaars speelgoed te spelen...
En ik heb de liefste zoessievan de heeeeeeeeele wereld!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  woensdag 6 december 2006 @ 11:45:36 #266
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44188336
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:40 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

nog beter: biologische dennebomen
Neem 1 scharrel boom en clone hem een paar duizend keer
  woensdag 6 december 2006 @ 11:51:38 #267
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44188510
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:42 schreef vamperotica het volgende:
Zo...Sinterklaas is weer gevierd... De kindjes zitten heerlijk met elkaars speelgoed te spelen...

komt draakje nog wel es hier?
pi_44188726
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:42 schreef vamperotica het volgende:
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44188891
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen all

Ik kan er niks aan doen, ik blijf het naar vinden dat er bomen worden omgehakt alleen om een paar weken versierd in onze huiskamers te staan, ook al worden ze er speciaal voor gekweekt
Daarom een in een potje.
Er is toch zo'n sprookje van. Net zo depressief als het meisje met de zwavelstokjes. Maar dan iets over een klein kerstboompje dat uiteindelijk na weken als oud vuil in de tuin gelegen te hebben op de brandstapel beland.
Welk een depressief brein dergelijke sprookjes toch ooit bedacht heeft...
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 6 december 2006 @ 12:09:20 #270
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44188938
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Daarom een in een potje.
Er is toch zo'n sprookje van. Net zo depressief als het meisje met de zwavelstokjes. Maar dan iets over een klein kerstboompje dat uiteindelijk na weken als oud vuil in de tuin gelegen te hebben op de brandstapel beland.
Ohja dat sprookje ken ik ja inderdaad geschreven door een emo volgens mij
selfcutter

Moderator woensdag 6 december 2006 @ 12:10:01 #271
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44188953
Dromenvanger-topics

Wat een stelletje zeikerts soms ook he?

Oh goedemorgen allemaal

Lekker geslapen allemaal
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_44188973
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jij wist er van!!!
pi_44188988
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:51 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

komt draakje nog wel es hier?
...Zelden
  woensdag 6 december 2006 @ 12:26:56 #274
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44189358
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:10 schreef senesta het volgende:
Dromenvanger-topics

Ergens hebben ze wel gelijk. Er worden met zoveel verschillende maten gewerkt dat je af en toe ook niet weet wat nu wel en niet mag op dit forum. Schermen met die algemene regels helpt niet aangezien die op de ene persoon wel van toepassing zijn en de ander niet.

Baaj wordt bijvoorbeeld vaak in Tru de hand boven het hoofd gehouden met zijn onzin. En DV praat hele topics vol met lange lappen tekst waarin misschien 2 regels waard zijn om op te reageren (alhoewel dat de laatste tijd ook een tijdje minder was waarin hij redelijk to the point postte).

Maar ja. Je kan er over gaan "zeuren" en er zal niets veranderen omdat er met meerdere maten gemeten worden. Of je scrolt gewoon over hun teksten heen als je het niet wilt lezen. De posts van DV ga ik meestal vluchtig overheen en als er wat in me oog springt waar ik op wil inhaken doe ik dat wel.

Zo heeft iedereen zijn gebrek en manier van uiten in het leven. Als iemand lang en zonder inhoud tegen me gaat blaten loop ik ook gewoon de andere kant op om iets anders te doen.

Op zich wel grappig. We hadden een workshop gehad over communicatie met de klant. Dus je leerde allerlei gespreks technieken. Relationeel, inhoudelijk en protocol gesprekken en hoe je tijdens een gesprek duidelijk moet maken hoe jij je er bij voelt en waar je je eventueel aan stoort en verduidelijking over wilt. De volgende dag had ik een gesprek met de leidinggevende en toen hij begon te zwammen over niets zei ik heel duidelijk: "je verliest me op inhoud"
  woensdag 6 december 2006 @ 12:29:07 #275
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44189414
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Daarom een in een potje.
Nou inderdaad. Maar de meeste sprookjes zijn eigenlijk wel erg gruwelijk als je erover nadenkt.
  woensdag 6 december 2006 @ 12:29:27 #276
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44189423
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:12 schreef vamperotica het volgende:

[..]

...Zelden
Doe haar maar de groeten
  woensdag 6 december 2006 @ 12:29:59 #277
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44189442
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:10 schreef senesta het volgende:
Dromenvanger-topics

Oh goedemorgen allemaal

Lekker geslapen allemaal
zucht wat een topic stelletje zeikwijven hier ook.

mogge
  woensdag 6 december 2006 @ 12:31:07 #278
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44189475
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:26 schreef Ashavan het volgende:

[..]

Ergens hebben ze wel gelijk. Er worden met zoveel verschillende maten gewerkt dat je af en toe ook niet weet wat nu wel en niet mag op dit forum. Schermen met die algemene regels helpt niet aangezien die op de ene persoon wel van toepassing zijn en de ander niet.

Baaj wordt bijvoorbeeld vaak in Tru de hand boven het hoofd gehouden met zijn onzin. En DV praat hele topics vol met lange lappen tekst waarin misschien 2 regels waard zijn om op te reageren (alhoewel dat de laatste tijd ook een tijdje minder was waarin hij redelijk to the point postte).

Maar ja. Je kan er over gaan "zeuren" en er zal niets veranderen omdat er met meerdere maten gemeten worden. Of je scrolt gewoon over hun teksten heen als je het niet wilt lezen. De posts van DV ga ik meestal vluchtig overheen en als er wat in me oog springt waar ik op wil inhaken doe ik dat wel.

Zo heeft iedereen zijn gebrek en manier van uiten in het leven. Als iemand lang en zonder inhoud tegen me gaat blaten loop ik ook gewoon de andere kant op om iets anders te doen.
Ik vind niet dat ze gelijk hebben. Daarbij vind ik dat hele topic weer heel erg op de man gericht, lekker iemand afzeiken

Daarbij mag ik DV graag en lees hem over het algemeen ook graag
  woensdag 6 december 2006 @ 12:33:19 #279
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44189527
Jij bent het er niet mee eens omdat je er midden in zit, maar als je het van buiten af bekijkt en naar de princiepe kwestie kijkt ipv "op de man"....dan kan je niet ontkennen dat ze een punt hebben.
  Moderator woensdag 6 december 2006 @ 12:39:21 #280
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44189690
Ach ik snap het probleem niet, ik vind het gewoon zeiken om te zeiken.
Als je het niet wilt lezen sla je het toch gewoon lekker over.
Ze zoeken gewoon een relletje en dan is dromenvanger een makkelijk slachtoffer.
  woensdag 6 december 2006 @ 12:39:56 #281
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44189713
Nee, niet mee eens. Nou, dan wordt er met verschillende maten gemeten, so what? Da's toch altijd al zo geweest?
  woensdag 6 december 2006 @ 12:40:29 #282
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44189729
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:39 schreef senesta het volgende:
Ach ik snap het probleem niet, ik vind het gewoon zeiken om te zeiken.
Als je het niet wilt lezen sla je het toch gewoon lekker over.
Ze zoeken gewoon een relletje en dan is dromenvanger een makkelijk slachtoffer.
Mee eens. Inderdaad zeiken om het zeiken.
  woensdag 6 december 2006 @ 12:43:25 #283
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44189813

Ga maar weer verder met me werk. Zulke kortzichtige blikken van 1 kant van het verhaal en het niet kunnen bekijken van andere punten is als het praten tegen een muur.
  Moderator woensdag 6 december 2006 @ 12:43:57 #284
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44189825
Ha ha ha pot, ketel, zwart?
  woensdag 6 december 2006 @ 12:47:36 #285
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44189910
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:43 schreef Ashavan het volgende:

Ga maar weer verder met me werk. Zulke kortzichtige blikken van 1 kant van het verhaal en het niet kunnen bekijken van andere punten is als het praten tegen een muur.
welnee, niks kortzichtig en niks muur, we zijn het alleen niet met elkaar eens, da's alles
pi_44190226
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Jij wist er van!!!
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44190306
quote:
Op woensdag 6 december 2006 12:43 schreef Ashavan het volgende:

Er zijn van alle verhalen altijd tig kanten.
Maar de houding regels zijn regels en meten met verschillende maten...... tja...... soms moet dat ook wel.

En dat men een topic maakt over dat gegeven is een ding. Maar dat het gebruikt wordt door mensen om eindelijk eens heerlijk de kans te krijgen om iemand af te zeiken is iets dat absoluut niet kan.
Daar kots ik dus op.

Gelukkig heeft Mirage al iets gepost dat ook in mij opkwam ( as usual)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_44190324
quote:
Op woensdag 6 december 2006 11:30 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen all

Ik heb voorheen een boom gehad die ik ieder jaar weer in de tuin zette.
Was heel wat werk, want ik nam dus alle wortels en een grote klont bijbehorende aarde mee naar binnen en naar buiten.
Hij deed het echter prima
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 6 december 2006 @ 13:05:10 #289
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44190352
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Maar de houding regels zijn regels en meten met verschillende maten...... tja...... soms moet dat ook wel.

En dat men een topic maakt over dat gegeven is een ding. Maar dat het gebruikt wordt door mensen om eindelijk eens heerlijk de kans te krijgen om iemand af te zeiken is iets dat absoluut niet kan.
Daar kots ik dus op.

Gelukkig heeft Mirage al iets gepost dat ook in mij opkwam ( as usual)
da's dus precies mijn punt
pi_44190531
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:05 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

da's dus precies mijn punt
Dat weet ik.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 6 december 2006 @ 13:12:54 #291
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44190585
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:04 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik heb voorheen een boom gehad die ik ieder jaar weer in de tuin zette.
Was heel wat werk, want ik nam dus alle wortels en een grote klont bijbehorende aarde mee naar binnen en naar buiten.
Hij deed het echter prima
cool, een gerecycelde biologische scharrelkerstboom
  Moderator woensdag 6 december 2006 @ 13:14:04 #292
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44190619
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

pi_44190773
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:12 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Sir Winston Churchill
  woensdag 6 december 2006 @ 13:32:05 #294
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44191191
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:03 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus te zeggen. Alleen jammer dat de meesten niet verder komen dan hun eigen kant of met moeite nog 1 extra kant kunnen zien.

Verder vind ik dat dit alles kinderlijke proporties aanneemt zowel hier als in dat Onzin topic waar de "truthers" ziich waar van hun meest idiote kant laten zien. Beetje kotsen op anderen terwijl ze zelf mee doen. Nooit geleerd om je gevechten te kiezen? Dit is er 1 die het niet waard is om aan deel te nemen. Deel je mening en laat het dan voor wat het is.
  Moderator woensdag 6 december 2006 @ 13:33:20 #295
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44191234
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef Ashavan het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus te zeggen. Alleen jammer dat de meesten niet verder komen dan hun eigen kant of met moeite nog 1 extra kant kunnen zien.

Verder vind ik dat dit alles kinderlijke proporties aanneemt zowel hier als in dat Onzin topic waar de "truthers" ziich waar van hun meest idiote kant laten zien. Beetje kotsen op anderen terwijl ze zelf mee doen.
Ik word een beetje moe van die superieure houding van jou altijd, waarom denk je dat mensen aan jouw standaart zouden willen voldoen?
  woensdag 6 december 2006 @ 13:35:27 #296
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44191300
Gelukkig is het niet alleen een houding
(smiley duidt op sarcasme in geval iemand het niet door heeft)

En waar zeg ik dat mensen iets moeten doenop een dringende wijze? Ik zeg wat ik zie en wat ik vind. Nergens dring ik me op. Als jij het zo ervaard moet je eens bij jezelf te rade gaan.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ashavan op 06-12-2006 13:43:02 ]
  Moderator woensdag 6 december 2006 @ 13:47:55 #297
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44191706
Weet je, je bent gewoon vervelend
Ik zit al weken op een knappe rel te wachten en nu ga jij weer de moraalridder spelen
Dat je me niet wilde helpen wil ik je best vergeven maar dit
En daar komt dan nog bij dat ik gewoon vind wat ik schrijf, ik heb geen last van dromenvanger, ik vind het leuk om te lezen wat hij schrijft en als het me eens niet uitkomt negeer ik het.
Hij kwetst niemand over het algemeen en ik snap niet waarom hij geen ruimte mag hebben op FOK!
  woensdag 6 december 2006 @ 13:50:37 #298
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_44191784
je hoeft de posts niet te lezen ofzo moet je eens kijken wat een bagger er allemaal op fok rondwaart, dat is echt ongehoord
Dat van dromenvanger kan best nog aardig filosofisch benaderd worden
  woensdag 6 december 2006 @ 13:51:17 #299
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44191808
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:47 schreef senesta het volgende:
ik heb geen last van dromenvanger, ik vind het leuk om te lezen wat hij schrijft en als het me eens niet uitkomt negeer ik het.
Hij kwetst niemand over het algemeen en ik snap niet waarom hij geen ruimte mag hebben op FOK!
Beweer ik iets anders dan? Kaart alleen aandere visies aan, meerdere mogelijkheden.

En ja ik ben niet meer de kwaadaardige zwaardzwaaiende koppensnellende Enyalius die constant op zoek is naar conflicten in het geval dat mensen dat nog niet opgevallen was. Mijn zwaarden hangen nu decoratief aan de muren en worden alleen gebruikt in momenten dat ze echt nodig zijn. Een meester van het zwaard is meester over zichzelf. Ik vind rellen en conflicten puberaal en dom gedrag van mensen die nog veel te leren hebben over henzelf.
  woensdag 6 december 2006 @ 13:53:07 #300
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_44191868
quote:
Op woensdag 6 december 2006 13:32 schreef Ashavan het volgende:

[..]

Verder vind ik dat dit alles kinderlijke proporties aanneemt zowel hier als in dat Onzin topic waar de "truthers" ziich waar van hun meest idiote kant laten zien. Beetje kotsen op anderen terwijl ze zelf mee doen. Nooit geleerd om je gevechten te kiezen? Dit is er 1 die het niet waard is om aan deel te nemen. Deel je mening en laat het dan voor wat het is.
jahoor jong, jij weet het vast allemaal beter

Overigens: ik kots op niemand, ik verstjeer het topic alleen een beetje
Verder ben ik uitstekend in staat zelf te bepalen hoe ik ergens op wil reageren, dank u.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')