Ik kom even binnen vallen
![]()
Heineken gekocht
![]()
Ashavan ik vind dat altijd super okey als iemand een hobby heeft en dan alles doet voor een hobby
![]()
Hobby is super okey
![]()
Je hoeft maar 1 goede hobby te hebben en de tijd vliegt je voorbij.
Je houdt geen tijd meer over op een gegeven moment.
De tijd tikt sneller weg.
Lijkt wel alsof de dag dan op een gegeven moment in 10 seconde voorbij kan zijn. En volgens mij kan een dag ook in 10 seconde voorbij gaan. Je gaat dan op hoog tempo de toekomst in en omdat het oneindig lang duurt maakt het niet uit dat het zo snel gaat. Je gaat sneller dan snel. Totdat je als mens digitaal verkeer gaat zijn. Ik ben volgens mij in staat om digitaal verkeer te worden. Ik kan digitaal worden als ik wil. Mijn vlees kan digitaal worden. Dan haal ik het rottingsproces even weg. Ik maak mijn hele lichaam digitaal straks. Dat is mijn hobby nu. Hoe digitaler ik me voel des te beter ik me voel
![]()
Sta je op met het gevoel dat je formule 1 aan het racen bent. Ben je in je leven aan het formule 1 racen dan gaat het snel in het leven.
Dan gaat het rap en dan gaat het met pure speed.
En de need for speed kan blijven groeien.
Honger naar speed hebben.
Mensen die speed gebruiken omdat ze honger voor speed hebben die leggen zich een lijn van een paar miljard km. Dat hebben ze over voor speed.
Mensen hebben speed nodig ook. Heb je geen speed dan kom je niet vooruit in het leven.
Hoe meer speed des te sneller het gaat. En dan wen je aan speed. Heb je een dosis speed achter de kiezen dan ga je meer gebruiken en meer gebruiken.
Totdat je sneller gaat dan wat dan ook. Je gaat dan vliegen als Neo.
Dat is mijn bedoeling nog. Zoveel speed toevoegen dat ik ga vliegen als neo.
En dan wil ik het complete systeem speed gaan geven.
Ieder mens voegt speed toe. Als de speed op een gegeven moment echt gaat toenemen dan krijg je dataverkeer en nog meer.
Het dataverkeer gaat sneller en de banksaldo's gaan omhoog.
De economie krijgt een boost en de ontwikkeling krijgt een dosis speed. De ontwikkeling ligt zich een lijn klaar van 1 miljard KM en gaat nog eens wat sneller draaien. En het mooie is dat mensen die snelle ontwikkeling kunnen bijhouden dan. Omdat mensen sneller gaan en de ontwikkeling gaat sneller lijk je te wennen aan alles.
Je gaat sneller en sneller maar je houdt het gewoon makkelijk bij. Je gaat mega super power snel en je doet het op je sloffen.
Tijd voor heineken.
Een proost brengen op speed.
Ik heb ook zin om te karten nu. Karten is leuk
![]()
Snel poolen is leuk en biljarten is leuk. Air hockey is leuk en alles dat leuk is dat is leuk en is het leuk dan is het dus ook leuk ja.
Een leuk bestaan inplaats van een klote bestaan.
Voor mij nu in ieder geval wel
![]()
Mijn bestaan begint eindelijk leuk te worden