abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2006 @ 18:50:55 #1
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44140669

Het is de tijd van verandering. Het is de tijd van wisseling. Het is de tijd van de wolf!!!!!

[ Bericht 68% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-12-2006 19:04:32 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  maandag 4 december 2006 @ 19:05:26 #2
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44141153
Ik zit dan buiten en ik merk een of andere spanning die buiten heerst. Een aangename spanning. Alsof er wat te gebeuren staat.

En nu ga ik muziek luisteren.

Insane clown posse met manic depressive.

Even niet kunnen vinden dus ik zet radiohead op. OK computer dan maar

Rustiger en misschien is dat wel beter.

[ Bericht 33% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-12-2006 19:11:52 ]
  maandag 4 december 2006 @ 19:25:00 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44141790
Het is morgen pas volle maan 'vrind'.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 4 december 2006 @ 19:26:35 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_44141861
Nevermind. Het is dus vannacht om 00:25
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 4 december 2006 @ 19:39:46 #5
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44142338

A Druid's Moon
quote:
December: Oak Moon
Also known as the Cold or Long Night Moon, the Oak Moon is a time for hope and healing. This time of year the Moon has reign over the Earth, because there are more hours of night than day. Our thoughts turn to the rebirth of the light and the longer days that are promised after the winter solstice. Women who have become pregnant in the spring are about to give birth and will probably want to focus their energies on delivering a healthy baby. This is the time of year to complete something you have worked hard on and to make sure that the task is truly completed, all the details dealt with. It's also a great time to let go of old patterns or problems and start anew. If something has been eating at you for a long time, work to give it up at this time. Let go of the negative and let the light of longer days shine inside you. Working with children in a nurturing way can be very rewarding and healing.
quote:
In de Wicca heeft elke volle maan een naam , die nog afstamt van de oude, Keltische tradities. De laatste dertiende maan , is de blauwe maan. Dit houdt niet in dat elke dertiende maan van het jaar een blauwe maan is. Het is een zogenaamde "beweeglijke" maan. De blauwe maan heb je als er in 1 maand 2 Volle Manen zijn.

December: Eiken Maan (reinigingsfase)
bron

Ritueel dat Wiccans en andere fanatiekelingen van de Keltische Folklore doen.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ashavan op 04-12-2006 19:45:11 ]
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 19:40:37 #6
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44142362
Wat een belangstelling voor de maan ineens.
Hoe gaat het met lillith trouwens, ik mis haar al een tijdje en ze heeft ook geen antwoord gegeven op mijn vraag uit het vorige topic

LIIIIILLLLLLIIIIITTTTTHHHHH
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_44142429
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:40 schreef senesta het volgende:
Wat een belangstelling voor de maan ineens.
Hoe gaat het met lillith trouwens, ik mis haar al een tijdje en ze heeft ook geen antwoord gegeven op mijn vraag uit het vorige topic

LIIIIILLLLLLIIIIITTTTTHHHHH

Ik ben er wel maar eigenlijk ook niet

Nee hoor, ben gewoon druk met verhuizing ed.
Ik ben bang dat ik jouw vraag gemist heb, sorry
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_44142464
kutkutkutkutkutkutkodeit

ik heb weer een broek gemold. ik word te dik

dikkie dik
Werewolf
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 19:49:18 #9
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44142638
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ik ben er wel maar eigenlijk ook niet

Nee hoor, ben gewoon druk met verhuizing ed.
Ik ben bang dat ik jouw vraag gemist heb, sorry
Ik heb hem weer even opgezocht voor je:
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 20:35 schreef senesta het volgende:
Ik heb nog een vraagje voor Lillith_Wicca, als ze het niet erg vind tenminste.

Ik zat in de les dinsdag en toen vertelde karen dat het ziekenhuis ook onder het twaalfde huis valt, ik brak daar acuut mijn nek over.
Dus slikte ik een keer (ik durf nooit zo goed iets te vragen) en vroeg waarom dat in het twaalfde huis valt.

Ik vroeg: "Waarom dan Karen, gezondheid valt toch in het zesde huis?".
Haar antwoord: "Ja maar in het zesde huis loop je nog, in het twaalfde lig je lam."

Ik schreef het op en ondertussen ging de les snel weer over op een ander onderwerp.
Maar ik zit nu nog steeds met het gevoel dat ik niet weet waarom.
pi_44142643
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:43 schreef sararaats het volgende:
kutkutkutkutkutkutkodeit

dikkie dik
rustig Sara...
Ehm... ok
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 19:50:42 #11
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44142680
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:43 schreef sararaats het volgende:
kutkutkutkutkutkutkodeit

dikkie dik
Hallo Sara
Hoe gaat het met je oma??
pi_44143267
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:49 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik heb hem weer even opgezocht voor je:
[..]
Tja, dat leg je niet in een paar woorden uit.
In het zesde huis heb je dagelijks last van iets, in het twaalfde huis moet je plat, opgenomen worden.
Maar dat is een zeer korte omschrijving hoor.
Mag ik je adviseren om het boek van Karen, "Het Twaalfde Huis" eens te lezen, daar wordt alles precies uitgelegt.
  maandag 4 december 2006 @ 20:10:52 #13
158096 Ashavan
Ordo Discipli ars Vitae
pi_44143340
Omg wat ben ik slecht geworden met photoshop

Is alles wat ik er uitgeperst krijg terwijl ik vroegah veel creatiever was.
Nietzsche: 'Because I am wise there are many things that I do not wish to know'
Mijn muziek lijstje - Wishlist
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 20:12:13 #14
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44143385
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Tja, dat leg je niet in een paar woorden uit.
In het zesde huis heb je dagelijks last van iets, in het twaalfde huis moet je plat, opgenomen worden.
Mag ik je adviseren om het boek van Karen, "Het Twaalfde Huis" eens te lezen, daar wordt alles precies uitgelegt.
Ha ha ha ik was al bang dat je dat zou zeggen.
Nou dan moet ik maar gaan vissen, ze zijn aan het verbouwen hier en mijn boekenkast moest weg, mijn boeken zijn nu dus niet bij de hand, en zo'n vraag blijft dan in mijn hoofd spoken he
Ik ga maar zoeken want ik ben bang dat de vraag me niet los laat, en wachten tot de volgende les duurt me te lang
  maandag 4 december 2006 @ 20:17:45 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44143569
Toch voor de 2e keer moeten scheren net.

Zou ik dan toch veranderen tot weerwolf

Gaan er ineens overal haren groeien op mijn lichaam. Haren op de rug en haren op de ogen.

Van haar kan ik zeggen dat het lastig is. Naar de kapper gaan kan kapitalen kosten als haar ongewenst groeit.

Ze moeten ook een aftershave uitvinden waarmee je geen baardgroei meer krijgt. Ik hoef geen baardgroei. Ik wil een glad gezicht.

Dat scheren iedere dag hangt me dus ook de kont uit. Kun je weer aftershave gaan kopen. Aftershave heeft als voordeel dat het verfrissend is maar die verfrissing kun je ook aanbrengen zonder het scheer proces.

Die mesjes kosten ook kapitalen. Of je nu wilkingson of gilette neemt. Je betaald je rood eraan.

Vinden ze iedere keer betere mesjes uit die gladder scheren. Ondertussen keert de baardgroei alsnog terug.

Maar goed, sommigen laten een baard staan zoals Sinterklaas

De een vind een lange baard okey. Zoals de band ZZ top.

Ik hoef geen baard. Nooit en te nimmer. Ook geen snor.

Ik wil geen dingen die aan mijn gezicht zitten. Bij 1 cm baardgroei begin ik me al te irriteren aan de baardgroei en ga ik me voor de 2e keer scheren omdat ik anders constant in mijn gezicht begin te wrijven uit neurose

Zo, even gal spuien.

Zit je met mens opgescheept met iets waar je niet om vraagt. Wie bedenkt zoiets?

Is dat op te pesten of is het dan leuk om een oplossing te zoeken van het probleem.

Is het probleem erin gezet omdat het leuk is om te zoeken naar de oplossing of is het probleem erin gezet met de bedoeling dat het nooit opgelost mag worden

Persoonlijk zeg ik dat het erin gezet is om opgelost te worden. Dat geldt van baardgroei tot armoede tot verlamming en tot chronische ziektes en ga zo door.

Een probleem bestaat omdat het een uitdaging is om een probleem op te lossen.

Net stond ik voor een verrassing. Ik hoopte dat ik nog 3 flessen bier had staan in de ijskast. Maar ik rekende op 2 flessen.

Toen ging ik kijken en toen stonden er nog 3 halve liters

Nu nog 1 glas en 2 halve liters over.

1 1/2 uur gedaan met 1 halve liter. Minstens 1 uur. Heb tijden gehad dan dronk ik 1 fles in 10 minuten of sneller leeg. Gulzigheid bij het drinken.

Dromenvanger gaat even roken weer. Sigaar smaakt lekker. Dus ik rook voorlopig nog door.

Zolang het roken me smaakt ga ik door. Ik ga niet teveel rekening houden met mijn gezondheid. Eerst komt het genieten.
  maandag 4 december 2006 @ 20:20:16 #16
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_44143662
Senesta ik heb trouwens een keer een horoscoop gekocht van 69 euro voor 3 maanden lang. Moest toen alles invullen daar.

En toen gingen ze rekenen.

Wie weet doe ik dat nog een keer.

Ik zei toen tegen jou dat ik astrologie onzin vind en nog meer, maar goed, dan zit ik even te denken en dan denk ik al snel wat.

Maar als ik dan een horoscoop wil, dan wil ik een persoonlijke horoscoop aanvragen. Niet een horoscoop die in de tv gids staat want die is sowieso te kort.

Daar richte ik me toen dus op. Ik richte me op de tv gids waar de horoscoop in staat.

Die horoscoop die ik kocht via internet en die netjes via de post bezorgd werd dat was een dikke bundel vol infomatie

Wie weet wel nuttige informatie.

Die horoscoop van toen waar ik 69 euro voor moest betalen die heb ik niet eens open geslagen

Zo kan ik dus met geld omgaan Maar ik ga me steeds bewuster om ermee.

Met geld kunnen omgaan dus. Koop ziek zijn ook. Ik kan koop ziek zijn. En dan koop ik het liefst alles dat ik zie.

Heb een glazen bol staan hier, en die heb ik ook nog niet gebruikt. Ik dacht eerst dat het een miskoop was maar misschien kan ik die glazen bol nog goed gebruiken

Die glazen bol staad netjes op een standaard naast mijn computer de hele tijd. Wachtend dat ik misschien erin ga kijken zoals in Lord of the rings. Wie weet wat ik ga zien

Die glazen bol beschouw ik dus niet als miskoop nu. Alleen al hoe hij erbij staat maakt hem waardevol. Dat je dwars door die bol kunt heenkijken dus ook. Dat het een perfecte ronde bol is waar je doorheen kunt kijken. Het glas is dus ook speciaal. En de standaard ook.

Voor 17 euro dus dat bedrag viel mee. Ik zou hem 80 euro inschatten nu. 17 euro nieuw gekocht en een waarde van 80 euro inschatten.

Dat zijn de leuke winkels om te kopen.

5 dozen wierrook kopen voor 5 euro. En dan een 6e doos gratis krijgen, keuze uit minstens 50 soorten. Een hele lente en zomer en herst wierrook kunnen opsteken voor 5 euro.

[ Bericht 11% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 04-12-2006 20:25:24 ]
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 20:25:52 #17
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44143846
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:20 schreef Dromenvanger het volgende:
Senesta ik heb trouwens een keer een horoscoop gekocht van 69 euro voor 3 maanden lang. Moest toen alles invullen daar.

En toen gingen ze rekenen.

Wie weet doe ik dat nog een keer.

Ik zei toen tegen jou dat ik astrologie onzin vind en nog meer, maar goed, dan zit ik even te denken en dan denk ik al snel wat.

Maar als ik dan een horoscoop wil, dan wil ik een persoonlijke horoscoop aanvragen. Niet een horoscoop die in de tv gids staat want die is sowieso te kort.

Daar richte ik me toen dus op. Ik richte me op de tv gids waar de horoscoop in staat.

Die horoscoop die ik kocht via internet en die netjes via de post bezorgd werd dat was een dikke bundel vol infomatie

Wie weet wel nuttige informatie.

Die horoscoop van toen waar ik 69 euro voor moest betalen die heb ik niet eens open geslagen

Zo kan ik dus met geld omgaan Maar ik ga me steeds bewuster om ermee.

Met geld kunnen omgaan dus. Koop ziek zijn ook. Ik kan koop ziek zijn. En dan koop ik het liefst alles dat ik zie.

Heb een glazen bol staan hier, en die heb ik ook nog niet gebruikt. Ik dacht eerst dat het een miskoop was maar misschien kan ik die glazen bol nog goed gebruiken

Die glazen bol staad netjes op een standaard naast mijn computer de hele tijd. Wachtend dat ik misschien erin ga kijken zoals in Lord of the rings. Wie weet wat ik ga zien

Die glazen bol beschouw ik dus niet als miskoop nu. Alleen al hoe hij erbij staat maakt hem waardevol.
Tja naar mijn idee kan er niets op tegen een persoonlijk consult bij een erkend astroloog/astrologe, maar goed dat is mijn visie, dan kan je ook vragen stellen, al ben ik wel benieuwd hoe het met zo'n horoscoop in zijnwerk gaat die jij hebt laten maken.
pi_44143885
quote:
Op maandag 4 december 2006 19:50 schreef senesta het volgende:

[..]

Hallo Sara
Hoe gaat het met je oma??
goed

maar ze komt niet meer naar huis
Werewolf
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 20:28:27 #19
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44143934
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:27 schreef sararaats het volgende:

[..]

goed

maar ze komt niet meer naar huis
Gaat ze naar een verzorgingstehuis?
pi_44143952
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:28 schreef senesta het volgende:

[..]

Gaat ze naar een verzorgingstehuis?
yup
Werewolf
pi_44143993
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:12 schreef senesta het volgende:

[..]

Ha ha ha ik was al bang dat je dat zou zeggen.
Nou dan moet ik maar gaan vissen, ze zijn aan het verbouwen hier en mijn boekenkast moest weg, mijn boeken zijn nu dus niet bij de hand, en zo'n vraag blijft dan in mijn hoofd spoken he
Ik ga maar zoeken want ik ben bang dat de vraag me niet los laat
, en wachten tot de volgende les duurt me te lang
Irritant is dat he
Ik heb dat ook hoor.

En na zes keer al de boeken in en uitpakken hebben ze hier maar besloten om de dozen open te laten staan
  Moderator maandag 4 december 2006 @ 20:30:13 #22
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_44144001
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:28 schreef sararaats het volgende:

[..]

yup
En dat is voor iedereen ook een bevredigende oplossing?
Je moeder kon het ook niet meer aan he?
pi_44144052
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:08 schreef Lilith-Wicca het volgende:

Ik las dit toevallig.
Als je steenbok zon in 12e huis hebt staan, kan ik het dan net zo goed maar helemaal opgegeven
Wat betekent dat?
pi_44144153
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:30 schreef senesta het volgende:

[..]

En dat is voor iedereen ook een bevredigende oplossing?
Je moeder kon het ook niet meer aan he?
nee, m'n moeder zit er nog steeds onderdoor

ik heb vandaag m'n best gedaan om haar wat op te vrolijken

maar als m'n grootmoeder in het rusthuis is, is ze niet ver uit de buurt

er is een rusthuis in onze straat
Werewolf
pi_44144216
quote:
Op maandag 4 december 2006 20:31 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik las dit toevallig.
Als je steenbok zon in 12e huis hebt staan, kan ik het dan net zo goed maar helemaal opgegeven
Wat betekent dat?
Welnee, Zon in het 12 de huis verteld meestal dat een of beide ouders in je jeugd vaak afwezig waren.
(basis omschrijving he)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')