Dankjewel Petraaquote:Op maandag 4 december 2006 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Kom op aan het werk jij, de klanten wachten.
oeps dat had ik wel wat vriendelijker kunnen zeggen, jij hebt al zolang dienst en ik sta beetje feest te vieren
sorryyyyy brekertje, neem maar ff pauze ik neem je shift wel over
ehm als Demins me van zijn schoot laat gaan (ik hoop dus voorlopig niet) dan zal ik je de link gevenquote:Op maandag 4 december 2006 23:49 schreef PC eend het volgende:
Heeft iemand misschien een link naar de speech van TL?
Petraa, je maakt me trots en gelukkig! Ik ben ook op jou!quote:Op maandag 4 december 2006 23:47 schreef petraa het volgende:
[..]
Kom op aan het werk jij, de klanten wachten.
oeps dat had ik wel wat vriendelijker kunnen zeggen, jij hebt al zolang dienst en ik sta beetje feest te vieren
sorryyyyy brekertje, neem maar ff pauze ik neem je shift wel over
ja graag, neem me maar mee, ik volg je overallllll naar toequote:Op maandag 4 december 2006 23:51 schreef demins het volgende:
[..]
Petraa, je maakt me trots en gelukkig! Ik ben ook op jou!Zullen we een rustiger plekje opzoeken?
![]()
![]()
![]()
Pak wat te drinken Sanne, neem een snack en schuif gezellig aan je hebt alleen de paaldans act van ijsbrekertje en mij gemist en de chippendales maar ja er komt nog genoegquote:
Hou die gedachte vast!quote:Op maandag 4 december 2006 23:52 schreef petraa het volgende:
[..]
ja graag, neem me maar mee, ik volg je overallllll naar toe![]()
![]()
![]()
tenminste dat denk ik
Keej, maar voor nu waar gaan we nu heen enne kunnen we het wel maken om onze gasten alleen te laten ???? We hebben ons dagen rot gewerkt om de opening zo goed mogelijk te laten verlopen en dan gaan wij als 2 dieven in de nacht er vandoor. Offe moet ik gewoon aan mezelf denken en hup met jou op pad gaan.quote:
ehm hij is eruit, dat heb ik gezien bij de stemming vorige week. Maar misschien lopen de uitzendingen achter ?quote:Op maandag 4 december 2006 23:56 schreef Sanne het volgende:
Ik dacht dat die Stefan eruit was trouwens? Nu zit ie er in de uitzending weer in?
jeetje dat had je hier moeten doen, je was vast beter dan onsquote:Op maandag 4 december 2006 23:57 schreef Sanne het volgende:
Ik heb toevallig net al gepaaldanst in Second Life.
Dames en Heren, ik zoek ook de rust van mijn vertrekken op, de voorbereiding heeft teveel van me gevergd. Maar zoals Demins zei feest u rustig door er is nog genoegquote:Op maandag 4 december 2006 23:59 schreef demins het volgende:
Dames en Heren, ik zoek de rust van mijn vertrekken op, feest u rustig door, er is nog genoeg!![]()
![]()
![]()
@ Petraa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Duhhh heb ik gezegd dat ik ging slapenquote:
De "quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:03 schreef petraa het volgende:
[..]
Duhhh heb ik gezegd dat ik ging slapen![]()
![]()
Ik hoop dat demins morgen nog kan staan
maarre thx brekertje![]()
Is nu een stukje over op ned3quote:Op maandag 4 december 2006 23:57 schreef Sanne het volgende:
Ik heb toevallig net al gepaaldanst in Second Life.
toevallig vanavond ook al op Radar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |