quote:Op maandag 4 december 2006 19:24 schreef demins het volgende:
[..]
Nee hoor, de speech moet nog komen, net als TL trouwens! Leuk dat je er bent!![]()
![]()
![]()
Proost Eendjequote:Op maandag 4 december 2006 19:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Gooi mij maar gelijk vol met bier
Even moed indrinken..... en dan in een 'rechte' lijn naar FB
Als ik tussen die 2 moet kiezen, doe mij maar een biertje danquote:Op maandag 4 december 2006 19:31 schreef ijsbrekertje het volgende:
Welkom D.Rose![]()
Koffie of een biertje?
Alstjeblieft, proostquote:Op maandag 4 december 2006 19:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als ik tussen die 2 moet kiezen, doe mij maar een biertje dan
Die gaan natuurlijk helemaal op in het oefenen van het dansje en zijn glad de tijd vergetenquote:Op maandag 4 december 2006 19:39 schreef demins het volgende:
Ik begin me zorgen te maken over Talitha en Petraa...![]()
![]()
Ik was al bezig hoor! Maak je geen zorgen. Alles loopt op rolletjes.quote:
Talitha!quote:Op maandag 4 december 2006 20:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik was al bezig hoor! Maak je geen zorgen. Alles loopt op rolletjes.
Petraa en ijsbrekertje gaan dansen. Ik loop me de benen uit het lijf achter de schermen!quote:Op maandag 4 december 2006 19:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die gaan natuurlijk helemaal op in het oefenen van het dansje en zijn glad de tijd vergeten
Dat belooft wat![]()
quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Pfffffffffff............. iedereen kijkt ER. Ga maar even rustig zitten baas. Straks draait je hoofd nog van je romp.![]()
Kijk naar één van de 24 Super-Giga-Mega-Screen-Schermen: ER !!!quote:Op maandag 4 december 2006 21:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wie is Olga? En welke finale?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |