Aangezien ik de onzekerheid in de mens erken, ook die van mijzelf, zal ik haar daar echt niet op afwijzen. Ik heb ook nooit gezegd dat ik ze verwerp. Ik heb enkel betoogd dat ze gepaard gaan met onzekerheid. Maar ik knap niet af op onzekerheid, want ieder mens is immers onzeker. Dat hoort erbij. Dus nee, ik zal haar niet afwijzen. Wat telt is het contact en haar karakter.quote:Op woensdag 6 december 2006 09:39 schreef MissMatch het volgende:
Maar Duif, wat nu als ze donderdag komt opdagen op hakjes en met make-up op?
Goed uitgangspunt, maar dat rijmt alleen niet met deze uitspraak in je hoge hakken en make-up topic:quote:Op woensdag 6 december 2006 09:44 schreef FuifDuif het volgende:
Aangezien ik de onzekerheid in de mens erken, ook die van mijzelf, zal ik haar daar echt niet op afwijzen. Ik heb ook nooit gezegd dat ik ze verwerp. Ik heb enkel betoogd dat ze gepaard gaan met onzekerheid. Maar ik knap niet af op onzekerheid, want ieder mens is immers onzeker. Dat hoort erbij. Dus nee, ik zal haar niet afwijzen. Wat telt is het contact en haar karakter.
quote:Op maandag 4 december 2006 17:41 schreef FuifDuif het volgende:
Maar ik zou nooit ingaan op een dame op hakken bijvoorbeeld. Die kijk IK met de nek aan.
Ik begrijp dat jij homoseksuele contacten hebt (gehad), je oordeelt immers over iemand van de mannelijke kunne. Verder pleit ik indachtig dit heldere inzicht ook voor afschaffen van elke vorm van abstract onderwijs, immers is dat duidelijk niet een manier waarop je tot kennis kunt komen.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:14 schreef riX- het volgende:
[..]
Tuurlijk moet je er wel ervaring mee hebben, je gaat toch niet over iemand oordelen als je er nog nooit contact mee hebt gehad?
Helaas pindakaas, ik discussieer niet met mensen met een negatief IQ. Dus bij deze; nog veel plezier in je leven enzo.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:34 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij homoseksuele contacten hebt (gehad), je oordeelt immers over iemand van de mannelijke kunne. Verder pleit ik indachtig dit heldere inzicht ook voor afschaffen van elke vorm van abstract onderwijs, immers is dat duidelijk niet een manier waarop je tot kennis kunt komen.
Zwaktebod...quote:Op woensdag 6 december 2006 10:59 schreef riX- het volgende:
Helaas pindakaas, ik discussieer niet met mensen met een negatief IQ. Dus bij deze; nog veel plezier in je leven enzo.
Een typische reactie dit voor een grote verliezer van een discussie.quote:Op woensdag 6 december 2006 10:59 schreef riX- het volgende:
[..]
Helaas pindakaas, ik discussieer niet met mensen met een negatief IQ. Dus bij deze; nog veel plezier in je leven enzo.
quote:Op woensdag 6 december 2006 09:32 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wagonladingen posts? Meestal post ik veel in een korte periode dat ik online ben. Dus heel veel achter elkaar. Ik ben vrijwel nooit langer dan een kwartier achtereenvolgens online.
"gemiddeld" 20 keer per dag.quote:Geregistreerd op: zaterdag 27 maart 2004 @ 17:53
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 19474 (gemiddeld 20 per dag)
Neuh, zoiets heb je nooooooooit gezegd....quote:Op woensdag 6 december 2006 09:44 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Aangezien ik de onzekerheid in de mens erken, ook die van mijzelf, zal ik haar daar echt niet op afwijzen. Ik heb ook nooit gezegd dat ik ze verwerp. Ik heb enkel betoogd dat ze gepaard gaan met onzekerheid. Maar ik knap niet af op onzekerheid, want ieder mens is immers onzeker. Dat hoort erbij. Dus nee, ik zal haar niet afwijzen. Wat telt is het contact en haar karakter.
Met al die wagonladingen posts is het lastig te onthouden wat je allemaal hebt uitgekraamd, niet?quote:Op maandag 4 december 2006 17:41 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nou, for your information, heb ik juist altijd heel leuk oogcontact met leuke meisjes. Dikwijls, als ik er eentje tegen kom, word ik dan ook leuk begroet. Maar ik zou nooit ingaan op een dame op hakken bijvoorbeeld. Die kijk IK met de nek aan.
[..]
Daarom wacht ik ook in alle rust af zodat de islamisering zich doorzet. Als eenmaal de sharia wordt ingevoerd, is het wel afgelopen met die arrogante dames.
ha-ha succes met je meisjequote:Op woensdag 6 december 2006 12:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een typische reactie dit voor een grote verliezer van een discussie.
En wie of wat ben ik dan in het echte leven? 20 posts heb je ze geplaatst in een dag. Dat kan makkelijk in een kwartier. Dus in hoeverre kun jij daar conclusies uit trekken.quote:Op woensdag 6 december 2006 12:33 schreef Roquefort het volgende:
[..]
[..]
"gemiddeld" 20 keer per dag.
En als ik schrijf over de wagonladingen posts die je dagelijks schrijft, schrijf ik toch niet dat je daar elke dag uren over doet ofzo? Maar met 20.000 posts is het onzin om te beweren dat we geen conclusies kunnen trekken wie of wat je bent in het echte leven, that's all Fuifmuts.![]()
Een beetje relkloon kan best 20.000 posts lang in character blijvenquote:Op woensdag 6 december 2006 12:33 schreef Roquefort het volgende:
Maar met 20.000 posts is het onzin om te beweren dat we geen conclusies kunnen trekken wie of wat je bent in het echte leven, that's all Fuifmuts.![]()
Uit onzekerheid?quote:Op woensdag 6 december 2006 14:24 schreef huize het volgende:
Dit gaat zo eindigen in "Er stak iets uit onder haar korte rokje"
quote:Op woensdag 6 december 2006 13:59 schreef BrauN het volgende:
FuifDuif geht ficken!
Dit moet ik effe volgen.
"who cares. het lijkt tenminste op een vrouw."quote:Op woensdag 6 december 2006 14:24 schreef huize het volgende:
Dat is 'haar' clitquote:Op woensdag 6 december 2006 14:24 schreef huize het volgende:
Bios toch niet meer? Dat zooooo 1990.quote:Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef TiMmS het volgende:
Bios is altijd een goede binnenkomer, en vooraf eten, top idee!
Nou deze jongen is anders weer niet lekker bezig hoor als je dat soms bedoeltquote:Op woensdag 6 december 2006 22:15 schreef Godshand het volgende:
ach als Fuif het kan, kunnen BttD en die anderen het ook... laat hem een VOORBEELD zijn
Ja, met zo'n instelling gaat het sowieso niet lukken. Veel plezier met je rechterhand.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:17 schreef BttD het volgende:
Nou deze jongen is anders weer niet lekker bezig hoor als je dat soms bedoeltIk zit een beetje op het randje van het dan maar compleet opgeven: het zal voor mij wel gewoon niet weggelegd zijn
Ach flikker toch op, zoutzakquote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, met zo'n instelling gaat het sowieso niet lukken. Veel plezier met je rechterhand.
Waarom niet met beide handen?quote:Op donderdag 7 december 2006 13:48 schreef MissMatch het volgende:
Catbert zegt toch precies waar het op staat? als je nu al zo fatalistisch bent dat je er van uit gaat dat 'het' voor jou wel niet zal zijn weggelegd, dan maak je er een self-fulfilling prophecy van. en zal je het inderdaad tot in den eeuwigheid met je rechter- dan wel linkerhand moeten doen.
^^^ Wat hij zegt...quote:Op woensdag 6 december 2006 13:59 schreef BrauN het volgende:
FuifDuif geht ficken!
Dit moet ik effe volgen.
Hij kan zich toch ook anaal laten nemen? Dat moet wat makkelijker zijn.quote:Op donderdag 7 december 2006 13:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, met zo'n instelling gaat het sowieso niet lukken. Veel plezier met je rechterhand.
Jij moet gewoon niet zo negatief zijn, ons leven leek precies op elkaar, tot ik ineens volkomen onverwacht een meiske leerde kennen. Het kan dus toch (ik weet het, mensen die niet in die situatie zitten zeggen dat altijd, maar het is gewoon een feit dat het ooit goed komt, de vraag is voor de sommigen alleen wanneer dat eens gaat zijnquote:Op donderdag 7 december 2006 13:17 schreef BttD het volgende:
[..]
Nou deze jongen is anders weer niet lekker bezig hoor als je dat soms bedoeltIk zit een beetje op het randje van het dan maar compleet opgeven: het zal voor mij wel gewoon niet weggelegd zijn
Desalniettemin veel succes FuifDuif!! Ik hoop dat het wat wordt.
Je kan toch best van vrouwen houden en toch vinden dat ze geen kiesrecht zouden mogen hebben? Het een sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:54 schreef zwaaibaai het volgende:
Voor iemand die oprecht twijfelt aan de kiesrecht voor vrouwen: ontzettend veel sterkte en geef je mening vooral niet!
quote:Op donderdag 7 december 2006 16:14 schreef fraubitch het volgende:
waarschijnlijk had ze geen zin om kerst alleen door te brengen en koos ze voor de meest wanhopige man in de kroeg zodat ze zeker een kans maakte..
na nieuwjaar wordt je gedumpt ben ik bang
Wat een onzin, ik maak het ook regelmatig mee, als je even met een chick praat en ze weet jij dat totaal geen broertjes-materiaal bent, en dus duidelijk hebt gemaakt dat jij haar wel lekker vindt, nodigen ze je regelmatig uit. Meestal met een smoes: "Kom anders eens stappen bij mijn stad, is echt gezzelig kun je wel bij mij blijven slapen"quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook nogal dubieus. Ik geloof d'r helemaal niks van dat een meisje je gewoon vraagt of je blijft slapen. Tenzij je in de 'broertje' zone zit.
Zo ging het precies inderdaadquote:Op donderdag 7 december 2006 17:01 schreef honderd het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik maak het ook regelmatig mee, als je even met een chick praat en ze weet jij dat totaal geen broertjes-materiaal bent, en dus duidelijk hebt gemaakt dat jij haar wel lekker vindt, nodigen ze je regelmatig uit. Meestal met een smoes: "Kom anders eens stappen bij mijn stad, is echt gezzelig kun je wel bij mij blijven slapen"Net of wij mannen dom zijn.
*tromgeroffel*quote:Op donderdag 7 december 2006 14:21 schreef Michellee het volgende:
Vandaag is de dag, ik ben benieuwd!!
vergeet je condooms niet.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:09 schreef FuifDuif het volgende:
Zijn er nog laatste moment tips? Moet ik mij bijvoorbeeld eerst wat indrinken om wat ontspannender over te komen? Of moet ik nog masturberen om de druk van de ketel te halen (ala There Is Something About Mary)?
Ja, wees gewoon jezelf, werkt het beste.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:09 schreef FuifDuif het volgende:
Zijn er nog laatste moment tips? Moet ik mij bijvoorbeeld eerst wat indrinken om wat ontspannender over te komen? Of moet ik nog masturberen om de druk van de ketel te halen (ala There Is Something About Mary)?
Hmmm, moeilijk dilemma. Ik ben niet van de eerste keer meteen hupsakee. Dus het is totaal overbodig om condooms mee te nemen. Maar ja, stel nu dat er toch iets gebeurt, dan is het wel een blamage om te moeten bekennen geen condooms te hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |