Haar opbellen en een afspraak makenquote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef FuifDuif het volgende:
Nu wil ik ergens in deze week met haar afspreken, maar wat moet ik doen en hoe pak ik het aan?
dan heeft hij meteen een onderwerp om het over te hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 18:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Vraagje: Wat doe je als ze op de date hoge hakken draagt?
Euh, nee. Bios is voor mensen die mekaar op de eerste date niks te vertellen hebben.quote:Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef TiMmS het volgende:
Bios is altijd een goede binnenkomer
Ik ga zelf de eerste keer altijd naar een gezellig kroegje alwaar we samen een wijntje/biertje (of meer) nuttigen. En dan gewoon zitten kletsen over vanalles en nog wat. Belangrijk is dat je ook vragen aan haar stelt, en geintereseert ingaat op wat ze je vertelt.quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef FuifDuif het volgende:
Nu wil ik ergens in deze week met haar afspreken, maar wat moet ik doen en hoe pak ik het aan?
Jep, denk ik dus ook.quote:Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat ze het smsje gewoon naar iedereen in haar telefoonboek heeft gestuurd.
quote:Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat ze het smsje gewoon naar iedereen in haar telefoonboek heeft gestuurd.
quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb haar zaterdag aan de telefoon gehad en toen vroeg ze me om eens een keer wat te gaan doen samen.
Ja duhuh, maar zoals ik al zei heb ik haar afgelopen zaterdag nog aan de telefoon gehad waarin zij mij voorstelde om zeer binnenkort af te spreken om samen wat leuks te doen. Wel even verder lezen, hè?quote:Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
Dat weet ik niet, maar daar kom ik dan wel achter neem ik aan.quote:Op maandag 4 december 2006 22:04 schreef Slarioux het volgende:
Voor iemand die voor vanmiddag nog nooit echt contact heeft gehad met vrouwen, heb je wel een erg uitgesproken mening over vrouwen. Denk je wel dat je beeld van vrouwen strookt met hoe vrouwen in het echt zijn?
Tja, daarom neem ik ook een klein zaagje mee. Dan kan ik die hakken eraf zagen. Zo, probleem opgelostquote:Op maandag 4 december 2006 18:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Vraagje: Wat doe je als ze op de date hoge hakken draagt?
Ik ga om 10 voor 12 niemand meer bellen zeg. Ik vind het ook niet leuk wanneer mensen mij laat bellen.quote:Op maandag 4 december 2006 23:51 schreef superhaagie het volgende:
waarom wachten tot morgen bel r nu
eerst n smsje sturen of ze nog wakker is...
Zorg jij maar eerst dat jij ff rustig aan doet met die ex van je!quote:Op maandag 4 december 2006 23:51 schreef superhaagie het volgende:
waarom wachten tot morgen bel r nu
eerst n smsje sturen of ze nog wakker is...
Hahaha.. zit me niet te achtervolgen johquote:Op maandag 4 december 2006 23:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Zorg jij maar eerst dat jij ff rustig aan doet met die ex van je!
I know!quote:Op dinsdag 5 december 2006 00:01 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Hahaha.. zit me niet te achtervolgen joh
Maar zo'n reactie had ik kunnen verwachten
Ja, doe mijn best... maar tis niet altijd even makkelijk.
Dat is idd een goed idee. Succes.quote:Op maandag 4 december 2006 23:47 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ga haar morgenmiddag bellen om af te spreken voor donderdagavond aanstaande. Gewoon gezellig ergens wat drinken is denk ik leuk genoeg voor de eerste keer.
Dat hoop ik wel ja... hahaquote:Op dinsdag 5 december 2006 00:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
I know!
Maar als je over een paar maanden het topic leest kan je er hopelijk hard om lachen![]()
Er komen echt honderden foute betogen in me op die Fuifduif daar zou kunnen opdrammen, waarna het arme meisje gillend wegrent.quote:Op dinsdag 5 december 2006 02:02 schreef Xennia het volgende:
Kamasutra-beurs
Ach ja, dan is de kogel maar meteen door de kerkquote:Op dinsdag 5 december 2006 02:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er komen echt honderden foute betogen in me op die Fuifduif daar zou kunnen opdrammen, waarna het arme meisje gillend wegrent.
Het is kennelijk heel bijzonder dat een meisje interesse in je toont als ik het zo lees. (Ben je zo vreemd dan?) Ik zou maar gelijk de koe bij de horens vatten en deze week bellen om haar ergens in het weekend of zo uit te nodigen voor iets leuks, een etentje of zo in een leuk tentje. Je zult het zien, straks wordt het nog gezellig ook!quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef FuifDuif het volgende:
Ja hoor, het is FuifDuif gelukt om voor het eerst in zijn volwassen leven echt contact te krijgen met een meisje. Een contact dat potentie heeft om meer te worden. Ik heb haar ontmoet in een kroeg een week of twee geleden en vanmiddag stuurde ze mij een SMSje met daarin de mededeling dat ze een nieuw mobiel nummer in gebruik zou nemen en ze gaf me dat nieuwe nummer. Nu dacht ik: je geeft geen nummer, zeker geen nieuwe, aan iemand die je niet moet. Ik vind het een prachtige meid en ik zou wel meer willen, maar wat moet ik nu doen? Ik heb haar zaterdag aan de telefoon gehad en toen vroeg ze me om eens een keer wat te gaan doen samen. Nu wil ik ergens in deze week met haar afspreken, maar wat moet ik doen en hoe pak ik het aan?
Eigenlijk ben je dus zo hypocriet als de tering?quote:Op maandag 4 december 2006 23:45 schreef FuifDuif het volgende:
En natuurlijk zal ik niet beginnen over mijn standpunten als dat de vrouw de akker van de man is en dat de vrouw geen stemrecht heeft enzovoort. Maar voor de duidelijkheid: IRL ben ik echt heel vriendelijk tegen meisjes en kan ik goed met ze overweg. Ik heb regelmatig verzoekjes ontvangen van meisjes om mee uit te gaan en onlangs ook van een meisje uit Utrecht. Ze stelde voor dat ik dan daar zou komen en kon wel bij haar slapen. Dus dat is allemaal wel positief.
Dit is toch je eerste echte contact?quote:Op maandag 4 december 2006 23:45 schreef FuifDuif het volgende:
En natuurlijk zal ik niet beginnen over mijn standpunten als dat de vrouw de akker van de man is en dat de vrouw geen stemrecht heeft enzovoort. Maar voor de duidelijkheid: IRL ben ik echt heel vriendelijk tegen meisjes en kan ik goed met ze overweg. Ik heb regelmatig verzoekjes ontvangen van meisjes om mee uit te gaan en onlangs ook van een meisje uit Utrecht. Ze stelde voor dat ik dan daar zou komen en kon wel bij haar slapen. Dus dat is allemaal wel positief.
Ja, ik vind het ook nogal dubieus. Ik geloof d'r helemaal niks van dat een meisje je gewoon vraagt of je blijft slapen. Tenzij je in de 'broertje' zone zit.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:58 schreef Slarioux het volgende:
Dit is toch je eerste echte contact?
Een meisje dat niet kan relativeren en inziet dat een internetforum niet het ware leven weerspiegelt is voor mij dan ook oninteressant.quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:00 schreef Aventura het volgende:
Tip: zorg dat ze nooit, maar dan ook nooit achter jouw username op dit forum komt.
Ik weet dat je niet gelooft, of beter gezegd: niet wilt geloven. Overigens kende ik dat meisje al langer hoorquote:Op dinsdag 5 december 2006 11:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook nogal dubieus. Ik geloof d'r helemaal niks van dat een meisje je gewoon vraagt of je blijft slapen. Tenzij je in de 'broertje' zone zit.
Nee hoor. Wel het eerste vrouwelijke contact waar ik serieus op wil ingaan.quote:Op dinsdag 5 december 2006 10:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dit is toch je eerste echte contact?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |