Haai, heb jij nog niet in het stof gebeten?quote:
ik wil iig een update, de rest?quote:Op zondag 10 december 2006 10:53 schreef FuifDuif het volgende:
@Godshand,
Ze is, net als ik, 24 jaar.
Het was weer erg leuk.
Volgens mij las ik in MED dat Fuifduif weer eens een ban aan zijn broek heeft.Volgens mij mag hij morgen of maandag weer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:25 schreef Catbert het volgende:
Yup! Frequente updates zijn noodzakelijk!
mss houdt hij daar wel vanquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:14
of haar ineens als een vleesgeworden godin gaat behandelen.....
Anders ben je ff filosofisch ingesteld.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:20 schreef Serendips het volgende:
Fuif heeft het er maar druk mee...![]()
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:23 schreef LasTeR het volgende:
Anders ben je ff filosofisch ingesteld.Als ik zo kijk naar je FoBo en Sig etc.
best schattigquote:Op woensdag 20 december 2006 12:38 schreef FuifDuif het volgende:
Een update voor de liefhebbers:
Vanavond ga ik bij haar eten en wat we daarna gaan doen zien we nog wel. In ieder geval is het contact nog steeds aanwezig en het voelt erg goed. We SMS'sen dagelijks en bellen regelmatig. Van verkering durf ik niet te spreken, maar misschien wel na vanavond.
quote:Op woensdag 20 december 2006 12:43 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik heb er altijd drie bij mij, just in case.
Leuk Fuif, erg leuk voor je!quote:Op woensdag 20 december 2006 12:38 schreef FuifDuif het volgende:
Een update voor de liefhebbers:
Vanavond ga ik bij haar eten en wat we daarna gaan doen zien we nog wel. In ieder geval is het contact nog steeds aanwezig en het voelt erg goed. We SMS'sen dagelijks en bellen regelmatig. Van verkering durf ik niet te spreken, maar misschien wel na vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |