neuken.quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:12 schreef Michellee het volgende:
Maar wat wordt nu je volgende stap?
Ja maar we hebben nu niet te maken met een doorsnee persoon...het is Fuifduif! Was hij niet tegen sex voor het huwelijk?quote:
hij moet eerst door de koudwatervrees heen.. eerste paar keer gewoon ff lafjes er tegenaan hangenquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:28 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja fuif... heb je die chick al vol geblaft?
Succes, maar weer...Misschien word je ooit nog eens een mild man onder deze invloeden!quote:Op zaterdag 9 december 2006 19:59 schreef FuifDuif het volgende:wat een taal weer
.
Over een half uur ga ik naar haar toe. Er zijn nog geen concrete plannen, dus ik zie wel.
Sjees, dat was lachen. Dat moet 5 jaar geleden zijn. Er zou een verzameltopic moeten zijn voor die Fok!klassiekers.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:11 schreef Diepvriez het volgende:
lijkt wel een echte FOK!knaap topic..
wel.. liegertquote:Op zaterdag 9 december 2006 19:59 schreef FuifDuif het volgende:wat een taal weer
.
Over een half uur ga ik naar haar toe. Er zijn nog geen concrete plannen, dus ik zie wel.
Maar houden meisjes van verlegen jongens?quote:Op dinsdag 5 december 2006 19:58 schreef Sunshine2006 het volgende:
Na... bij mij heeft verlegenheid mij geen date verloren hoor... nooit eigenlijk hehe.
Krijg je niet. Moet je maar geen weddenschappen aflsuitenquote:Op zondag 10 december 2006 01:51 schreef Maeghan het volgende:
Ja godver hee, ik wil m'n geld terug!
Het geld voor z'n bezoek aan de hoeren bedoel ik!quote:Op zondag 10 december 2006 02:04 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Krijg je niet. Moet je maar geen weddenschappen aflsuiten![]()
Ow enne, TS, morgen rapporteren he!
is Pony-Lover daar niet rijk van geworden?quote:Op zondag 10 december 2006 02:12 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Het geld voor z'n bezoek aan de hoeren bedoel ik!
Doe eens een wat uitgebreider verslag!quote:Op zondag 10 december 2006 10:53 schreef FuifDuif het volgende:
@Godshand,
Ze is, net als ik, 24 jaar.
Het was weer erg leuk.
No offense, maar je klinkt zoals je schrijft echt als een ouwe lul.quote:Op zondag 10 december 2006 10:53 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom als ik vragen mag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |