abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44138763
Ja hoor, het is FuifDuif gelukt om voor het eerst in zijn volwassen leven echt contact te krijgen met een meisje. Een contact dat potentie heeft om meer te worden. Ik heb haar ontmoet in een kroeg een week of twee geleden en vanmiddag stuurde ze mij een SMSje met daarin de mededeling dat ze een nieuw mobiel nummer in gebruik zou nemen en ze gaf me dat nieuwe nummer. Nu dacht ik: je geeft geen nummer, zeker geen nieuwe, aan iemand die je niet moet. Ik vind het een prachtige meid en ik zou wel meer willen, maar wat moet ik nu doen? Ik heb haar zaterdag aan de telefoon gehad en toen vroeg ze me om eens een keer wat te gaan doen samen. Nu wil ik ergens in deze week met haar afspreken, maar wat moet ik doen en hoe pak ik het aan?
pi_44138853
Bel haar op en zeg dat je iets wilt afspreken. Moeilijk man!
pi_44138863
omg fuifduif het zou je waarachtig nog eens gaan lukken ook

maar ot: vraag gewoon eens of ze zin heeft om wat te drinken

succes en hopenlijk houden je rare topics ook eens op als je gebatst hebt
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_44138889
Op de eerste date gewoon al kei hard nuecken!
pi_44139209
En probeer het over beschaafde dingen te hebben. Als je haar bijvoorbeeld zou vermoeien met dit soort ideeën :
Uw vrouw is uw akker.
en
Gebruik van make-up, hoge hakken... teken van onzekerheid?

is ze snel weg. Praat gewoon een beetje over je baan ofzo, desnoods over je mooie S40
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_44139471
gebruikt ze overigens make-up ?
  maandag 4 december 2006 @ 18:11:22 #7
57506 TiMmS
The Core Supremacy !
pi_44139511
Bios is altijd een goede binnenkomer, en vooraf eten, top idee!
"Zelfoverschatting is het immuunsysteem van de menselijke psyche" Maassen, 2009
pi_44139586
Of eerst een vroege film en daarna nog ergens wat drinken. Voordeel daarvan is, dat je in ieder geval ook gespreksstof hebt, want je kunt het over de film hebben. Hoef je dus niet bang te zijn dat het gesprek stilvalt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_44139607
quote:
Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef FuifDuif het volgende:
Nu wil ik ergens in deze week met haar afspreken, maar wat moet ik doen en hoe pak ik het aan?
Haar opbellen en een afspraak maken .

Vraagje: Wat doe je als ze op de date hoge hakken draagt?
pi_44139685
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:14 schreef Geartsjuh het volgende:

dan heeft hij meteen een onderwerp om het over te hebben
  maandag 4 december 2006 @ 18:18:43 #11
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_44139742
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef TiMmS het volgende:
Bios is altijd een goede binnenkomer
Euh, nee. Bios is voor mensen die mekaar op de eerste date niks te vertellen hebben.
quote:
Nu wil ik ergens in deze week met haar afspreken, maar wat moet ik doen en hoe pak ik het aan?
Ik ga zelf de eerste keer altijd naar een gezellig kroegje alwaar we samen een wijntje/biertje (of meer) nuttigen. En dan gewoon zitten kletsen over vanalles en nog wat. Belangrijk is dat je ook vragen aan haar stelt, en geintereseert ingaat op wat ze je vertelt.

Belangrijke dingen:
- Ga niet meteen hopen/verliefd worden/etc., komt de schok des te harder aan als het niks wordt.
- Als je gaat zoenen betekent dit nog niks.
- Ga als het leuk is niet als een gek achter d'r aan lopen, een van de dingen die je 't makkelijkst fout kunt doen is veel te benauwend zijn. Hou het luchtig, geef d'r genoeg tijd om je leuk te gaan vinden.

En verder hoop ik dat je snapt, en dit is je al eerder gemeld, dat dingen als geen stemrecht voor voruwen e.d. hoogstwaarschijnlijk betekenen dat ze wegloopt.

Succes
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_44142009
Revolutie. FuifDuif, hoe doe je het!

Maar zoals Liewec al zei; kies iets uit wat je leuk lijkt om te doen op een eerste date (ik neem diegene meestal mee naar iets cultureels (zoals een voorstelling, geen bioscoop) om daarna iets drinken in een café) en maak er een leuke tijd van.

Ik denk er trouwens nooit echt teveel bij na. Het meeste komt bij mij uit spontaniteit; zo ook gespreksstof en dergelijke.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2006 02:44:27 ]
  maandag 4 december 2006 @ 19:36:21 #13
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44142210
Nu maar hopen dat ze met een frisgeboend, make-up loos gezichtje en op plat schoeisel komt aanzetten op de date.
... is a mismatch forever
pi_44142482
Als ik een nieuw nummer heb laat ik dat ook aan de meeste mensen uit mijn telefoonlijst weten, zonder enige bijbedoeling....
If I could have a second skin / I'd probably dress up in you
pi_44145376
Vooral niet je bittere gevoelens jegens vrouwen laten doorschemeren.

Ook niet zeggen dat vrouwen die lelijke mannen niet aankijken wel anders zullen piepen wanneer die mannen hen in een steegje proberen te verkrachten, gnagna.
Of dat vrouwen lekker toch niks meer te vertellen hebben wanneer de sharia eindelijk ingevoerd wordt.

Beter nog, zeg maar helemaal niks en doe wat sommige van mijn zeer netjes pratende collegaposters al suggereerden
  maandag 4 december 2006 @ 21:49:14 #16
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_44147135
Ik denk dat ze het smsje gewoon naar iedereen in haar telefoonboek heeft gestuurd.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_44147339
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat ze het smsje gewoon naar iedereen in haar telefoonboek heeft gestuurd.
Jep, denk ik dus ook.
If I could have a second skin / I'd probably dress up in you
  maandag 4 december 2006 @ 22:03:03 #18
11102 knep
Mountainfreak
pi_44147483
Als je haar maar niet die kansloze vragen gaat stellen die je hier op fok! rondstrooit, dan komt het wel goed.

Of ze moet er van houden natuurlijk
  maandag 4 december 2006 @ 22:04:27 #19
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_44147520
Voor iemand die voor vanmiddag nog nooit echt contact heeft gehad met vrouwen, heb je wel een erg uitgesproken mening over vrouwen. Denk je wel dat je beeld van vrouwen strookt met hoe vrouwen in het echt zijn?

Om ontopic te blijven: Een "ik heb een nieuw nummer"-smsje is het meest onpersoonlijke type smsje dat je van een vrouw kan krijgen. Na "gelukkig nieuwjaar" uiteraard.
pi_44147697
quote:
quote:
Ik heb haar zaterdag aan de telefoon gehad en toen vroeg ze me om eens een keer wat te gaan doen samen.
pi_44150612
quote:
Ja duhuh, maar zoals ik al zei heb ik haar afgelopen zaterdag nog aan de telefoon gehad waarin zij mij voorstelde om zeer binnenkort af te spreken om samen wat leuks te doen. Wel even verder lezen, hè?
pi_44150635
quote:
Op maandag 4 december 2006 22:04 schreef Slarioux het volgende:
Voor iemand die voor vanmiddag nog nooit echt contact heeft gehad met vrouwen, heb je wel een erg uitgesproken mening over vrouwen. Denk je wel dat je beeld van vrouwen strookt met hoe vrouwen in het echt zijn?
Dat weet ik niet, maar daar kom ik dan wel achter neem ik aan.
pi_44150718
En natuurlijk zal ik niet beginnen over mijn standpunten als dat de vrouw de akker van de man is en dat de vrouw geen stemrecht heeft enzovoort. Maar voor de duidelijkheid: IRL ben ik echt heel vriendelijk tegen meisjes en kan ik goed met ze overweg. Ik heb regelmatig verzoekjes ontvangen van meisjes om mee uit te gaan en onlangs ook van een meisje uit Utrecht. Ze stelde voor dat ik dan daar zou komen en kon wel bij haar slapen. Dus dat is allemaal wel positief.
pi_44150766
quote:
Op maandag 4 december 2006 18:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Tja, daarom neem ik ook een klein zaagje mee. Dan kan ik die hakken eraf zagen. Zo, probleem opgelost .
pi_44150795
Ik ga haar morgenmiddag bellen om af te spreken voor donderdagavond aanstaande. Gewoon gezellig ergens wat drinken is denk ik leuk genoeg voor de eerste keer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')