Haar opbellen en een afspraak makenquote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef FuifDuif het volgende:
Nu wil ik ergens in deze week met haar afspreken, maar wat moet ik doen en hoe pak ik het aan?
dan heeft hij meteen een onderwerp om het over te hebbenquote:Op maandag 4 december 2006 18:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Vraagje: Wat doe je als ze op de date hoge hakken draagt?
Euh, nee. Bios is voor mensen die mekaar op de eerste date niks te vertellen hebben.quote:Op maandag 4 december 2006 18:11 schreef TiMmS het volgende:
Bios is altijd een goede binnenkomer
Ik ga zelf de eerste keer altijd naar een gezellig kroegje alwaar we samen een wijntje/biertje (of meer) nuttigen. En dan gewoon zitten kletsen over vanalles en nog wat. Belangrijk is dat je ook vragen aan haar stelt, en geintereseert ingaat op wat ze je vertelt.quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef FuifDuif het volgende:
Nu wil ik ergens in deze week met haar afspreken, maar wat moet ik doen en hoe pak ik het aan?
Jep, denk ik dus ook.quote:Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat ze het smsje gewoon naar iedereen in haar telefoonboek heeft gestuurd.
quote:Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat ze het smsje gewoon naar iedereen in haar telefoonboek heeft gestuurd.
quote:Op maandag 4 december 2006 17:47 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb haar zaterdag aan de telefoon gehad en toen vroeg ze me om eens een keer wat te gaan doen samen.
Ja duhuh, maar zoals ik al zei heb ik haar afgelopen zaterdag nog aan de telefoon gehad waarin zij mij voorstelde om zeer binnenkort af te spreken om samen wat leuks te doen. Wel even verder lezen, hè?quote:Op maandag 4 december 2006 21:49 schreef arneaux het volgende:
Dat weet ik niet, maar daar kom ik dan wel achter neem ik aan.quote:Op maandag 4 december 2006 22:04 schreef Slarioux het volgende:
Voor iemand die voor vanmiddag nog nooit echt contact heeft gehad met vrouwen, heb je wel een erg uitgesproken mening over vrouwen. Denk je wel dat je beeld van vrouwen strookt met hoe vrouwen in het echt zijn?
Tja, daarom neem ik ook een klein zaagje mee. Dan kan ik die hakken eraf zagen. Zo, probleem opgelostquote:Op maandag 4 december 2006 18:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Vraagje: Wat doe je als ze op de date hoge hakken draagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |