abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44564622
Tenminste één prijs dus dit seizoen..

[ Bericht 5% gewijzigd door venomsnake op 19-12-2006 12:06:48 ]
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44564826
Ja man, ik zeg, het seizoen is nu al geslaagd

Al gaat over de prestaties van vorig seizoen, maar dat vertellen we er stiekem niet bij
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_44564893
Gentenaar zou een ernstig goede aankoop zijn. Hij was altijd wel één van de betere keepers van Nederland die ook nog wel 4 jaar mee kan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gollemrulez op 19-12-2006 12:26:37 ]
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_44565133
Ik vraag me alleen af wat er waar is van dat bericht aangezien er 2 grote fouten in staan en het bericht van ELF voetbal komt..
Maar Gentenaar zou zeker een aanwinst zijn..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_44565574
Plus dat ik dan het nut van van Loo niet echt zie..die krijgt geen kans? Heb hem nog niet zien keepen dus heb geen idee verder..maar vaag is het wel.
pi_44566091
Ik snap ook niet waarom Loo nog geen kans heeft gekregen..
Met alle respect voor Roorda, maar ik word doodzenuwachtig van die man de laatste maanden.
Bij elke hoekschop/Vrij trap/voorzet ben ik bang dat er een tegendoelpunt valt en volgens mij ben ik niet de enige, sinds Roorda in zijn mindere periode zit (om het zo maar even te noemen) lijkt het wel alsof er een paar jongens achterin ook wat onzekerder zijn..
Kwait nait hoor, maar ik denk dat het goed zou zijn om Roorda eens op de bank te laten beginnen en V.Loo een kans te geven.
Maar ik heb het idee dat Jans hem niet goed genoeg vind en het niet aandurft ofzo..
Met Gentenaar weet je zeker dat je kwaliteit in huis haalt..!
pi_44566153
Ik denk dat Jans weinig vertrouwen heeft in Van Loo. Als hij hem dan een kans geeft en het wordt niks, heb je gegarandeerd ook een mindere (nog onzekerder) Roorda. Hij staalt al geen vertrouwen uit en dan al helemaal niet meer.
pi_44566847
Het is idd een groot risico om roorda nu te laten banken.. daar wordt ie misschien nog onzekerder van.. mjaa miss maakt het m juist weer scherper.. altijd lastig die dingen..

ook lastig: http://www.degroenehel.co(...)kkerweernaarhuis.3gp

wat zingen ze nou in het laatste lied? :$
pi_44567775
Gentenaar heeft al twee jaar geen wedstrijd op niveau gekeept. Eerst maar eens zien.

Ik vind het ook meer een middenveldissue dan een keepersissue. Met Levchenko, vd Laak, Cornelisse, Seedorf, Lindgren en Lovre is het allemaal wel erg middelmaat.
quote:
Salmon niet naar NAC of Willem II

Glen Salmon maakt het seizoen af bij FC Groningen. De Zuid-Afrikaan leek dichtbij een overstap naar Willem II, maar heeft de Tilburgse clubleiding laten weten af te zien van de huurovereenkomst.
Ook het geïnteresseerde NAC is door Salmon afgezegd. "In principe dient hij zijn contract bij FC Groningen gewoon uit", verklaarde zaakwaarnemer Chiel Dekker dinsdag tegenover het ANP. De 28-jarige spits heeft weinig trek om voor vier maanden naar Brabant te verhuizen, aangezien hij na dit seizoen de overstap wil maken naar Engeland of Schotland.
  dinsdag 19 december 2006 @ 13:46:58 #260
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_44567842
Roorda zit zeker in een mindere periode, maar Jans zal ongetwijfeld zijn redenen hebben voor het niet opstellen van Brian van Loo. Het is natuurlijk ook zo dat als je je keeper wisselt dat een mentale klap van een jewelste is voor Roorda, die al niet echt lekker in zijn vel zit. Mocht je van Loo op stellen en het gaat mis, dan ben je natuurlijk nog verder van huis. Verder vind ik ook dat Roorda lang niet zo veel schuld heeft in de verliespartijen als sommige mensen suggeren, aan veel tegendoelpunten kon hij niet echt veel doen (de echt aanwijsbare blunders zijn IMO de uitwedstrijd tegen Heerenveen wat dus eigenlijk de enige wedstrijd is dat je verliest door je keeper). Roorda heeft misschien geen al te beste trap maar dat heeft ie nooit gehad, ook toen hij nog wel 'goed' keepte. Ik heb er nog wel vertrouwen in, alhoewel ik ook moet toegeven dat ik bij een hoge bal mijn adem ook even inhoud.

Desalniettemin zou Gentenaar natuurlijk een goede aankoop zijn, al is het wel een nadeel dat je hem jaren niet echt vaak hebt zien keepen. Misschien dat zijn motivatie wel is gezakt naar een laag niveau en dat hij qua motivatie/spelplezier misschien al wel aan het einde van zijn carriere is (maar dat kan ik niet beoordelen). Als 31-jarige kun je normaliter op lichamelijk gebied nog wel een paar jaartjes mee.

Als laatste denk ik dat ajax hem niet zo makkelijk laat gaan. Een ervaren keeper in je selectie is natuurlijk nooit verkeerd en hij zou relatief vast geen megasalaris verdienen, wat dus geen reden zou zijn om hem weg te willen doen. Het zal een gerucht zijn dat hij naar Groningen zou komen, en ook bij blijven lijkt me (vooral vanuit Ajax-oogpunt dus.)
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_44570470
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:16 schreef sanniboi het volgende:ook lastig: http://www.degroenehel.co(...)kkerweernaarhuis.3gp

wat zingen ze nou in het laatste lied? :$
In dat filmpje wordt eerst 'en we gaan met de trekker weer naar huis' gezongen en daarna 'farmer till I die'. Maar ik denk dat je op de eerste doelt. Bijna in ieder stadion wordt er door de thuisclub 'ze gaan met de trekker weer naar huis' gezongen. Waarmee ze ons voor lul willen zetten, denk ik. Maar iedere keer wordt dat lied vervolgens door Groningen overgenomen.
pi_44578780
nee ik bedoel juist de tweede .. die eerste ken ik wel .. maar die tweede komt me niet bekend voor.. tenminste wel de melodie zegmaar maar niet de tekst.. hoewel ik farmer till i die wel zou moeten kennen.. tnx anyway =p
pi_44578794
ohja nu ik het nog een keer hoor is het logish idd.. stom dat ik het niet meteen hoorde tnx =p
  woensdag 20 december 2006 @ 17:14:35 #264
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_44603132
quote:
Meerdink hoopt op FC Groningen

Als het aan Martijn Meerdink ligt, voetbalt hij na de winterstop bij FC Groningen. De 30-jarige aanvallende middenvelder mag bij zijn huidige club AZ vertrekken.

Groningen-trainer Ron Jans wil de international graag hebben, maar de clubleiding vindt de transfersom van één miljoen euro vooralsnog te hoog. "Groningen is een prachtige club die wel bij me past, aan mij zal het niet liggen", stelt Meerdink woensdag in Voetbal International.

Van Gaal

Meerdink liet AZ-trainer Louis van Gaal eind november weten dat hij in de winterstop naar een andere club wil verhuizen. Van Gaal gaf zijn goedkeuring aan de wens van zijn speler, die dit seizoen weinig in actie komt voor AZ. De eenmalig international verhuisde in de zomer van 2002 na vier seizoenen bij De Graafschap naar Alkmaar. (bron: nu.nl)
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  woensdag 20 december 2006 @ 17:24:23 #265
82589 S-Two
barba macacu
pi_44603397
Anders gewoon huren?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_44622607
quote:
Op woensdag 20 december 2006 17:24 schreef S-Two het volgende:
Anders gewoon huren?
Ik denk dat we daar niet meer aan moeten beginnen..
  donderdag 21 december 2006 @ 11:37:15 #267
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_44622994
quote:
Anders gewoon huren?
Goedkoop is duurkoop.
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  donderdag 21 december 2006 @ 14:13:18 #268
121632 Thomas87
Democracy is coming!
pi_44627423
quote:
Anders gewoon huren?
Waarom niet huren inderdaad? 1 miljoen is veel te veel, daar zijn we over uit. AZ hoeft hem niet, maar wil wel wat centjes zien. Als Groningen z'n salaris betaald, lijkt me dit voor AZ, Meerdink en voor de FC een handige optie. Vooral als Meerdink toch niet echt uit de verf komt, dat je er na een jaar gewoon weer van af kan.

S-Two
Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
Martin Drent: "Studeren ook!"
pi_44628299
Ik vind persoonlijk dat je als FC zijnde niet meer moet gaat huren.
pi_44630068
Dat vind ik ook.

Tja en Meerdink, ik weet het niet.

Net in de lunchpauze kwam ik dhr. Salmon nog tegen in de Bijenkorf. Meneer was al net zo traag met schoenen uitzoeken dan dat ie loopt de laatste tijd. En ik blijf erbij dat ie altijd sip kijkt.
Voor de geïnteresseerden: een paar leuke Diesels gingen mee naar Salmonthuis. Nu maar hopen dat mevrouw Salmon er aan kan wennen

[ Bericht 0% gewijzigd door clauwheee op 21-12-2006 16:06:04 ]
pi_44630954
AAAAAAAAAARGH
Ik had het helemaal geregeld. 30 december met de auto naar Waalwijk. Vriendin dernaast en eens een uitpot bezoeken. 3 weken geleden verlof aanvraag bij het werk gedaan. Ruim van tevoren. na 2 weken nog niks gehoord, gisteren maar eens gevraagd. Blijkt het verlof afgekeurd omdat er al teveel verlof uitgegeven was. En dat was 3 weken geleden nog niet zo. Bedankt voor de late behandeling, nu ben ik pas om 16:45 vrij en kan ik nooit zo snel richting Waalwijk crossen.

stelletje flikkers, ik meld me wel ziek.
pi_44631086
Ik zou het doen ja, Prosac
Wij gaan al heel vroeg weg die dag, uurtje of 13 dacht ik.

[ Bericht 34% gewijzigd door clauwheee op 21-12-2006 16:25:27 ]
pi_44631252
quote:
GRONINGEN - Goran Lovre keert vrijdagavond bij de uitwedstrijd tegen Heracles terug in de basis van FC Groningen. Hij is hersteld van de griep.

De terugkeer van Lovre gaat ten koste van Danny Holla. Nog altijd niet beschikbaar wegens blessures zijn Mark-Jan Fledderus, Antoine van der Linden, Arnold kruiswijk en Paul Matthijs.

De opstelling van FC Groningen: Roorda; Silva, Sankoh, Svejdik en Florén; Van de Laak, Lindgren, Lovre en Levchenko; Suárez en Nevland.
Bron: RTV Noord
pi_44633646
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef clauwheee het volgende:

Voor de geïnteresseerden: een paar leuke Diesels gingen mee naar Salmonthuis. Nu maar hopen dat mevrouw Salmon er aan kan wennen

Goed dat Lovre weer terugkeert, ik moet zeggen dat hij me tot nu toe wel bevallen is.
  donderdag 21 december 2006 @ 17:51:55 #275
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_44633783
Meerdink komt denk ik niet meer naar Groningen. Het schijnt dat Groningen bezig is met een 'razendsnelle aanvaller' uit Zuid-Europa of Zuid-Amerika bezig is (ik dacht het laatste). Het meest logische lijkt me dan dat het een rechterspits is die ook op het middenveld uit de voeten kan, waardoor Meerdink dus ook geen optie meer is. Naam van de speler heb ik niet gekregen en ook niet of het om winterstop of volgend seizoen zou gaan.

Normaliter ben ik niet zo van de geruchten, maar de bron is betrouwbaar. Verder wisten Nijland en co. de transfer Suarez ook lang stil te houden. Ze hadden echter de pech dat een Groningen-supporter daar toevallig op vakantie was en het nieuws lekte. Wat dat betreft lijkt het me niet zo onwaarschijnlijk dat dit nog niet uitgelekt is.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_44636274
Waarschijnlijk heeft de FC ook wel goede contacten in Zuid-Amerika. Ik ben benieuwd; een gratis Meerdink was leuk geweest, maar een getalenteerde Zuid-Amerikaan vind ik ook prima.
pi_44642442
Misschien heeft Suarez nog wel familie rondlopen daar
pi_44644355
Voetbal: FC Groningen doet aan kerstgedachte
Gepubliceerd op donderdag 21 december 2006
GRONINGEN (ANP) - Een groep supporters van FC Groningen en Sparta volgt het competitieduel tussen beide clubs op tweede kerstdag gezamenlijk vanuit het bezoekersvak. Groningen kwam op het idee na de recente negatieve berichtgeving over voetbalsupporters.

Beide clubs willen met de supportersactie laten zien dat het ook anders kan. Sparta zal tijdens het duel in Groningen worden gesteund door zo'n 150 Rotterdamse supporters. Zij krijgen bij stadion Euroborg gratis koffie en kerstbrood. Ongeveer een gelijk aantal supporters van FC Groningen, onder wie partners en familie van vrijwilligers van de club, nemen plaats in hetzelfde vak.

Het initiatief tot de kerstactie kwam van Johannes Houwen, de veiligheidscoördinator van FC Groningen. Zowel Sparta als de KNVB reageerde positief op het voorstel. De politie is op de hoogte gebracht van het initiatief. Het bezoekersvak wordt niet opengesteld voor andere supporters.
pi_44647472
Klinkt leuk The_Verve, ik hou wel van geruchtjes..

Duss, kerst vieren in het uitvak.. Gezellig..
pi_44650471
Ik wil ook koffie en kerstbrood, ja!
Whehe.

Vanavond, op naar Tukkerland. Een vrijdagavondwedstrijd, ik heb er zin in
pi_44652395
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 09:12 schreef clauwheee het volgende:
Ik wil ook koffie en kerstbrood, ja!
Whehe.

Vanavond, op naar Tukkerland. Een vrijdagavondwedstrijd, ik heb er zin in
dan krijg je sowieso koffie en koek, alle gasten krijgen dat bij ons
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:04:15 #282
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_44652705
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 01:30 schreef venomsnake het volgende:
Klinkt leuk The_Verve, ik hou wel van geruchtjes..
Me too, me too.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_44653507
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 10:50 schreef Incolumis het volgende:

[..]

dan krijg je sowieso koffie en koek, alle gasten krijgen dat bij ons
Jeuj!
pi_44654280
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 11:35 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Jeuj!
Dan maakt winst of verlies ook niet meer uit he
pi_44654896
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:26 schreef Prosac het volgende:
GRONINGEN (ANP) - Een groep supporters van FC Groningen en Sparta volgt het competitieduel tussen beide clubs op tweede kerstdag gezamenlijk vanuit het bezoekersvak. Groningen kwam op het idee na de recente negatieve berichtgeving over voetbalsupporters.

Beide clubs willen met de supportersactie laten zien dat het ook anders kan. Sparta zal tijdens het duel in Groningen worden gesteund door zo'n 150 Rotterdamse supporters. Zij krijgen bij stadion Euroborg gratis koffie en kerstbrood. Ongeveer een gelijk aantal supporters van FC Groningen, onder wie partners en familie van vrijwilligers van de club, nemen plaats in hetzelfde vak.

Het initiatief tot de kerstactie kwam van Johannes Houwen, de veiligheidscoördinator van FC Groningen. Zowel Sparta als de KNVB reageerde positief op het voorstel. De politie is op de hoogte gebracht van het initiatief. Het bezoekersvak wordt niet opengesteld voor andere supporters.
ik vind dat echt een superactie.. typerend dat het door fcg wordt georganiseerd vind ik dan, zegt toch wel genoeg over de voetbalsfeer die onze trots heeft .. (nu maar hopen dat het wel goed gaat )
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:26:47 #286
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_44656316
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:30 schreef sanniboi het volgende:

[..]

ik vind dat echt een superactie.. typerend dat het door fcg wordt georganiseerd vind ik dan, zegt toch wel genoeg over de voetbalsfeer die onze trots heeft .. (nu maar hopen dat het wel goed gaat )
ze hebben niet voor niets supporters "geselecteerd"
pi_44656854
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:26 schreef Prosac het volgende:

[..]

ze hebben niet voor niets supporters "geselecteerd"
Hallelujah

Wordt hopelijk net zo'n succes als de vorige supportersactie
pi_44656970
Dikke onzin als je het mij vraagt dit. Maar ok.

Heb er even over nagedacht. Misschien moet ik niet zo negatief zijn. Ik hoop drie keer te kunnen juichen vanavond. 1-3. Suarez 2 iig.
pi_44657151
Nou, laat ik ook maar de optimist uithangen dan..
Ik ben ietsie pietsie minder positief dan Clauw, ik zeg 1-2 (1x Lovre, 1x Suarez)
pi_44657193
Vind ik ook goed Zolang we maar winnen vanavond. Ik wil weer es een keer met een goed gevoel terug. Tis nu wel mooi geweest met die verliesuitpotten.
Zo.

Misschien helpt dat, als ik streng ga doen
pi_44657226
Dan houd ik het op 0-1 (1x Sankoh, 1x Nevland)
pi_44657255
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:57 schreef Gollemrulez het volgende:
Dan houd ik het op 1-1 (1x Sankoh, 1x Nevland)
partypooper
pi_44657300
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:57 schreef Gollemrulez het volgende:
Dan houd ik het op 1-1 (1x Sankoh, 1x Nevland)
Whehe
pi_44657301
quote:
Op donderdag 21 december 2006 23:26 schreef Prosac het volgende:

pi_44657317
Achja de optimist uithangen kan ook geen kwaad he
pi_44657321
En die was al gepost Tommie de kikker
pi_44657338
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 13:55 schreef clauwheee het volgende:

Misschien helpt dat, als ik streng ga doen
pi_44657395
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:01 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Als je vanavond iemand met een stok ziet zwaaien in het uitvak ben ik het
pi_44657439
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:03 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Als je vanavond iemand met een stok ziet zwaaien in het uitvak ben ik het

Dan maak ik er wel een gifje van...
pi_44657635
Daar schijn je goed in te zijn he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')