quote:Salmon niet naar NAC of Willem II
Glen Salmon maakt het seizoen af bij FC Groningen. De Zuid-Afrikaan leek dichtbij een overstap naar Willem II, maar heeft de Tilburgse clubleiding laten weten af te zien van de huurovereenkomst.
Ook het geïnteresseerde NAC is door Salmon afgezegd. "In principe dient hij zijn contract bij FC Groningen gewoon uit", verklaarde zaakwaarnemer Chiel Dekker dinsdag tegenover het ANP. De 28-jarige spits heeft weinig trek om voor vier maanden naar Brabant te verhuizen, aangezien hij na dit seizoen de overstap wil maken naar Engeland of Schotland.
In dat filmpje wordt eerst 'en we gaan met de trekker weer naar huis' gezongen en daarna 'farmer till I die'. Maar ik denk dat je op de eerste doelt. Bijna in ieder stadion wordt er door de thuisclub 'ze gaan met de trekker weer naar huis' gezongen. Waarmee ze ons voor lul willen zetten, denk ik. Maar iedere keer wordt dat lied vervolgens door Groningen overgenomen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:16 schreef sanniboi het volgende:ook lastig: http://www.degroenehel.co(...)kkerweernaarhuis.3gp
wat zingen ze nou in het laatste lied? :$
quote:Meerdink hoopt op FC Groningen
Als het aan Martijn Meerdink ligt, voetbalt hij na de winterstop bij FC Groningen. De 30-jarige aanvallende middenvelder mag bij zijn huidige club AZ vertrekken.
Groningen-trainer Ron Jans wil de international graag hebben, maar de clubleiding vindt de transfersom van één miljoen euro vooralsnog te hoog. "Groningen is een prachtige club die wel bij me past, aan mij zal het niet liggen", stelt Meerdink woensdag in Voetbal International.
Van Gaal
Meerdink liet AZ-trainer Louis van Gaal eind november weten dat hij in de winterstop naar een andere club wil verhuizen. Van Gaal gaf zijn goedkeuring aan de wens van zijn speler, die dit seizoen weinig in actie komt voor AZ. De eenmalig international verhuisde in de zomer van 2002 na vier seizoenen bij De Graafschap naar Alkmaar. (bron: nu.nl)
Ik denk dat we daar niet meer aan moeten beginnen..quote:Op woensdag 20 december 2006 17:24 schreef S-Two het volgende:
Anders gewoon huren?
Goedkoop is duurkoop.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:24 schreef S-Two het volgende:
Anders gewoon huren?
Waarom niet huren inderdaad? 1 miljoen is veel te veel, daar zijn we over uit. AZ hoeft hem niet, maar wil wel wat centjes zien. Als Groningen z'n salaris betaald, lijkt me dit voor AZ, Meerdink en voor de FC een handige optie. Vooral als Meerdink toch niet echt uit de verf komt, dat je er na een jaar gewoon weer van af kan.quote:Op woensdag 20 december 2006 17:24 schreef S-Two het volgende:
Anders gewoon huren?
quote:GRONINGEN - Goran Lovre keert vrijdagavond bij de uitwedstrijd tegen Heracles terug in de basis van FC Groningen. Hij is hersteld van de griep.
De terugkeer van Lovre gaat ten koste van Danny Holla. Nog altijd niet beschikbaar wegens blessures zijn Mark-Jan Fledderus, Antoine van der Linden, Arnold kruiswijk en Paul Matthijs.
De opstelling van FC Groningen: Roorda; Silva, Sankoh, Svejdik en Florén; Van de Laak, Lindgren, Lovre en Levchenko; Suárez en Nevland.
Bron: RTV Noord
quote:Op donderdag 21 december 2006 15:45 schreef clauwheee het volgende:
Voor de geïnteresseerden: een paar leuke Diesels gingen mee naar Salmonthuis. Nu maar hopen dat mevrouw Salmon er aan kan wennen
dan krijg je sowieso koffie en koek, alle gasten krijgen dat bij onsquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:12 schreef clauwheee het volgende:
Ik wil ook koffie en kerstbrood, ja!![]()
Whehe.
Vanavond, op naar Tukkerland. Een vrijdagavondwedstrijd, ik heb er zin in
Me too, me too.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:30 schreef venomsnake het volgende:
Klinkt leuk The_Verve, ik hou wel van geruchtjes..![]()
Jeuj!quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:50 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dan krijg je sowieso koffie en koek, alle gasten krijgen dat bij ons
Dan maakt winst of verlies ook niet meer uit hequote:
ik vind dat echt een superactie.. typerend dat het door fcg wordt georganiseerd vind ik dan, zegt toch wel genoeg over de voetbalsfeer die onze trots heeft .. (nu maar hopen dat het wel goed gaatquote:Op donderdag 21 december 2006 23:26 schreef Prosac het volgende:
Voetbal: FC Groningen doet aan kerstgedachte
Gepubliceerd op donderdag 21 december 2006
GRONINGEN (ANP) - Een groep supporters van FC Groningen en Sparta volgt het competitieduel tussen beide clubs op tweede kerstdag gezamenlijk vanuit het bezoekersvak. Groningen kwam op het idee na de recente negatieve berichtgeving over voetbalsupporters.
Beide clubs willen met de supportersactie laten zien dat het ook anders kan. Sparta zal tijdens het duel in Groningen worden gesteund door zo'n 150 Rotterdamse supporters. Zij krijgen bij stadion Euroborg gratis koffie en kerstbrood. Ongeveer een gelijk aantal supporters van FC Groningen, onder wie partners en familie van vrijwilligers van de club, nemen plaats in hetzelfde vak.
Het initiatief tot de kerstactie kwam van Johannes Houwen, de veiligheidscoördinator van FC Groningen. Zowel Sparta als de KNVB reageerde positief op het voorstel. De politie is op de hoogte gebracht van het initiatief. Het bezoekersvak wordt niet opengesteld voor andere supporters.
ze hebben niet voor niets supporters "geselecteerd"quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:30 schreef sanniboi het volgende:
[..]
ik vind dat echt een superactie.. typerend dat het door fcg wordt georganiseerd vind ik dan, zegt toch wel genoeg over de voetbalsfeer die onze trots heeft .. (nu maar hopen dat het wel goed gaat)
Hallelujahquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:26 schreef Prosac het volgende:
[..]
ze hebben niet voor niets supporters "geselecteerd"
partypooperquote:Op vrijdag 22 december 2006 13:57 schreef Gollemrulez het volgende:
Dan houd ik het op 1-1 (1x Sankoh, 1x Nevland)
Whehequote:Op vrijdag 22 december 2006 13:57 schreef Gollemrulez het volgende:
Dan houd ik het op 1-1 (1x Sankoh, 1x Nevland)
quote:Op donderdag 21 december 2006 23:26 schreef Prosac het volgende:
Voetbal: FC Groningen doet aan kerstgedachte
Gepubliceerd op donderdag 21 december 2006
GRONINGEN (ANP) - Een groep supporters van FC Groningen en Sparta volgt het competitieduel tussen beide clubs op tweede kerstdag gezamenlijk vanuit het bezoekersvak. Groningen kwam op het idee na de recente negatieve berichtgeving over voetbalsupporters.
Beide clubs willen met de supportersactie laten zien dat het ook anders kan. Sparta zal tijdens het duel in Groningen worden gesteund door zo'n 150 Rotterdamse supporters. Zij krijgen bij stadion Euroborg gratis koffie en kerstbrood. Ongeveer een gelijk aantal supporters van FC Groningen, onder wie partners en familie van vrijwilligers van de club, nemen plaats in hetzelfde vak.
Het initiatief tot de kerstactie kwam van Johannes Houwen, de veiligheidscoördinator van FC Groningen. Zowel Sparta als de KNVB reageerde positief op het voorstel. De politie is op de hoogte gebracht van het initiatief. Het bezoekersvak wordt niet opengesteld voor andere supporters.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 13:55 schreef clauwheee het volgende:
Misschien helpt dat, als ik streng ga doen![]()
Als je vanavond iemand met een stok ziet zwaaien in het uitvak ben ik hetquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:03 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als je vanavond iemand met een stok ziet zwaaien in het uitvak ben ik het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |