Ik was er al eerderquote:Op donderdag 7 december 2006 14:43 schreef Eilanden het volgende:
De Ajaciedjes weten met de wedstrijd van aanstaand weekend het FCG-topic opeens te vinden
Louzy kut tien minuten...quote:
Sorry... Ik weet dat ik het niet verdien, moar 't is nait aans.quote:
Dat vind ik dan weer gelul... Wanneer verdien je dat dan?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:08 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Sorry... Ik weet dat ik het niet verdien, moar 't is nait aans.
quote:Meerdink op weg naar FC Groningen
FC Groningen maakt werk van AZ-middenvelder Martijn Meerdink, zo meldt RTV Noord-Holland vandaag. Marcel Brands, de technisch directeur van AZ, reist morgen naar Groningen om te spreken over een transfer.
De club van trainer Ron Jans hoopt Meerdink in de winterperiode vast te leggen. De ex-speler van De Graafschap moet bij de Erevisieclub waarschijnlijk de opvolger worden van Danny Buijs, die afgelopen zomer naar Feyenoord verkaste.
Meerdink heeft bij AZ nog een contract tot medio 2010, maar mag de club per direct verlaten. De middenvelder stond vorig seizoen nog regelmatig in de basiself van trainer Louis van Gaal en debuteerde zelfs in Oranje. Dit seizoen zit hij echter steevast op de Alkmaarse reservebank.
Meerdink zelf ziet een transfer naar Groningen wel zitten, maar blijft ondertussen stiekem hopen op een club uit de Bundesliga. VFL Bochum zou wel interesse hebben in de 30-jarige middenvelder.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:45 schreef venomsnake het volgende:
Klinkt misschien gek, maar ik heb vertrouwen in de wedstrijd van morgen.![]()
Goed gevoel over, ik zeg 2-1
Met Atteveld en Erwin Koeman centraal achterin zijn we wel gedegradeerd.. maar ik ben het met je eens wat betreft Saeijs; goeie back.quote:Op vrijdag 8 december 2006 04:42 schreef bolivian het volgende:
Doe mij dan maar een ' rücksichtloser Verteidiger' zoals Saeijs!
(..) Atteveldje was er ook goed in!
Ik hoop het met je mee.quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:45 schreef venomsnake het volgende:
Klinkt misschien gek, maar ik heb vertrouwen in de wedstrijd van morgen.![]()
Goed gevoel over, ik zeg 2-1
Bronquote:Van der Linden kan niet meedoen tegen PSV
FC Groningen kan morgenavond in de Euroborg tegen landskampioen PSV niet beschikken over Antoine van der Linden.
Hij heeft een gekneusde en ontstoken voet.
Verder zijn Paul Matthijs, Arnold Kruiswijk en Mark-Jan Fledderus nog altijd geblesseerd.
Koen van de Laak en Mathias Florén maken, na blessures, weer deel uit van de selectie.
De vermoedelijke opstelling:
In het doel: Roorda
Verdedigers: Silva, Sankoh, Svejdik en Florén
Middenvelders: Cornelisse, Lovre, Lindgren en Levchenko
Spitsen: Suárez en Nevland
Bronquote:Suárez terug in basis FC Groningen
GRONINGEN - FC Groningen-speler Luis Suárez speelt zaterdagavond in de thuiswedstrijd tegen PSV weer in de basis. In de verloren wedstrijd tegen FC Utrecht (3-0) gaf trainer Ron Jans om taktische redenen nog de voorkeur aan het aanvalsduo Glen Salmon en Erik Nevland. Nu begint Salmon op de bank.
De kans bestaat dat de Zweedse linksachter Mathias Florén weer meespeelt komende zaterdag. Door een blessure van verdediger Antoine van der Linden kampt Groningen met personele problemen in de defensie. Ron Jans: “We bekijken de situatie zorgvuldig. Het moet uiteraard wel verantwoord zijn hem te laten spelen. Hij heeft bijna twee trainingen met de groep meegedaan. Dat is normaal gesproken te weinig, maar nood breekt soms wet. Het moet echter absoluut niet zo zijn dan ‘nood’ spieren scheurt. Want dan zijn we natuurlijk nog veel verder van huis.” De defensie van Groningen incasseerde de afgelopen vier competitieduels maar liefst zestien doelpunten.
Laat em eerder scoren!quote:Op vrijdag 8 december 2006 15:52 schreef venomsnake het volgende:
Grunn heeft wat goed te maken en PSV is de te kloppen ploeg op dit moment.
Ze zullen er dus vol opvliegen, Suarez zat vorige wedstrijd op de bank dus die wil ook wat laten zien tegen PSV, Lekker Alex poorten bv![]()
Gaat leuk worden.
Ja maar.................... Gomesquote:
Alles kan.. koffiekan, theekan..quote:Op vrijdag 8 december 2006 16:00 schreef mcyodogg het volgende:
plus dit is de 1700ste wedstrijd voor PSV op Eredivisie niveau. Zo'n jubileum kan je natuurlijk niet verliezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |